En ik dacht dus andersomquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:57 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik zat net te denken om dezelfde vraag te stellen, en was via Idi Amin bij Haiti terechtgekomen.![]()
Je krijgt 'm gewoon.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
ARP: Anti-Revolutionaire Partij
KVP: Katholieke VolksPartij
CHU: Christelijk Historische Unie
Huh?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:52 schreef Bakkei het volgende:
Ik denk dat je het weet dat je het weet als je het weet.
is je kommatoets kapot?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:52 schreef Bakkei het volgende:
Dat was mijn tweede gedachte, maar ook niet goed. Het juiste antwoord deed bij mij geen bel rinkelen. Ik denk dat je het weet dat je het weet als je het weet.
Ik denk dat je het weet dat je het weet, als je het weet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:52 schreef Bakkei het volgende:
Dat was mijn tweede gedachte, maar ook niet goed. Het juiste antwoord deed bij mij geen bel rinkelen. Ik denk dat je het weet dat je het weet als je het weet.
Ik weet dat jij het weet maar niet het niet zegt omdat je weet dat je er net nog geen weet van had.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:03 schreef Bakkei het volgende:
[..]
Ik denk dat je het weet dat je het weet, als je het weet.
Zo duidelijk?
Welke cabaretier in welke show?quote:"Hans zei: Grietje, zal ik met dit mooie weer mijn korte rokje aandoen. Sorry: Hans, zei Grietje, zal ik met dit mooie weer mijn korte rokje aandoen".
...
"Zij waren broertjes, Hans en Grietje Titulaer!"
Juiste cabaretier, verkeerde show.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:09 schreef SaskiaR het volgende:
Herman Finkers... het meisje met de eierstokjes?
En dan hebben we ze bijna allemaal gehadquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:16 schreef Homdeck het volgende:
geen spatader veranderd
Gawenof Eeyanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:54 schreef Homdeck het volgende:
nee het is nu een onzintitel geworden.
neem wat lsd en probeer dan in the garden of eden te zeggen
warmquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:16 schreef PMI84 het volgende:
In gada de Vita?
Wie is Edsger Dijkstra en wat heeft hij bedacht?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:22 schreef Homdeck het volgende:
Ik geef je het punt. ik moet zo weg namelijk en je hebt duidelijk het juiste nummer in gedachten
PMI +1
http://www.youtube.com/watch?v=C0-Lnh7uxzE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |