Heb het ook naar Ajax gestuurd, kans is 1% dat er wat van doorkomt, maar je weet nooit. Op 410-forum en Ajax Netwerk staat hij ook, schijnen ze nog wel eens te komen volgens sommigen.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Helaas is het aan dovemansoren gericht.

Het verneukte is ook dat er niet 1 normale gast in het bestuur zit die echt iets van voetbal afweetquote:Op maandag 5 februari 2007 22:28 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Heb het ook naar Ajax gestuurd, kans is 1% dat er wat van doorkomt, maar je weet nooit. Op 410-forum en Ajax Netwerk staat hij ook, schijnen ze nog wel eens te komen volgens sommigen.

Echt debiel... 'Als ze bij Feyenoord allerlei doeken ZOUDEN ophanden', zegt Dersken. Sorry? Dat GEBEURT! In honderdvoud vergeleken bij ons!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:40 schreef Jasza het volgende:
En ook Voetbal Insite maakt ons lekker zwart, kk Derksen dat die maar ff dood gaat.

quote:Op maandag 5 februari 2007 22:40 schreef Jasza het volgende:
En ook Voetbal Insite maakt ons lekker zwart, kk Derksen dat die maar ff dood gaat.

Ik heb het over die rellen, hij doet net alsof hij alles ervan weet terwijl hij er geeneens bij was.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Over dat spandoek had ie best wel gelijk. Als zulke dingen worden goedgekeurd door het grote publiek is het wel heel erg.... Mag best iets over gezegd worden, maar gewoon dat spandoek niet meer ophangen, klaar.

'Dames en heren gaat u zitten, de 2de helft gaat zo beginnen'quote:Op maandag 5 februari 2007 22:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
We spelen niet in een theater!

Kerel, waar heb jij last van? Kun jij echt niet normaal discussieren ofzo?quote:

Tegen JD, niet tegen jouquote:Op maandag 5 februari 2007 22:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kerel, waar heb jij last van? Kun jij echt niet normaal discussieren ofzo?
-edit-
Of bedoelde je dat tegen JD?

Hehe, wel lollig filmpje.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:49 schreef Door_passie_gedrev... het volgende:
Trouwens: http://www.skoeps.nl/index.php?module=Skoeps&func=showskoep&skoepid=6039
Was project voor school, dit filmpje is van klasgenoot van me![]()

PIEP PIEPquote:Schorsing voor Edgar Davids en Leonardo?
Hmmm... hoe zou het zitten met de regels? Ik gok dat de aanklager van de KNVB de heren Davids en Leonardo niet kan schorsen naar aanleiding van deze beelden, omdat een neef van een vriend van de buurman van scheidsrechter Van Egmond er mogelijk met een half woord melding van heeft gemaakt in zijn verslag. ...of zoiets.

Leuk filmpje, lijkt me wel een relaxte gast die Geneequote:Op maandag 5 februari 2007 22:49 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Trouwens: http://www.skoeps.nl/index.php?module=Skoeps&func=showskoep&skoepid=6039
Was project voor school, dit filmpje is van klasgenoot van me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |