quote:Op maandag 5 februari 2007 16:39 schreef kleinzusje het volgende:
Wie is Huub ?
Voor Huub?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:39 schreef Raissa het volgende:
Voor wie is die roos op dat bed?
of zijn nieuwe testemonial of hoe dat ook mag heten ...wordt alvast opgenomen ....waarom huub de kooi weer ingaatquote:Op maandag 5 februari 2007 16:38 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub was ff bij de poort met een cameraploeg zei Natasia..Mss wordt hij de nwe voice-over, presentator..
quote:
En hoe snel ben ik....................goed he..................filmpjes, cossen, Sv bij de buren.......................quote:Op maandag 5 februari 2007 16:40 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij was aan het teruglezen vanaf zaterdagavond, dus je kan nog niet klaar zijn![]()
maar wat dan wel he? geen gekke dingen zeggen he nu? hehehequote:Op maandag 5 februari 2007 16:42 schreef Kaya.nl het volgende:
zonder make - up is amando geen mens
Ze werkt in banenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:40 schreef jacqjacq het volgende:
zit me echt te verbazen over amanda. hoe veel tijd is die kwijt met verkleden en make-up'-pen en haar kapsel ?
Ik vond dat nena al uitzonderlijk veel tijd daarvoor nodig had, maar amanda wint het glansrijk.
1 x opmaken per dag is echt voldoende en die haren hoeven ook niet elk uur opnieuw met de stijltang bewerkt te worden. die meid is op haar 30e volledig gerimpeld en haarloos
Dat is zo'n klein, vervelend, bijdehand menneke met een gevoel voor humor dat twee keer zo groot is dan hijzelf.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:39 schreef kleinzusje het volgende:
Wie is Huub ?
Leuk werkwoordquote:Op maandag 5 februari 2007 16:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En hoe snel ben ik....................goed he..................filmpjes, cossen, Sv bij de buren.......................![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |