Precies. Mijn idee.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:37 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Geen idee.
Als er maar iemand terugkomt die de beuk er in gooit bij die Nastygroep.
Ik eis iemand die hem er bij Brian inhangt......................zodat ie een week lang ajajai schreeuwt.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies, dat maakt mij niet uit, al bid hij 100 keer per dag. (oke overdrijf nu)![]()
Ja dusquote:
Wie zei dat?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:44 schreef jessie het volgende:
Jezus Amanda mag niet in een nachthemd slapen
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies, dat maakt mij niet uit, al bid hij 100 keer per dag. (oke overdrijf nu)![]()
Wie zegt dat? Heb de streams op mute.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:44 schreef jessie het volgende:
ja iid was ook vergetenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Pfew, gelukkig herinner jij me er nog aan!!
Ja wie niet, alles beter dan snollie, en dat is niet lullig bedoeld.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
Kijk uitzending, = reclame en mis Nena
viel jij ook al met je neus in de boter toen je de tv aandeed (reclame)quote:Op maandag 5 februari 2007 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
Kijk uitzending, = reclame en mis Nena
Als ik moest kiezen stond ik toch liever in de schoenen van snollie dan van Fantasiaquote:Op maandag 5 februari 2007 19:46 schreef jessie het volgende:
Dat zei Amanda zelf tegen Natasia nadat ze dr nachthemd uit dr kast had gehaald en Natasia als een loops teefje alweer achter dr aanrende omdat ze te lang van haar gescheiden was.
Natasia zei toen dat ze blij was dat ze niet in haar schoenen stond.
Wij ook Natasia, wij ook
Is dat ook vandaag? Ik zat net nog te bedenk wie in DKG een pact had gesloten om elkaar geld te geven als ze eruit werden gestemd oid maar dat was in dit programmaquote:Op maandag 5 februari 2007 19:45 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
ja iid was ook vergetenen dan evt. Survival of the Richest, hangt van de programma hier
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:42 schreef snkr-xxx het volgende:
Wanneer niemand straks meer kijkt, moeten we maar een meeting organiseren. Zodat we gebroederlijk/gezusterlijk op ceremoniele wijze afscheid kunnen nemen van wat ooit was: De Gouden Kooi.
Liever zijn gedichten.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:56 schreef mootie het volgende:
Hmmmmmmmmm als Ilona nou de gitaar van Brian eens meenam.
Zeker weten dat die rat gaat flippen. Zo snel mogelijk een enkeltje naar een gesloten inrichting om ongelukken te voorkomen. Ik zou me echt niet veilig voelen met zo'n gestoorde idioot in 1 huis.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:03 schreef uitgeslapen het volgende:
Net weer even de uitzending gezien....met in het achterhoofd dat psuchotische gedrag van gister met Sylvia...Die gast die explodeerd vroeger of later nog es denk ik hoor...wat een enge man
Ze is gebedlddoor 'achter' en moest haar nachthemd gaan inleveren.......quote:Op maandag 5 februari 2007 19:44 schreef jessie het volgende:
Ik heb net het laatste stukje ook nog even gezien, sta er ook van versteld hoe Nasty alles zo verdraaid, het lijkt wel alsof ze de rat helemaal over de rooie wil hebben, zodat hij bj haar komt uithuilen.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:03 schreef Charmian het volgende:
grrrrrr die tvuitzending is niet goed voor m'n bloeddruk, dat gelieg en gedraai weer ik kan daar heel slecht tegen... trouwens uit dat gesprek tussen Nena en die rat blijkt dat Nena ze absoluut allemaal op een rijtje heeft (ik zie die nepvriendin van d'r niet zo gauw zulke gesprekken houden).
Je kan wel zien dat Brian sterk vooruit is gegaan.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:25 schreef kleinzusje het volgende:
Brian:
Ilona
Ga
Mooier dan koeienvla
Ren of ik sla
Ik jatte je Beauty kist
Het was een mooie list
Dat vond ik niet alleen
Ook die met dat manke been
Die is niet meer
Geeft de kapster nu van leer
Ik dichter van het hoogste niveau
Geef je mijn bundeltje kado
Geef Nena een kus
en zeg maar tegen haar zus
Dat ik liever neuk met Amandel
Alles voor het spel
Ging je niet nu niet weg
Dan morgen wel
Het zijn gewoon mensen die teren op andermans ongeluk/verdriet, en als het er niet is, verzinnen ze het wel.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:07 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ik heb net het laatste stukje ook nog even gezien, sta er ook van versteld hoe Nasty alles zo verdraaid, het lijkt wel alsof ze de rat helemaal over de rooie wil hebben, zodat hij bj haar komt uithuilen.
Ht zijn allebei topverdraaiers. Die rat gisteren over dat dichtknijpen van de strot van Nattenel was wel een hoogtepunt,quote:Op maandag 5 februari 2007 20:07 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ik heb net het laatste stukje ook nog even gezien, sta er ook van versteld hoe Nasty alles zo verdraaid, het lijkt wel alsof ze de rat helemaal over de rooie wil hebben, zodat hij bj haar komt uithuilen.
aaaargh ( daar was ik er ook 1 van)quote:Op maandag 5 februari 2007 20:11 schreef noekje het volgende:
Voor de mensen die Natas er vandaag niet zo beroerd uit vonden zien, waaronder ik, heb ik nog een mooie foto.
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het zijn allebei topverdraaiers. Die rat gisteren over dat dichtknijpen van de strot van Nattenel was wel een hoogtepunt,![]()
Niemand die het weet laat staan Ilona zelf.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:11 schreef Miraaa het volgende:
Hoelaat gaat Ilona eruit ???
weet niemandquote:Op maandag 5 februari 2007 20:11 schreef Miraaa het volgende:
Hoelaat gaat Ilona eruit ???
Martin de Kok? Nou die is van een ranzigheidquote:Op maandag 5 februari 2007 19:54 schreef snetje het volgende:
nieuwe bewoners die wel interessant zijn :
martin de kok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |