Ja, je hebt gelijk gekregen!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
huub was voor de poort? zie je nou wel dat ik gelijk had dat i dat tegen mij zij
Dit soort uitspraken vind ik schokkender dan BSlikkersquote:Op maandag 5 februari 2007 16:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Daar lenen dit soort "dames"zich ook voor hoor.
Ik geloofde je ook meteen hoor.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
huub was voor de poort? zie je nou wel dat ik gelijk had dat i dat tegen mij zij
heee, de vrienden van Huub, welkomquote:Op maandag 5 februari 2007 16:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Sorry dat ik aan je twijfeldequote:Op maandag 5 februari 2007 16:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
huub was voor de poort? zie je nou wel dat ik gelijk had dat i dat tegen mij zei
Psychologische test.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:47 schreef kleinzusje het volgende:
Is Bart nu een boodschappenlijst aan het invullen of zn kwaliteiten aan het aanvinken ?
Heb je al COSSEN bijgelezen?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je Nena en Amandel ajb niet met elkaar vergelijken
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:51 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ok gelukkigwat zijn de fokkers toch weer lief voor me
Nou....hopen dat hij nog binnenkomt, i don't know
Samen met zn nieuwe scharrelquote:Op maandag 5 februari 2007 16:51 schreef Elounda het volgende:
Wilgo als de nieuwe bewoner.. Hilarisch!!
Jij rookt niet neem ik aan?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:52 schreef jacqjacq het volgende:
wat wordt er trouwens ongelooflijk veel gepaft in dat huis, worden ze gesponsord door een sigarettenmerk en zijn ze dus verplicht er elk kwartier eentje op te steken ofzo.
Moet behoorlijk stinken in dat huis, en vooral in die game-room. (klein hokje, geen airco).
en dan kan amanda er nog zo strak uit zien in haar inimini-jurkje , ze meurt wel naar de sigarettenpeuken.
Is dat een antwoord op mn vraag ?quote:
idemquote:Op maandag 5 februari 2007 16:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken vind ik schokkender dan BSlikkers
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:53 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
dat wordt dan vette oorlog met natasia![]()
Ik denk eerder een persoonlijke aanval, maar dat ziet de mod dan weer over het hoofdquote:Op maandag 5 februari 2007 16:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dat een antwoord op mn vraag ?
Ik denk het niet. twee totaal verschillende types en eerlijk gezegd wil ik het ook niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij rookt niet neem ik aan?
Ben trouwens benieuwd of Amanda ook een beetje naar Sylvia aan het toetrekken is
De gameroom is de enige ruimte waarin gerookt mag worden, fulltime (.) Kantoortje mag in de avond gerookt worden. Heeft u vragen over deze regeling, kunt u terecht bij Brian.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:52 schreef jacqjacq het volgende:
wat wordt er trouwens ongelooflijk veel gepaft in dat huis, worden ze gesponsord door een sigarettenmerk en zijn ze dus verplicht er elk kwartier eentje op te steken ofzo.
Moet behoorlijk stinken in dat huis, en vooral in die game-room. (klein hokje, geen airco).
en dan kan amanda er nog zo strak uit zien in haar inimini-jurkje , ze meurt wel naar de sigarettenpeuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |