Idd ik heb even aangepast was niet 1 van 2 dames maar 1 van 3quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:25 schreef pc-fr34k het volgende:
Ziet er nog wel leuk uit, maar FB had het er toch over 3?
8 pm'squote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik kom net online en zie ik ineens 8 PM'sdenk ik ben interessant,
nee willen ze die geile neuckfoto's die je me gestuurd heb FB
![]()
Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
8 pm'somg
en niemand heeft door dat het een grap is?![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef fraubitch het volgende:
heb je iets met paarden of pony's
kut..quote:(en dan niet op je bord)
Mijn hoop, wat doe je?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
8 pm'somg
en niemand heeft door dat het een grap is?![]()
lul je er maar onderuitquote:
watquote:
poardenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
watje houdt niet van paarden
![]()
het is uit!![]()
bwoehoehoe
Nee, ik vroeg het in het meetingtopic en hier.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
lul je er maar onderuit
stikem was jij een van de 8 die per pm om de foto vroeg
jijquote:
Tenzij ze op je bord liggen.quote:
Met een beetje van die knoflookboter dat smelt op een warm stuk paardenbiefstuk.quote:
frikandellenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Met een beetje van die knoflookboter dat smelt op een warm stuk paardenbiefstuk.!11111!!
Ik heb honger en zat te bedenken wat ik kon gaan eten. Bedankt.quote:
* Vamos meldt zichquote:Op maandag 5 februari 2007 20:23 schreef fraubitch het volgende:
ze zijn alle 3 wel oke. niet knap maar ook niet lelijk. alle 3 smal maar eentje heeft een J.Lo kontverder zijn ze alle 3 brunette al neigt er een naar het blonde toe en heeft de ander haar haar paarsigbruin geverfd.
het voordeel is wel dat ze alle 3 geen vriend willen want de paarden zijn belangrijker (!!!!) dus als je eenmalig een wijf met goede bekkenbodemspieren wilt naaien is dit je kans.
ze douchen zich ook dus de geur valt ook mee.
je naam is al voldoendequote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:24 schreef vamos1 het volgende:
[..]
* Vamos meldt zich
moet ik suikerklontjes meenemen als beloning?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |