quote:05/02/2007
Slachtofferhulp na dodelijk ongeval
De politie stelt het politiebureau aan
de Segeerssingel in Middelburg open
voor mensen die getuige zijn geweest
van het dodelijk ongeval.
Rond 15.30 uur is een fietsster
verongelukt na een aanrijding met de
stoptrein vanuit Middelburg.
Honderd kinderen waren getuige van het
ongeval. Slachtofferhulp is aanwezig
om hulp te verlenen
quote:05/02/2007
Vrouw dood na aanrijding door trein
Een fietsster is maandag rond 15.30
uur overleden op de spoorbrugovergang
bij het station in Middelburg. Een
2-jarig kind, dat achterop de fiets
zat, bleef ongedeerd.
De vrouw stond op de verkeerde plaats
op het fietspad en zag de trein vanuit
Vlissingen passeren. Ze dacht dat ze
kon oversteken, maar werd gegrepen
door de stoptrein uit Middelburg
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:18 schreef avotar het volgende:
Ja ... een hele tijd moeten staan wachten omdat een imbeciel wijf zo nodig wat te veel haast had...
En uiteraard met EEN KIND ACHTEROP...
het is rot voor het kind... maar verder...
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik begrijp dat ook niet hoor. Met je kind achterop. Goddomme wat een lomp wijf, sneu hoor, maar ik vind het écht dom.
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Zoiets is ook al een paar jaar eerder gebeurt..2 knulletjes op hun stoere brommer..
1 ervan is er overleden en eentje moet voor de rest van zijn leven verzorgd worden door anderen
Vroeger gingen de Zeelandtopics veel sneller volquote:Op maandag 5 februari 2007 21:43 schreef Autoreply het volgende:
Gaaf, helemaal niet gezien dat ie vol was.
Zeeland![]()
Dan moeten we daaraan werkenquote:Op maandag 5 februari 2007 22:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Vroeger gingen de Zeelandtopics veel sneller vol![]()
Toen hadden we ook veelposters als s16161616 enzo erbijquote:Op maandag 5 februari 2007 22:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Vroeger gingen de Zeelandtopics veel sneller vol![]()
Nope, niet geweest, tegen Clinge bedoel je toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:35 schreef Topmaat het volgende:
FF nog een vraagje Zandman... was je vorige week dinsdag wisten kijken naar die wedstrijd van GPC 1?
Juist, tegen Clingequote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nope, niet geweest, tegen Clinge bedoel je toch?
Dat is waarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Toen hadden we ook veelposters als s16161616 enzo erbij.
Eenvoudige 5-2. Zaterdag, als het doorgaat, de wedstrijd van het jaar. Beter gaat het ook door...quote:
Wat erg..Sterkte!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef nieky het volgende:
Dus toch een bekende van me van het ongeluk maandag! R.I.P Maaike!
Vind het nogsteeds stom maar komt wel iets harder aan nu!
Wat voor ongeluk was er? Van die fietster en die trein?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef nieky het volgende:
Dus toch een bekende van me van het ongeluk maandag! R.I.P Maaike!
Vind het nogsteeds stom maar komt wel iets harder aan nu!
Is de Joy wat opt moment, of niks aan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:24 schreef Acathla het volgende:
Cadzand hier! Het is geen gemeente, maar wel een metropool op zich!
Ja, dat ongeluk wat in de OP staatquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:20 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Wat voor ongeluk was er? Van die fietster en die trein?
En zo'n 2 jaar erg veel mee omgegaan! Met haar en haar zusje. Blijft zonde!quote:Op donderdag 8 februari 2007 04:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Moest ook wel Niek, 25 jaar en Scheldemond mavo, dan moest je dr wel kennen...
Het is redelijk rustig op dit moment, maar aangezien ik uit Cadzand kom, zie ik altijd wel redelijk wat bekenden. Zomers vind ik het juist weer te druk in de discotheek. Hang ik liever rond in het Café.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:21 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Is de Joy wat opt moment, of niks aan?
Anders kom ik van de zomer weer wel elke week een paar keer
Je bedoeld batterbillen neem ik aanquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
Joy is altijd wat!! Hoppa, is dat effe duidelijk..
* FranticDJ is de bitterballen goochelaar @ joy..
en acathla is de opperste juun snijer van cadzand..
Zaterdag wordt wss stervens druk met jump 4 joy..
Heb btw wss werk gevonden
Weet ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:41 schreef FranticDJ het volgende:
Nee Stilo komt uit het blote hoofd 24 februari weer.. in het café.. Draait niet meer zoveel als vroeger omdat ie vaste baan heeft (en in ploegendiensten werkt)..
Dat dacht ik al, hoorde gisteren wie ze was en wie dr zusje is enzo.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:08 schreef nieky het volgende:
[..]
En zo'n 2 jaar erg veel mee omgegaan! Met haar en haar zusje. Blijft zonde!
Mja als hij moet draaien ben ik vrijquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:50 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Weet ikheb bij hem in de klas gezeten. Ik werk ook in ploegendienst, maar niet bij hem.
Als je hem ziet vraag maar of tie Rosser kent![]()
Das mooi, dan wacht ik nog wel even met verf halenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
Zow.. Vanaf 1 maart werken we ook @ gamma oostburg..
Hoiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:36 schreef Downer het volgende:
[..]
Das mooi, dan wacht ik nog wel even met verf halen![]()
Oja! Nog gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:57 schreef nieky het volgende:
Loi loi loi verjaardag viere met Da_Sandman!!! Heerlokloklok!!!!!
Hey Vava!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Hoi![]()
ik hou de zwaaitraditie in ere, ook in dit topic![]()
O? Is dat zo?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:26 schreef Downer het volgende:
[..]
Hey Vava!
Jij kwam helpen met schilderen toch?![]()
Gaan we samen naar de Gamma![]()
OT:van't weekend weer tijd om bij te kleppen hoop ik.
Dankjewelquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Oja! Nog gefeliciteerd
nog net geen 2 dagen te laat![]()
middelburgquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:26 schreef Topmaat het volgende:
Uit welke gemeente komen jullie?
awwwwwwwwwwwquote:
quote:
Kom gezellig naar Amsterdam!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef Fredo55 het volgende:
...hier zo dood als wat.
Daarom maak ik er maar een feest van.![]()
Ik heb ooit nog wel eens in een bioscoopzaal met jou gezetenquote:
Goed. Erg jammer dat jij het niet naar je zin hebt gehad in Zeeland. Daarom vind ik dat je niet de hele boel over éen kam hoeft te scheren. Nu heb ik het ook niet op Terneuzen , maar ik vind dat in mijn streek (West-Zeeuws Vlaanderen/Cadzand) iedereen wel erg makkelijk is t.o.v "import" (zoals wij dat hier noemen). Er zijn in Cadzand juist best veel 'nieuwe' mensen. Voor zover ik weet blijven de meesten hier wonen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:37 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Kom gezellig naar Amsterdam!Laat me je uitleggen waarom;
Eind 2003 ben ik vanuit Tiel-Gelderland met m'n familie naar Zeeland verhuisd. En ik kan zeggen dat ik nog NOOIT ergens zó vreselijk ongelukkig ben geweest als in dat depressieve Zeeland. Met name Terneuzen waar ik woonde. De mensen zijn zo arrogant en zelfingenomen... er bestaan geen woorden voor. Onmogelijk was het, om voor mij als "nieuweling" nieuwe mensen te leren kennen. Iedereen is daar zo vreselijk onvriendelijk en stront-arrogant. Ze leven daar allemaal in hun eigen zielige kringetje. Wat een onbeschrijflijke trieste, stugge mongolen wonen daar, en dit is niet verzonnen of overdreven. Ik heb daar 2,5 jaar lang in complete sociale isolatie geleefd. Bovendien is Terneuzen ook nog eens spuuglelijk, en wat helemaal vreselijk is; is dat verschrikkelijke lelijke Zeeuwse accent.
Ben begin vorig jaar bijna letterlijk gillend vertrokken uit dat stinkgat. Woon nu heerlijk in hartje Amsterdam; barst van de gezelligheid hier, iedereen is vriendelijk en unlike Zeeland; niemand is hier bang om met je te praten, en je "hoort er meteen bij"Ik heb mezelf één ding gezworen; NOOIT maar dan ook NOOIT meer keer ik terug naar Zeeland. En voor de mensen die van plan zijn om daar te gaan wonen; doe het jezelf niet aan.
Hallo generalistje..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:37 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Kom gezellig naar Amsterdam!Laat me je uitleggen waarom;
Eind 2003 ben ik vanuit Tiel-Gelderland met m'n familie naar Zeeland verhuisd. En ik kan zeggen dat ik nog NOOIT ergens zó vreselijk ongelukkig ben geweest als in dat depressieve Zeeland. Met name Terneuzen waar ik woonde. De mensen zijn zo arrogant en zelfingenomen... er bestaan geen woorden voor. Onmogelijk was het, om voor mij als "nieuweling" nieuwe mensen te leren kennen. Iedereen is daar zo vreselijk onvriendelijk en stront-arrogant. Ze leven daar allemaal in hun eigen zielige kringetje. Wat een onbeschrijflijke trieste, stugge mongolen wonen daar, en dit is niet verzonnen of overdreven. Ik heb daar 2,5 jaar lang in complete sociale isolatie geleefd. Bovendien is Terneuzen ook nog eens spuuglelijk, en wat helemaal vreselijk is; is dat verschrikkelijke lelijke Zeeuwse accent.
Ben begin vorig jaar bijna letterlijk gillend vertrokken uit dat stinkgat. Woon nu heerlijk in hartje Amsterdam; barst van de gezelligheid hier, iedereen is vriendelijk en unlike Zeeland; niemand is hier bang om met je te praten, en je "hoort er meteen bij"Ik heb mezelf één ding gezworen; NOOIT maar dan ook NOOIT meer keer ik terug naar Zeeland. En voor de mensen die van plan zijn om daar te gaan wonen; doe het jezelf niet aan.
Nou je het zegt, je herinnert je meer als ikquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Hehe... Dat herinner ik me nog wel, maar had je toen niet een andere username?
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Toen Fraggles nog leuk was, kwam ik daar wel eens ja. Nu wil ik er niet dood meer gevonden worden. Als ik in Vlissingen iets ga drinken is het Popeye
.
Flaix? Man ik erger me iedere keer weer dood daarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
In Middelburg vind ik sommige kroegen wel aardig. De Pulk is echt een leuke tent... En Flaix natuurlijk.
Collega van mij, de 17jarigequote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:55 schreef nieky het volgende:
5 zwaargewonden door bellende bestuurster
Gepost door Moniek (moniek2006) - Bron: VRT Nieuws/Omroep Zeeland
Gepubliceerd: dinsdag 20 februari 2007 @ 14:28
Een zwaar verkeersongeluk in het Vlaamse Knokke-Heist waarbij vijf Nederlanders zwaargewond raakten blijkt te zijn veroorzaakt door een vrouw die zat te bellen achter het stuur. Dat maakte de Belgische politie bekend.![]()
Ben benieuwd hoe dit afloopt!
Zwaargewond in Belgie, meer weet ik ook nog nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef nieky het volgende:
[..]
Ow echt, shit zeg! Weet je al hoe het met hem is? Sterkte iig!
Zo shitquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:30 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Zwaargewond in Belgie, meer weet ik ook nog niet![]()
Ik lees het ook net!quote:
Hoe krom is dat eigenlijkquote:De brandweer had problemen met de waterwinning en had enige tijd nodig om aan voldoende bluswater te komen
Heel kut jaquote:
hoezo waarschijnlijk het was zo te zien in de keuken begonnen dusquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarschijnlijk brandstichting...
het was familie van me...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:00 schreef Fredo24 het volgende:
Ja,eergister alweer een verkeersdode in Middelburg.![]()
Hoorde de hele tijd al sirenes en de traumahelicopter.
Je zou bijna zeggen dat het gewoon een onveilige stad is,qua verkeer.
Kunnen ze het daar niet aansteken dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
hoezo waarschijnlijk het was zo te zien in de keuken begonnen dus
quote:Mogelijk brandstichting Panta Rhei
--------------------------------------------------------------------------------
De politie vermoedt dat de brand in
strandpaviljoen Panta Rhei aan de
Nolledijk in Vlissingen door
brandstichting is ontstaan. De
technische recherche heeft zaterdag
onderzoek gedaan naar de oorzaak van
de brand.
Het onderzoek heeft geen technische
mankementen aan het licht gebracht.
Daarom gaat de politie uit van
brandstichting. De brand in Panta Rhei
ontstond rond 4.00 uur zaterdagochtend
en verwoestte binnen een uur vrijwel
het hele pand.
Mijn broer zei het net al.Hij moet de weg afsluiten enzo.quote:De A58 en de spoorlijn tussen Goes en
Middelburg is afgesloten vanwege de
vondst van een vliegtuigbom uit de
Tweede Wereldoorlog.
Het explosief, een 500 ponder, werd
ontdekt tijdens werken aan de
goederenspoorlijn bij de Sloedam ter
hoogte van Arnemuiden.
Wanneer de wegen en de spoorlijn om
16.30 uur zijn afgesloten, dan wordt
de bom ter plekke ontmanteld. De
Explosieven Opruimings Dienst is
ingeschakeld om de bom te ruimen
De hoeveelste bom is dat al niet die daar gevonde wordtquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:51 schreef Fredo24 het volgende:
[..]
Mijn broer zei het net al.Hij moet de weg afsluiten enzo.
Gelukkig hoefde ik vandaag niet naar school,anders kon ik in Middelburg blijven.![]()
Dan ga je toch gewoon via Lewedorp?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Zit bij Omroep Zeeland nu, was aardig stress een uurtje geleden, best grappig.
Ik moet om 18.15 richting die kant, open gooien die hap!
mag die quote alsjeblieft uit de OP , daar is totaal niks van waar namelijk.. deze 2 jongens zaten allebei bij mij op school, eentje in mn klas zelfs.. hij was wel gewond, maar er is sowieso niemand overleden.. en blijvend invalide zijn ze geen van beide...quote:Op maandag 5 februari 2007 19:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Zoiets is ook al een paar jaar eerder gebeurt..2 knulletjes op hun stoere brommer..
1 ervan is er overleden en eentje moet voor de rest van zijn leven verzorgd worden door anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |