Dat klopt als een busquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:43 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Zit jouw papa in de staten?
Edit: dan is jouw papa Kees de Roos. Of niet?
Gefeliciteerd voor jouw papa dan.quote:
Dankuquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:10 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Gefeliciteerd voor jouw papa dan.![]()
Alleen jammer dat Zeeuws Belang! geen zetel haalde.![]()
Ik ben uiteindelijk niet meer geweest, maar ik had op je willen stemmen... Is dat ook goedquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:10 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Gefeliciteerd voor jouw papa dan.![]()
Alleen jammer dat Zeeuws Belang! geen zetel haalde.![]()
En zo word je nou doodgemaakt met een blije mus...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk niet meer geweest, maar ik had op je willen stemmen... Is dat ook goed?
Uiteraard tellen we daarom onszelf voor 2 mee!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:51 schreef Supersoep het volgende:
Valt me op dat er weinig mensen uit Terneuzen komen.
(En nee ik ben niet arrogant.![]()
)
Ik kom er wel elke dag langs of door, telt dat ookquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:51 schreef Supersoep het volgende:
Valt me op dat er weinig mensen uit Terneuzen komen.
(En nee ik ben niet arrogant.![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
elke dag wiet halen dan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:16 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik kom er wel elke dag langs of door, telt dat ook![]()
quote:
o toch wel...quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:21 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook werken voor hun geld
. Wérukke mé je doender
![]()
Doen ze ook niet, daarom moeten er Schouwse mensen naartoequote:Op donderdag 15 maart 2007 19:23 schreef dekkered het volgende:
[..]
o toch wel...
ik dacht dat ze daar an de overkant geen 1ne flikker deden![]()
had ik toch gelijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Doen ze ook niet, daarom moeten er Schouwse mensen naartoe
Tsjaquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:10 schreef Fredo24 het volgende:
Ik ben de enige hier die op het eiland Tholen woont volgens mij,
dat zegt ook wel wat. Wat? eigenlijk heel veel!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |