ik kom ook uit oostburg.. dus nog een present! verder utrecht voor mijn studie en retranchement voor mijn werkquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:49 schreef FranticDJ het volgende:
Oostburg/cadzand-bad/boerenhol Present! Jawel
Waar werk je in Retranchement?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:36 schreef stavast het volgende:
[..]
ik kom ook uit oostburg.. dus nog een present! verder utrecht voor mijn studie en retranchement voor mijn werk![]()
Ja, net weer ff door de haven en over de aan te leggen sloelijn gerost... heerlijk. Wel errug diep zand; ik zakte af en toe 15 cm weg...quote:Op zondag 7 januari 2007 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Een rondje Walcheren met de crossmotor?
Nog geen water over de dijk? Ga eens foto's makenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:22 schreef Maikalo het volgende:
Lekker winderig hier aan de dijk. Maar goed dat ik vandaag niet weg hoef
![]()
Jij durftquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog geen water over de dijk? Ga eens foto's maken
Ben vandaag met de Berlingo via Goes en Kapelle naar Vlissingen gereden, ff tentamen maken
Weinig last, beetje wiebelen, en niet harder als 120 met tegenwind
De Zeelandbrug is al een paar keer dicht geweest, maar ik ben er net tussen door gekomen
Overleefd wel maar kwam bevroren thuis. Moest van station Kapelle naar mijn huis fietsen, 5 min en zo zachtjes aan tot op mijn naadje onder gesneeuwd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:03 schreef FranticDJ het volgende:
En overleven we de helse sneeuwstormen?
Daar heb je helemaal gelijk in, ligt ook een beetje aan het leeftijdsverschil denk ikquote:Op zondag 28 januari 2007 11:37 schreef Acathla het volgende:
Je moet zorgen dat er iets te beleven valt. Ik woon in Cadzand. Vermaak mezelf echt prima hier.
Aan de Boulevard, halverwege de winkelgalerij, ben er zelf al een tijd niet geweest dus geen idee of het nog wat is. Kreeg vd zomer nog een mail dat Armand er weer optrad, helaas kon ik toen niet, die optredens waren altijd wel gezelligquote:Op zondag 28 januari 2007 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
Downer: waar de F zit de big l :x? hoor iedereen er wel over.. maar heb totaal geen idee waar het zit
Serieus?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:18 schreef Downer het volgende:
Armand optredens gezellig
Hmm.... volgens mij is dat alleen te begrijpen als je er zelf bij wasquote:
Leuk!quote:Ook hoi, zal msn weer eens aangooien straks
De Big L. Dat waren nog eens tijden. Ik heb gehoord dat ze er een restaurant van willen maken. Armand is niet doorgegaan btw.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:54 schreef Downer het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, ligt ook een beetje aan het leeftijdsverschil denk ik
Voor de 'oudere 'jongeren'is er qua uitgaan erg weinig vind ik, dan ben je al snel op Brugge of Gent aangewezen.
Ik heb me overigens in Cadzand ook altijd prima vermaakt hoor, vooral in de zomermaanden, toen Joy nog Zeebad heette en je voor de afterparty naar de BigL ging![]()
Schopjequote:Op zondag 28 januari 2007 20:34 schreef Autoreply het volgende:
Ik heb het vast wel 's eerder gevraagd, maar wat zijn leuke kroegen in het centrum van Vlissingen als je begin 20 bent? Ik ken eigenlijk alleen Fraggles en het cafe van CineCity![]()
Popeye, De dop, ligt er een beetje aan welke muziek je leuk vind denk ik.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:53 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Schopje![]()
Ik heb weinig vrienden in die hoek enzo![]()
Is dat dat spel waar Nils het eerder in dit topic over had? Ik kan zaterdag nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:41 schreef Piles het volgende:
Komen jullie zaterdag ook allemaal een Zeeuws Herinneringspel kopen op de open dag van Hogeschool Zeeland![]()
Jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Is dat dat spel waar Nils het eerder in dit topic over had? Ik kan zaterdag niet
Ik wil dat spel welquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja
Maar na zaterdag is ie ook bij de boekhandel in de HZ te koop
Wat voor werk zoek je precies?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:39 schreef FranticDJ het volgende:
Iemand nog tips voor werk? Zoek werk in omgeving oostburg voor nu t/m juni (door de week liefst)
mini-onderneming?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:41 schreef Piles het volgende:
Komen jullie zaterdag ook allemaal een Zeeuws Herinneringspel kopen op de open dag van Hogeschool Zeeland![]()
Iets niet te moeilijksquote:
Als ze maar niet komen poolen voorafquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:10 schreef nieky het volgende:
[..]
Popeye, De dop, ligt er een beetje aan welke muziek je leuk vind denk ik.
quote:05/02/2007
Slachtofferhulp na dodelijk ongeval
De politie stelt het politiebureau aan
de Segeerssingel in Middelburg open
voor mensen die getuige zijn geweest
van het dodelijk ongeval.
Rond 15.30 uur is een fietsster
verongelukt na een aanrijding met de
stoptrein vanuit Middelburg.
Honderd kinderen waren getuige van het
ongeval. Slachtofferhulp is aanwezig
om hulp te verlenen
quote:
05/02/2007
Vrouw dood na aanrijding door trein
Een fietsster is maandag rond 15.30
uur overleden op de spoorbrugovergang
bij het station in Middelburg. Een
2-jarig kind, dat achterop de fiets
zat, bleef ongedeerd.
De vrouw stond op de verkeerde plaats
op het fietspad en zag de trein vanuit
Vlissingen passeren. Ze dacht dat ze
kon oversteken, maar werd gegrepen
door de stoptrein uit Middelburg
Ja ik kwam er langs..Ik was gelukkig 4 uur pas uit anders had ik het waarschijnlijk ook gezienquote:Op maandag 5 februari 2007 18:30 schreef nieky het volgende:
Pff dat klinkt niet echt best!
Hoor het nu voor het eerst trouwens.
Wees blij inderdaad.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:32 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja ik kwam er langs..Ik was gelukkig 4 uur pas uit anders had ik het waarschijnlijk ook gezien
Politie had alles afgezet enzo
Zoiets is ook al een paar jaar eerder gebeurt..2 knulletjes op hun stoere brommer..quote:Op maandag 5 februari 2007 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik begrijp dat ook niet hoor. Met je kind achterop. Goddomme wat een lomp wijf, sneu hoor, maar ik vind het écht dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |