quote:Op maandag 5 februari 2007 19:05 schreef Rampestamper het volgende:
Foto's?
Hij zegt toch al dat het drie Ankie van Grunsvens zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:16 schreef remlof het volgende:
Mag alledrie tegelijk ook?
Mits ze er een beetje lekker uitzien natuurlijk
wie?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:17 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hij zegt toch al dat het drie Ankie van Grunsvens zijn.
Dat groot gebit dat altijd op studie sport komt, als je op echte sporten aan het wachten bent.quote:
Studie Sport?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:22 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat groot gebit dat altijd op studie sport komt, als je op echte sporten aan het wachten bent.
echte sporten, zoals extreme fierljeppen zenden ze nog altijd niet uit bij studio sport hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 19:22 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat groot gebit dat altijd op studie sport komt, als je op echte sporten aan het wachten bent.
Gelukkig missen we niks van de Hongaarse vrouwenhandbalcompetitie.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:23 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
echte sporten, zoals extreme fierljeppen zenden ze nog altijd niet uit bij studio sport hoor![]()
Nee ik had al een deal met FBquote:Op maandag 5 februari 2007 19:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
jij wil ook gepaald worden?
gelukkig niet, mooie olga in de goalquote:Op maandag 5 februari 2007 19:25 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Gelukkig missen we niks van de Hongaarse vrouwenhandbalcompetitie.
We noemen dat het syndroom van Grunsven.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:30 schreef most_wanted het volgende:
Paardenwijven?
Dus die wijven met zo`n paardenbek, en die de hele tijd lopen te grinniken?
Ik noem ze meestal lelijke pompsnol, maar als het beestje maar een naam heeft hè?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:35 schreef cerror het volgende:
[..]
We noemen dat het syndroom van Grunsven.
Sorry, ik kon mezelf niet meer tegenhoudenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:07 schreef Rampestamper het volgende:
Of mag ik een gegeven paard niet in de bek spuiten?
Je kan ook ,t paard aan z,n penis sabbelen.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:41 schreef remlof het volgende:
ow zo een met zo'n paardesmoel laat ik niet aan m'n penis sabbelen
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:23 schreef fraubitch het volgende:
ze zijn alle 3 wel oke. niet knap maar ook niet lelijk. alle 3 smal maar eentje heeft een J.Lo kont![]()
sommige mensen houden daar nou eenmaal vanquote:
pony lover?quote:
Wat hij zegt.ik koop niets zonder het gezien te hebben.Hoeveel rij-uren hebben ze gehad en zijn ze verder goed onderhouden?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:05 schreef Rampestamper het volgende:
Foto's?
Dat vind die kuthond vast niet goed.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Krijgen we jou er bij als bonusaanbieding?![]()
![]()
snoepjes ?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee ik had al een deal met FBen nu gaat ze me snoepjes weggeven
nee die ryanwolf ofzoquote:
Pm AA maar. die PM;t ze vast wel met liefde doorquote:
Ik ken de slager in dit dorp,daar haal ik wel wat vlees.Beetje gif erin,einde hond.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat vind die kuthond vast niet goed..
Niet dribbel_ vergiftgen!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ken de slager in dit dorp,daar haal ik wel wat vlees.Beetje gif erin,einde hond.![]()
En dan als bonus :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die 2 laten we met rust, we krijgen er al 3 aangeboden toch.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ok,doen we het anders:
Neem je Dribbel_, neem ik Fraubitch.![]()
![]()
Ik kom net online en zie ik ineens 8 PM'squote:Op maandag 5 februari 2007 21:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Pm AA maar. die PM;t ze vast wel met liefde door
Post ze dan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik kom net online en zie ik ineens 8 PM'sdenk ik ben interessant,
nee willen ze die geile neuckfoto's die je me gestuurd heb FB
![]()
Idd ik heb even aangepast was niet 1 van 2 dames maar 1 van 3quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:25 schreef pc-fr34k het volgende:
Ziet er nog wel leuk uit, maar FB had het er toch over 3?
8 pm'squote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik kom net online en zie ik ineens 8 PM'sdenk ik ben interessant,
nee willen ze die geile neuckfoto's die je me gestuurd heb FB
![]()
Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
8 pm'somg
en niemand heeft door dat het een grap is?![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef fraubitch het volgende:
heb je iets met paarden of pony's
kut..quote:(en dan niet op je bord)
Mijn hoop, wat doe je?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
8 pm'somg
en niemand heeft door dat het een grap is?![]()
lul je er maar onderuitquote:
watquote:
poardenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
watje houdt niet van paarden
![]()
het is uit!![]()
bwoehoehoe
Nee, ik vroeg het in het meetingtopic en hier.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
lul je er maar onderuit
stikem was jij een van de 8 die per pm om de foto vroeg
jijquote:
Tenzij ze op je bord liggen.quote:
Met een beetje van die knoflookboter dat smelt op een warm stuk paardenbiefstuk.quote:
frikandellenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Met een beetje van die knoflookboter dat smelt op een warm stuk paardenbiefstuk.!11111!!
Ik heb honger en zat te bedenken wat ik kon gaan eten. Bedankt.quote:
* Vamos meldt zichquote:Op maandag 5 februari 2007 20:23 schreef fraubitch het volgende:
ze zijn alle 3 wel oke. niet knap maar ook niet lelijk. alle 3 smal maar eentje heeft een J.Lo kontverder zijn ze alle 3 brunette al neigt er een naar het blonde toe en heeft de ander haar haar paarsigbruin geverfd.
het voordeel is wel dat ze alle 3 geen vriend willen want de paarden zijn belangrijker (!!!!) dus als je eenmalig een wijf met goede bekkenbodemspieren wilt naaien is dit je kans.
ze douchen zich ook dus de geur valt ook mee.
je naam is al voldoendequote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:24 schreef vamos1 het volgende:
[..]
* Vamos meldt zich
moet ik suikerklontjes meenemen als beloning?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |