quote:
Lees verder >>>quote:'Als de morgen is gekóóómen!'
door Nadia Berkelder
MIDDELBURG - Een meisje heeft via een kier in het hek toch zicht op het podium. Haar lippen vormen de tekst. "Haar naam is Laura, een hele lieve meid." Ze houdt haar mobieltje boven de afrastering en drukt af.
Ze is niet de enige fan die het optreden van Jan Smit zaterdag op de Markt van buiten het festivalterrein volgt. Rogier helpt Tamara op een telefoonkastje. "Zo vaak krijg je de kans niet om Jan Smit te zien" , zegt hij. "Die concerten zijn altijd uitverkocht."
een vriendin van me is naar dat lentefeest geweest en zei dat het ontzettend tegenviel.. .stukje van haar blog:quote:Op maandag 26 maart 2007 03:04 schreef Toad het volgende:
Iemand nog naar dat lentefeest geweest?
Overigens las ik laatst iets dat er een club (zo'n organisatie voor het bevorderen van popmuziek e.d.) in Zeeland bezig was met het inzamelen van geld voor een poppodium. Ik hoop dat het doorgaat. Oke, het wordt natuurlijk geen nieuwe 013 of een nieuwe Melkweg, maar ik denk dat een podium vergelijkbaar met de 't Paard van Troje best kan in Zeeland....
quote:Vol verwachting gister naar t lentefestival in Middelburg geweest. Pff...moe zeggen dat t echt mega tegenviel!! Wat kansloos zeg...Lange Fransje en Baas B kwamen nie eens, krgen we Brutus en De jeugd van Tegenwoordig. Nou niks aan dus. En Jan Smit zong ook mar n half uurtje. En als je de teksten nie kent van zn nummers ist ook nie echt leuk. Het was voor mij best n aanfluiting. Dus rond 2330 maar naar Schutters gegaan en da was wel gezellie.
Krabbendijke.quote:Op maandag 26 maart 2007 07:11 schreef klotezooi het volgende:
Nog mensen hier die uit Krabbendijke komen?
Dat zijn jou woorden.quote:Op zondag 1 april 2007 15:41 schreef Don_Vanelli het volgende:
Echte mannen komen uit Kapelle!
Ach afgelopen oud en nieuw waren er geen relletjes meerquote:Op maandag 26 maart 2007 19:15 schreef Fredo24 het volgende:
[..]
Krabbendijke.![]()
Leuk dorp,alhoewel die relletjes op oudjaarsdag niet leuk waren.![]()
U bent geen echte man, u bent een heldquote:Op zondag 1 april 2007 15:41 schreef Don_Vanelli het volgende:
Sorry.. ik heb te vaak tegen BOK gespeeld om hier in te gelovenquote:Op zondag 1 april 2007 15:41 schreef Don_Vanelli het volgende:
Mwahquote:Op zondag 1 april 2007 15:41 schreef Don_Vanelli het volgende:
BOK is toch volleybal? Tja, dat kan ik niks over zeggenquote:Op maandag 2 april 2007 07:34 schreef avotar het volgende:
[..]
Sorry.. ik heb te vaak tegen BOK gespeeld om hier in te geloven
Gebruik je wel een @zeelandnet-adres? Ik heb daar voornamelijk problemen mee. En dit site ligt eruit, maar daar treur ik niet zo om.quote:
als je wist hoe het er bij Zeelandnet echt aan toeging... zou je niet anders dan kunnen concluderen dat het een stuk beter werkt dan dat je zou verwachtenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Vanmorgen was het even heel slecht, nu valt het wel mee...
Ik precies andersomquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:27 schreef Piles het volgende:
Nee, ik gebruik geen emailadres van Zeelandnet. Alleen het internet
lag de site er niet uit omdat ze hem aan het updaten waren? (ze hebben nmlk nieuwe site)quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Gebruik je wel een @zeelandnet-adres? Ik heb daar voornamelijk problemen mee. En dit site ligt eruit, maar daar treur ik niet zo om.
Ja, hier ook in de stadquote:Op donderdag 12 april 2007 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
Hier wel.. Invasie van de "mensen uit het oosten"
Vooral erg; kom je in Vlisdorp, met een Nederlands kenteken een ijsje halen op de Boulevard, vragen ze je in het Duits welk soort ijs je wiltquote:Op donderdag 12 april 2007 22:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, hier ook in de stadvreselijk, wil je even snel een boodschap doen, lopen er van die toeristen voor je te slenteren en het liefst rennen er nog een paar kinderen om ze heen
![]()
Vanochtend wel ja,nu schijnt de zon heerlijk!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:01 schreef ParanoidEv het volgende:
Het weer valt tot nu toe eeen beetje tegen!
Heb ik ook wel eens hoor, als ik moet werken. Dan heb je eerst 10 duitse klanten gehad, en daarna weer een nederlander. Ga je automatisch al duits pratenquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:16 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Vooral erg; kom je in Vlisdorp, met een Nederlands kenteken een ijsje halen op de Boulevard, vragen ze je in het Duits welk soort ijs je wilt![]()
Alleen de file was niet in Zeelandquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:47 schreef sanni het volgende:
Is vandaag inderdaad prima weer in Zeeland alleen de file was iets minder. [afbeelding]
Ik vond het zelfs wat koud vanmorgenquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:20 schreef Fredo24 het volgende:
[..]
Vanochtend wel ja,nu schijnt de zon heerlijk!![]()
Naar de wat???quote:Op maandag 16 april 2007 22:29 schreef dekkered het volgende:
wie gaat er zaterdag naar HRIEPSKERKE!!??
Hoe krijgen ze dat nou weer voor elkaar. Het is toch geen extreem onveilige kruisingquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:41 schreef nieky het volgende:
Here we go again![]()
http://www.hvzeeland.nl/nieuws.php?id=5152
Nee, je moet gewoon niet tegen het verkeer in fietsenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:14 schreef nieky het volgende:
Ligt eraan aan welke kant je fietst volgens mij.
Klopt,maar als je tegen het verkeer infietst is het best een gevaarlijke spoorwegovergang!quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon niet tegen het verkeer in fietsen
Als je tegen het verkeer inrijdt op de snelweg is het ook gevaarlijk, daarom mag het ook nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:24 schreef nieky het volgende:
[..]
Klopt,maar als je tegen het verkeer infietst is het best een gevaarlijke spoorwegovergang!
True, maarja, blijf klote dat er in nog geen half jaar tijd 2 mensen omkomen bij dezelfde overgang. Ook al is het hun eigen schuld.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je tegen het verkeer inrijdt op de snelweg is het ook gevaarlijk, daarom mag het ook niet![]()
Klopt, maar dat van die moeder was wel erg stom. Nog even voor de vertrekkende trein oversteken met je kind achterop, sorry hoor, maar da's wel erg onverantwoord.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:28 schreef nieky het volgende:
[..]
True, maarja, blijf klote dat er in nog geen half jaar tijd 2 mensen omkomen bij dezelfde overgang. Ook al is het hun eigen schuld.
Nee, dan ben je gewoon lomp.quote:Op zondag 22 april 2007 11:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Klopt, maar dat van die moeder was wel erg stom. Nog even voor de vertrekkende trein oversteken met je kind achterop, sorry hoor, maar da's wel erg onverantwoord.
Waarom de tranen.. ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:41 schreef nieky het volgende:
Here we go again![]()
http://www.hvzeeland.nl/nieuws.php?id=5152
Middelburg is geen autostadquote:Op maandag 23 april 2007 20:19 schreef Maikalo het volgende:
In Middelburg weten ze ook niet hoe ze paaltjes moeten zetten. Wie zet er nou paaltjes met daartussen een ketting als scheiding tussen de weg een het fietspad
. M'n auto knapt er niet van op
![]()
Grabbelen in het dasboardkastje, waarna ik kon gaan grabbelen naar mijn no-claimquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:58 schreef Menn0 het volgende:
[..]
Was er pas nog.. vond ik nou ook! ..maar verder wel leuke stad
RIP aan je auto Maikalo
Wat is er nou eigenlijk in Zeeland te belevenquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:10 schreef avotar het volgende:
wat is er nou eigenlijk in Middelburg te beleven?
strand.. veel verder kom ik nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is er nou eigenlijk in Zeeland te beleven
"quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:24 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Als je met mij meerijd beleef je tenminste nog eens wat![]()
Daar is geen twijfel over mogelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:24 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Als je met mij meerijd beleef je tenminste nog eens wat![]()
Hmm.... en dat is leuk?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee gek, half Schouwen-Duiveland rond
Gegarandeerdquote:
Denk je echt dat jij nog mag rijdenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:26 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Gegarandeerd, maar of ook de hints en de aanwijzingen met een gangetje van 140 door de polder gezien worden
![]()
Oh nee wacht, dan krijg je een tijdstraf![]()
duurde dan wel lang....quote:Op donderdag 26 april 2007 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen. Ik heb dit topic ook eindelijk ontdekt
quote:Op donderdag 26 april 2007 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik had nooit in Stad & Streek gekeken.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
duurde dan wel lang....
Eigenlijk had jij het eerste moeten openen
wat voor dorp / geheugt woon je ?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik had nooit in Stad & Streek gekeken.
Zag toevallig bij iemand anders dat ie in een ander S&S topic iets postte, dus ging ik hier ff op zoek naar mijn eigen provincie/gebied/streek
Ik woon in Middelburgquote:Op donderdag 26 april 2007 17:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
wat voor dorp / geheugt woon je ?
Hahaquote:Op donderdag 26 april 2007 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stefano's... hoewel die wel wat aan de prijs is..quote:Op donderdag 26 april 2007 21:25 schreef Autoreply het volgende:
Iemand enig idee waar in Vlissingen (in 't centrum/Boulevard) ik met een stuk of 10 studenten om 5 uur 's middags goed en lekker kan eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |