quote:Op maandag 5 februari 2007 16:39 schreef kleinzusje het volgende:
Wie is Huub ?
Voor Huub?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:39 schreef Raissa het volgende:
Voor wie is die roos op dat bed?
of zijn nieuwe testemonial of hoe dat ook mag heten ...wordt alvast opgenomen ....waarom huub de kooi weer ingaatquote:Op maandag 5 februari 2007 16:38 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub was ff bij de poort met een cameraploeg zei Natasia..Mss wordt hij de nwe voice-over, presentator..
quote:
En hoe snel ben ik....................goed he..................filmpjes, cossen, Sv bij de buren.......................quote:Op maandag 5 februari 2007 16:40 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij was aan het teruglezen vanaf zaterdagavond, dus je kan nog niet klaar zijn![]()
maar wat dan wel he? geen gekke dingen zeggen he nu? hehehequote:Op maandag 5 februari 2007 16:42 schreef Kaya.nl het volgende:
zonder make - up is amando geen mens
Ze werkt in banenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:40 schreef jacqjacq het volgende:
zit me echt te verbazen over amanda. hoe veel tijd is die kwijt met verkleden en make-up'-pen en haar kapsel ?
Ik vond dat nena al uitzonderlijk veel tijd daarvoor nodig had, maar amanda wint het glansrijk.
1 x opmaken per dag is echt voldoende en die haren hoeven ook niet elk uur opnieuw met de stijltang bewerkt te worden. die meid is op haar 30e volledig gerimpeld en haarloos
Dat is zo'n klein, vervelend, bijdehand menneke met een gevoel voor humor dat twee keer zo groot is dan hijzelf.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:39 schreef kleinzusje het volgende:
Wie is Huub ?
Leuk werkwoordquote:Op maandag 5 februari 2007 16:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En hoe snel ben ik....................goed he..................filmpjes, cossen, Sv bij de buren.......................![]()
en zo is het!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat is zo'n klein, vervelend, bijdehand menneke met een gevoel voor humor dat twee keer zo groot is dan hijzelf.
Is al twee keer de Villa uitgebonjourd, maar komt straks voor de derde keer terug.
Gewoon omdat drie keer scheepsrecht is.![]()
Laten we samen biddenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat is zo'n klein, vervelend, bijdehand menneke met een gevoel voor humor dat twee keer zo groot is dan hijzelf.
Is al twee keer de Villa uitgebonjourd, maar komt straks voor de derde keer terug.
Ze schijnt ook dezelfde leader te hebben gemaakt dan Nena...Niet te geloven, geen enkele eigenwaarde.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:38 schreef mootie het volgende:
En wanneer gaat Amoebe beginnen met de opleding tot weddingplanner?
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Multiple choice á la Loontjequote:Op maandag 5 februari 2007 16:42 schreef Kaya.nl het volgende:
zonder make - up is amando geen mens
Ik weet niet precies hoe het zit met die 24 uur.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
OT: Heb zomaar het gevoel dat het vertrek van Ilona eerder is dan gisteren met NL en Huub omdat ze rond deze tijd haar 24uur had aangevraagd cq geactiveerd
Dacht het toch van niet, snollie stond halfnaakt bij het zwembad, heb ik Nena niet zien doen.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:45 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ze schijnt ook dezelfde leader te hebben gemaakt dan Nena...Niet te geloven, geen enkele eigenwaarde.
Maak maar even een 'Bid hier samen voor Huubs terugkeer'-topic aan...quote:
Nena kon er best mee door zonder make-up!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:46 schreef Pulu het volgende:
Kijk het nadeel van dames zoals Nena en Amanda is dat ze zich best wel dik opmaken waardoor het contrast met of zonder make-up heel groot wordt. Ik zou persoonlijk niet wakker durven worden naast deze dames....een zaadlozing en dan weer snel wegwezen!!!!
Wil je Nena en Amandel ajb niet met elkaar vergelijkenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:46 schreef Pulu het volgende:
Kijk het nadeel van dames zoals Nena en Amanda is dat ze zich best wel dik opmaken waardoor het contrast met of zonder make-up heel groot wordt. Ik zou persoonlijk niet wakker durven worden naast deze dames....een zaadlozing en dan weer snel wegwezen!!!!
Of haar ex?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:47 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
krijg opeens een angstige gedachte: ze zullen toch niet Wilgo als nieuwe bewoner nemen?? die DKG-redaktie maakt zulke ondoordachte keuzes, dit zou wel bij ze passen..
Ik dacht het laatste...quote:Op maandag 5 februari 2007 16:47 schreef agter het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het zit met die 24 uur.
Eerst dacht ik dat ie inging op het moment dat je hem aanvraagt...dan zou zij nu zo ongeveer wel weg moeten gaan.
Later hoorde ik dat het pas ingaat nadat je het gesprek met de psych hebt gehad. In dat geval heeft ze nog wat uurtjes te gaan.
Wat is het?
Nu is mijn geheugen niet altijd opperbest maar volgens mij zou dit dan de eerste 24uurs exit worden (Nena en NL hadden hem ook aangevraagd maar moesten subiet weg ivm fysiek geweld) de overige 24uurs aanvragen zijn allemaal weer gecancelledquote:Op maandag 5 februari 2007 16:47 schreef agter het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het zit met die 24 uur.
Eerst dacht ik dat ie inging op het moment dat je hem aanvraagt...dan zou zij nu zo ongeveer wel weg moeten gaan.
Later hoorde ik dat het pas ingaat nadat je het gesprek met de psych hebt gehad. In dat geval heeft ze nog wat uurtjes te gaan.
Wat is het?
Ja!!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
huub was voor de poort? zie je nou wel dat ik gelijk had dat i dat tegen mij zij
Daar lenen dit soort "dames"zich ook voor hoor.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:46 schreef Pulu het volgende:
Voor zover ik weet wilde Wilgo niets meer met het programma te maken hebben (correct me if im wrong)quote:Op maandag 5 februari 2007 16:47 schreef jacqjacq het volgende:
als ilona er uit is, dan is het tijd voor de nieuwe bewoners, ik heb ook het idee dat het niet lang meer kan duren. alle ''miljonairs'' zijn de hele dag al een beetje gespannen. '
Ben benieuwd hoe snelnatasia al meteen weer begint te roddelen over de nieuwe bewoners en hoe ze er zo snel mogelijk uit te werken , op wat voor manier dan ook.
krijg opeens een angstige gedachte: ze zullen toch niet Wilgo als nieuwe bewoner nemen?? die DKG-redaktie maakt zulke ondoordachte keuzes, dit zou wel bij ze passen..
Ja, je hebt gelijk gekregen!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
huub was voor de poort? zie je nou wel dat ik gelijk had dat i dat tegen mij zij
Dit soort uitspraken vind ik schokkender dan BSlikkersquote:Op maandag 5 februari 2007 16:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Daar lenen dit soort "dames"zich ook voor hoor.
Ik geloofde je ook meteen hoor.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
heee, de vrienden van Huub, welkomquote:Op maandag 5 februari 2007 16:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Sorry dat ik aan je twijfeldequote:Op maandag 5 februari 2007 16:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
huub was voor de poort? zie je nou wel dat ik gelijk had dat i dat tegen mij zei
Psychologische test.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:47 schreef kleinzusje het volgende:
Is Bart nu een boodschappenlijst aan het invullen of zn kwaliteiten aan het aanvinken ?
Heb je al COSSEN bijgelezen?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je Nena en Amandel ajb niet met elkaar vergelijken
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:51 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ok gelukkigwat zijn de fokkers toch weer lief voor me
Nou....hopen dat hij nog binnenkomt, i don't know
Samen met zn nieuwe scharrelquote:Op maandag 5 februari 2007 16:51 schreef Elounda het volgende:
Wilgo als de nieuwe bewoner.. Hilarisch!!
Jij rookt niet neem ik aan?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:52 schreef jacqjacq het volgende:
wat wordt er trouwens ongelooflijk veel gepaft in dat huis, worden ze gesponsord door een sigarettenmerk en zijn ze dus verplicht er elk kwartier eentje op te steken ofzo.
Moet behoorlijk stinken in dat huis, en vooral in die game-room. (klein hokje, geen airco).
en dan kan amanda er nog zo strak uit zien in haar inimini-jurkje , ze meurt wel naar de sigarettenpeuken.
Is dat een antwoord op mn vraag ?quote:
idemquote:Op maandag 5 februari 2007 16:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken vind ik schokkender dan BSlikkers
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:53 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
dat wordt dan vette oorlog met natasia![]()
Ik denk eerder een persoonlijke aanval, maar dat ziet de mod dan weer over het hoofdquote:Op maandag 5 februari 2007 16:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dat een antwoord op mn vraag ?
Ik denk het niet. twee totaal verschillende types en eerlijk gezegd wil ik het ook niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij rookt niet neem ik aan?
Ben trouwens benieuwd of Amanda ook een beetje naar Sylvia aan het toetrekken is
De gameroom is de enige ruimte waarin gerookt mag worden, fulltime (.) Kantoortje mag in de avond gerookt worden. Heeft u vragen over deze regeling, kunt u terecht bij Brian.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:52 schreef jacqjacq het volgende:
wat wordt er trouwens ongelooflijk veel gepaft in dat huis, worden ze gesponsord door een sigarettenmerk en zijn ze dus verplicht er elk kwartier eentje op te steken ofzo.
Moet behoorlijk stinken in dat huis, en vooral in die game-room. (klein hokje, geen airco).
en dan kan amanda er nog zo strak uit zien in haar inimini-jurkje , ze meurt wel naar de sigarettenpeuken.
tja, mode accessoire hequote:Op maandag 5 februari 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
Waarom verbaast het me nou niet dat snollie als honden Chiwawa heeft??????????????????
Heb ik iets gemist.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
huub was voor de poort? zie je nou wel dat ik gelijk had dat i dat tegen mij zei
ja.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist.
en hoe wist jij dat
Als jij alle COSSEN hebt bijgelezen dan zal je misschien begrijpen waarom ik ze met elkaar vergelijk, maar om je de moeite te besparen (en omdat ik zo aardig ben)....de dames zijn vriendinnetjes van elkaar...ze zijn uit hetzelfde hout gesneden...alleen Amanda is nog sletteriger en dommer.....quote:Op maandag 5 februari 2007 16:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dat een antwoord op mn vraag ?
ik bedoelde eigenlijk dat ze dus allemaal roken, ik heb natasia ook wel een paar keer met een sigaret gezien. Als ik zo in mijn eigen omgeving kijk, vrienden/familie/werk, dan is het misschien 10% dat rookt.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
De gameroom is de enige ruimte waarin gerookt mag worden, fulltime (.) Kantoortje mag in de avond gerookt worden. Heeft u vragen over deze regeling, kunt u terecht bij Brian.
Ik denk niet dat er iemand is die zijn CP's daarvoor gaat inleveren, behalve misschien Syl.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:58 schreef BONG4002 het volgende:
Er worden nu wat tel.nummers uitgewisseld ivm vertrek Ilona
Ze zijn ook verplicht de Telegraaf te lezen, dus verbaast me nietsquote:Op maandag 5 februari 2007 16:52 schreef jacqjacq het volgende:
rijk? weduweuitkering waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:59 schreef Myriam1978 het volgende:
De zus van Amanda woont bij d'r vriend?![]()
Waar is de moeder van dat kind? Wat doet de moeder om zo rijk te zijn?
Wat ik begrijp woont de mama van amanda in belgie.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:59 schreef Myriam1978 het volgende:
De zus van Amanda woont bij d'r vriend?![]()
Waar is de moeder van dat kind? Wat doet de moeder om zo rijk te zijn?
Lieve schat: Ik lees Cos 1 t/m 300 mee, daarna een inhaalslag gemaakt en misschien jouw postings overgeslagen. Dus uitleg is niet nodig. Vriendinnen: my assquote:Op maandag 5 februari 2007 16:58 schreef Pulu het volgende:
[..]
Als jij alle COSSEN hebt bijgelezen dan zal je misschien begrijpen waarom ik ze met elkaar vergelijk, maar om je de moeite te besparen (en omdat ik zo aardig ben)....de dames zijn vriendinnetjes van elkaar...ze zijn uit hetzelfde hout gesneden...alleen Amanda is nog sletteriger en dommer.....
ik zal ff mijn post over Nena opzoeken
En daarmee bedoel je.........quote:Op maandag 5 februari 2007 16:59 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk dat ze dus allemaal roken, ik heb natasia ook wel een paar keer met een sigaret gezien. Als ik zo in mijn eigen omgeving kijk, vrienden/familie/werk, dan is het misschien 10% dat rookt.
en dat noemt zich vriendin, wat een trut !!quote:Op maandag 5 februari 2007 17:00 schreef Gigageil het volgende:
Echt hersenen van een koe die Amanda......ze geeft nogal wat sneren naar haar hartsvriendin zeg......De hond van Nena is mensenschuw.....Lijkt wel een beetje op Nena......![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:00 schreef Gigageil het volgende:
Echt hersenen van een koe die Amanda......ze geeft nogal wat sneren naar haar hartsvriendin zeg......De hond van Nena is mensenschuw.....Lijkt wel een beetje op Nena......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |