Hey!! Ik kom ook "uut Hoes"quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:15 schreef CarDani het volgende:
Heej ik ben ook een Zeeuw(UUT HOES)
Hallo andere Zeeuwen![]()
NIks mis met flessetrekkersquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:36 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Rare jongens, die bevelanders en flessetrekkers![]()
Waar werk je dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:21 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook werken voor hun geld
. Wérukke mé je doender
![]()
Het is inderdaad stage, maar ik moet wel werkenquote:
Potje poolen in de Cue, prima hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:31 schreef Jim.Beam het volgende:
Vrijdag de koningin op bezoekVraag me af waarom ze altijd maar zo kort blijft, als ze nou gezellig eens een avondje blijft ofzo, bioscoop pakt, afzakkertje in het café....
![]()
Hebben ze daar al internet danquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:10 schreef Fredo24 het volgende:
Ik ben de enige hier die op het eiland Tholen woont volgens mij,
dat zegt ook wel wat. Wat? eigenlijk heel veel!![]()
Mijn broer werkt bij de tunnel...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
Nouja bijna triest: kwam een jaar geleden mensen van tholen tegen die nog niet van de westerscheldetunnel gehoord hadden.. Dusja ze gingen naar oostburg.. Netjes bordjes terneuzen(Tol) gevolgd e.d... Goh een tunnel leuk aardig etc.
Wilden ze terug via breskens.. En je kon het bij hun niet aan hun verstand brengen dat er een fiets/voet veer tussen breskens/vlissingen vaart en dat de oude veerboot was opgeheven..
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
Nouja bijna triest: kwam een jaar geleden mensen van tholen tegen die nog niet van de westerscheldetunnel gehoord hadden.. Dusja ze gingen naar oostburg.. Netjes bordjes terneuzen(Tol) gevolgd e.d... Goh een tunnel leuk aardig etc.
Wilden ze terug via breskens.. En je kon het bij hun niet aan hun verstand brengen dat er een fiets/voet veer tussen breskens/vlissingen vaart en dat de oude veerboot was opgeheven..
Mooi land woon je toch in popovskiquote:
http://www.ci.zeeland.mi.us/quote:Op zondag 18 maart 2007 00:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooi land woon je toch in popovski.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |