precies.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:00 schreef schatje het volgende:
Waar je over piekert op papier zetten en het vervolgens proberen te relativeren.
Dat klopt ja. Vandaag stage gehad en 15 km gefietst, ben aardig moe!quote:Op maandag 5 februari 2007 20:22 schreef Geluk het volgende:
Overdag een gezonde dosis lichaamsbeweging (sporten, fietsen, wandelen) doet wonderen. Als je lichaam maar goed moe is, dan slaapt het vanzelf.
Ik heb zelf alleen last van piekeren als het heel druk is op mijn werk, of bij heftige gebeurtenissen, en dan ga ik overdag een stukje fietsen, hardlopen, fitnessen of iets anders, dan slaap ik altijd goed.
dan moet je maar gaan piekeren voordat je gaat slapen, als je in slaap wil komen. dus al je zorgen op papier zetten en dan gaan relativeren, bijvoorbeeld. het allemaal eens van je af schrijven. Natuurlijk pakt het niet 'the root' van het piekeren aan, tijdens je piekerbuien kan je eens gaan kijken wat het nou eigenlijk is waar je over aan het piekeren ben. waar ben je onzeker over? waarom ben je daar onzeker over? Is het reeel? Dat soort dingen, gewoon grondig gedachtenonderzoek.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Maar als ik ga slapen is er niks loos.. dat komt pas als ik even in bed lig, Heel gek.
Ik ben nooit druk voor het slapen gaan (tv kijken, muziek luisteren) en lees ik bed altijd nog een boek of tijdschrift. Alleen als ik doodmoe ben lukt het slapen wel.
Ik maak me dan idd druk om een activiteit, presentatie, gesprek etc. Waarvan ik overdag nooit het idee heb dat dat rampzalig zal worden en dat ik er zo over moet gaan piekeren. Het hoeft niet eens zoiets te zijn, kan ook totaal anders. Van te voren nooit te zeggen.
Was niet stom bedoelt.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:23 schreef heaven7 het volgende:
He kom, geef niet zulke stomme tips.
edit- dat slaat op die blowtips.
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:38 schreef Kritski het volgende:
Wat is daar nou stom aan? Het kan gewoon als 'medicijn' gebruikt worden.
Of tik jij liever een paar chemische pillen naar binnen voor het slapen gaan? Duidelijk... *zucht*
Ik wil helemaal geen medicijnen daar het prima te verklaren is waar het aan ligt en dat los je absoluut niet op met een paar pillenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:38 schreef Kritski het volgende:
Wat is daar nou stom aan? Het kan gewoon als 'medicijn' gebruikt worden.
Of tik jij liever een paar chemische pillen naar binnen voor het slapen gaan? Duidelijk... *zucht*
Nou weet je wat? Open lekker met z'n 2 een pro-blow topic ofzo.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:39 schreef het.ismij het volgende:
[..]
![]()
Indd,..
wiet is een steeds meer voorkomend medicijn!
niet zo op je teentjes getrapt doen he.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:46 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nou weet je wat? Open lekker met z'n 2 een pro-blow topic ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |