zieluuuuuuuuuuuuuugquote:
verdrietig en heel erg boos. Ik haat die onmacht en dat de slechterikken zo genietenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:26 schreef noekje het volgende:
Brian zit te vissen waar Amanda op valt en hij wil graag foto's zien van haar zus(je).
Die voelt zich weer tha bomb. Ik word er gewoon verdrietig van.
Dat is een mooi voordeel ( open vaker te laat een topic)quote:
Tis halal.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:18 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee he.....toch niet weer zo'n troetelallochtoon, bidkleedjes door het huis, hallal eten en Ramadan![]()
nee hoor. dat red je meestal niet eens inderdaad.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:27 schreef Lunaflame het volgende:
Ik zag dat ik de laatste poster was in het vorige topic, moet je dan een nieuwe openen? Ik heb dat namelijk nog nooit gedaan en zie meestal dat anderen er al zo snel mee zijn.![]()
het probleem van dat is dat hij waarschijnlijk zal klikken met Natasja en NoBrainquote:Op maandag 5 februari 2007 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tis halal.
Enne, niks mis mee verder, al heeft ie aan één bidkleedje waarschijnlijk ook wel genoeg.
Haha, maar hij weet nog niet van blablasia haar Kickbox-ex en z'n vriendjes. Lache als die vanavond ook in de Zebra chillen. En dat bart het pas morgen op NU.nl leest: "Onderwereld connecties Diva doen Tien besluiten de stekker er uit te trekken"quote:Op maandag 5 februari 2007 19:26 schreef noekje het volgende:
Brian zit te vissen waar Amanda op valt en hij wil graag foto's zien van haar zus(je).
Die voelt zich weer tha bomb. Ik word er gewoon verdrietig van.
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja maar ze heeft nou een vriend met een blonde huid!
ja en dan vooral een beetje huilie doen.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat is een mooi voordeel ( open vaker te laat een topic)![]()
Bij veranderen altijd je wachtwoord onderaan opnieuw invoerenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
OT: Ik probeer mijn signature te veranderen en dan krijg ik een error, dat mijn wachtwoord en username niet matchen terwijl ik hier gewoon ingelogt ben, iemand een oplossing?
je moet dan weer je paswoord invullen, helemaal onderin dacht ikquote:Op maandag 5 februari 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
OT: Ik probeer mijn signature te veranderen en dan krijg ik een error, dat mijn wachtwoord en username niet matchen terwijl ik hier gewoon ingelogt ben, iemand een oplossing?
ok thanksquote:Op maandag 5 februari 2007 19:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bij veranderen altijd je wachtwoord onderaan opnieuw invoeren
Als dat werkelijk een moslim zou zijn met een bidkleedje, die hij ook 5 x per dag gebruikt dan zie ik het nog niet zo 1-2-3 klikken met Natasja en NoBrain.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:29 schreef itsme het volgende:
[..]
het probleem van dat is dat hij waarschijnlijk zal klikken met Natasja en NoBrain
ik denk dat ze dan toch iemand anders kiezen om het evenwicht zeg maar te herstellen...but then again misschien willen ze wel kijken wat er gebeurt als het foute clubje overblijft en hoe zij zich tegen elkaar keren. Toch dat stukje spelelement waarbij er maar één kan overblijven.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:29 schreef itsme het volgende:
[..]
het probleem van dat is dat hij waarschijnlijk zal klikken met Natasja en NoBrain
Brian kreeg een week of 6 geleden nog de groeten van Noussayr. Carlos was hem tegengekomen en moest die ff doorgeven.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als dat werkelijk een moslim zou zijn met een bidkleedje, die hij ook 5 x per dag gebruikt dan zie ik het nog niet zo 1-2-3 klikken met Natasja en NoBrain.
Ik ken Noussayr niet maar die bidt dus 5 x per dag?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:34 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Brian kreeg een week of 6 geleden nog de groeten van Noussayr. Carlos was hem tegengekomen en moest die ff doorgeven.
mag maar dan kijk ik niet mee.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk dat ze dan toch iemand anders kiezen om het evenwicht zeg maar te herstellen...but then again misschien willen ze wel kijken wat er gebeurt als het foute clubje overblijft en hoe zij zich tegen elkaar keren. Toch dat stukje spelelement waarbij er maar één kan overblijven.
zie je . Allemaal nieuwe bewoners voor NoBrain er in. Amandel voor de geiligheid. Noussie als zijn nieuwe vriendjequote:Op maandag 5 februari 2007 19:34 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Brian kreeg een week of 6 geleden nog de groeten van Noussayr. Carlos was hem tegengekomen en moest die ff doorgeven.
Geen idee.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ken Noussayr niet maar die bidt dus 5 x per dag?
Wrom heb je een nieuwe avatar..................die andere was zo lekker eigenwijs.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:37 schreef itsme het volgende:
[..]
zie je . Allemaal nieuwe bewoners voor NoBrain er in. Amandel voor de geiligheid. Noussie als zijn nieuwe vriendje![]()
Ik had net de streams aan maar word dan zo razend.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:36 schreef agter het volgende:
Voorlopig lees is FOK! nog wel, maar de streams staan bij mij uit.
Vind er niet meer zo veel aan.
Mensen op FOK! zijn leuker!
Oh die komt wel weer terug maar even voor de afwisseling.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:38 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Wrom heb je een nieuwe avatar..................die andere was zo lekker eigenwijs.![]()
Precies, dat maakt mij niet uit, al bid hij 100 keer per dag. (oke overdrijf nu)quote:Op maandag 5 februari 2007 19:37 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Geen idee.
Als er maar iemand terugkomt die de beuk er in gooit bij die Nastygroep.
Kijk je niet naar de TV uitzending? nuquote:Op maandag 5 februari 2007 19:40 schreef Charmian het volgende:
die streams zijn inderdaad fokking boring nu, ik ga maar aan de afwas CSI, ANTM en daar tussendoor nog het afscheid van Iloontje...gewoon lekker vroeg naar bed vandaag (tenzij er nieuwe bewoners komen dan kijk ik nog wel ff)
Als je maar niet verwacht dat er iets zinnigs uitkomtquote:Op maandag 5 februari 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Snollie moet waarschijnlijk voor haar Testemonial naar achter, ga dan toch ff kijken van de week bij de uitzending wat ze te vertellen heeft![]()
Pfew, gelukkig herinner jij me er nog aan!!quote:Op maandag 5 februari 2007 19:40 schreef Charmian het volgende:
ANTM
Nee, heb m'n tv niet eens aan misschien maar eens doenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Kijk je niet naar de TV uitzending? nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |