"quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:24 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Als je met mij meerijd beleef je tenminste nog eens wat![]()
Daar is geen twijfel over mogelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:24 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Als je met mij meerijd beleef je tenminste nog eens wat![]()
Hmm.... en dat is leuk?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee gek, half Schouwen-Duiveland rond
Gegarandeerdquote:
Denk je echt dat jij nog mag rijdenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:26 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Gegarandeerd, maar of ook de hints en de aanwijzingen met een gangetje van 140 door de polder gezien worden
![]()
Oh nee wacht, dan krijg je een tijdstraf![]()
duurde dan wel lang....quote:Op donderdag 26 april 2007 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen. Ik heb dit topic ook eindelijk ontdekt
quote:Op donderdag 26 april 2007 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik had nooit in Stad & Streek gekeken.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
duurde dan wel lang....
Eigenlijk had jij het eerste moeten openen
wat voor dorp / geheugt woon je ?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik had nooit in Stad & Streek gekeken.
Zag toevallig bij iemand anders dat ie in een ander S&S topic iets postte, dus ging ik hier ff op zoek naar mijn eigen provincie/gebied/streek
Ik woon in Middelburgquote:Op donderdag 26 april 2007 17:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
wat voor dorp / geheugt woon je ?
Hahaquote:Op donderdag 26 april 2007 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stefano's... hoewel die wel wat aan de prijs is..quote:Op donderdag 26 april 2007 21:25 schreef Autoreply het volgende:
Iemand enig idee waar in Vlissingen (in 't centrum/Boulevard) ik met een stuk of 10 studenten om 5 uur 's middags goed en lekker kan eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |