quote:Op maandag 5 februari 2007 16:18 schreef jogy het volgende:Aangezien elke halvezool op internet een site in elkaar kan draaien en zich voor kan doen als reiki-master derde klas met extrapower-ups enzo.
'Hihi'quote:Op maandag 5 februari 2007 16:27 schreef MikeyMo het volgende:
reiki, ja dat worden die masters van je
Je doet er goed aan om een reiki-master te kiezen die tenminste een power-level heeft van 7.000. Dat is ongeveer equivalent aan dat van Goku voor zijn eerste Saija-jin transformatie. Al getransformeerde reiki-masters hebben een te hoog power level, die verschroeien je huid als ze reiki, telepathie of een Kamehameha op je toepassen. Houd dus rekening met de dikte van je huid, en je eigen power level, want Vegeta kon er bijvoorbeeld weer wel tegen. Maar die is dan ook niet menselijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:18 schreef jogy het volgende:
en zich voor kan doen als reiki-master derde klas met extrapower-ups enzo.
Och, de eerste paar pagina's offer ik standaard al op aan de grappenmakers. Niks mis meequote:Op maandag 5 februari 2007 16:47 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Er was een tijd dat [TRU] nog wel min of meer serieus was.
TVP overigens, in de hoop op zinnige reacties...
Niets wat '3d20 san -2 ' niet op kan lossenquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:45 schreef wadgem het volgende:
[..]
Je doet er goed aan om een reiki-master te kiezen die tenminste een power-level heeft van 7.000. Dat is ongeveer equivalent aan dat van Goku voor zijn eerste Saija-jin transformatie. Al getransformeerde reiki-masters hebben een te hoog power level, die verschroeien je huid als ze reiki, telepathie of een Kamehameha op je toepassen. Houd dus rekening met de dikte van je huid, en je eigen power level, want Vegeta kon er bijvoorbeeld weer wel tegen. Maar die is dan ook niet menselijk.
Kortom, maak dus een goed afgewogen besluit![]()
het forum wat toebehoort aan de mensen die overal een complot in zien en geloven in kabourtjesquote:Op maandag 5 februari 2007 16:47 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Er was een tijd dat [TRU] nog wel min of meer serieus was.
TVP overigens, in de hoop op zinnige reacties...
Wat doe je hier eigenlijk, anders dan een soort van misplaatst superioriteitsgevoel in stand te houden door andersdenkenden maar even te kakken proberen te zetten? Begrijp me niet verkeerd, je doet maar hoor, gewoon nieuwsgierig.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het forum wat toebehoort aan de mensen die overal een complot in zien en geloven in kabourtjes
en dan verwacht jij zinnige reacties
Hey daar heb ik wat aan. Graag. Zit ze in de omgeving amsterdam?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:55 schreef RPG het volgende:
Jogy mijn zus heeft al meerdere reiki cursussen gedaan. Als je wilt kan ik je haar email adres geven voor wat info.
Ik 'moet' eraan geloven, gewoon van mijzelf. De dosis chemicaliën heb ik al gehad en dat was leuk! nu weer eens tijd voor iets anders eigenlijik, reiki lijkt me gewoon een goeie volgende stap voor mijquote:Op maandag 5 februari 2007 16:57 schreef DropjesLover het volgende:
waarom "moet" je er aan geloven? niets wat een flinke dosis chemicalien in je lichaam niet kan verhelpen![]()
waar ga je dan voor? geen accupunctuur of wat anders? hoe kom je er op (vrienden/fam), hebben die geen ervaring?
Ik kijk er ongeveer hetzelfde tegenaan hoor, maar ik heb wel her en der gehoord van familie en andere dat ze wat 'opener' waren naderhand en tenminste minder goed tegen drank konden ( damnquote:Op maandag 5 februari 2007 17:00 schreef Fionn het volgende:
Het kan wel helpen het wat sneller en makkelijker te laten gaan wellicht, en soms een opruimingsproces in jezelf triggeren.
Ik heb je een mail gestuurd naar je quicknet accountquote:Op maandag 5 februari 2007 17:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Hey daar heb ik wat aan. Graag. Zit ze in de omgeving amsterdam?.
Bedanktquote:Op maandag 5 februari 2007 17:05 schreef RPG het volgende:
[..]
Ik heb je een mail gestuurd naar je quicknet account
hehe ok, ik wou voornamelijk even een reactie geven zodat je niet straks met de verwachting zit dat je bij reiki een enorm kosmisch inzicht en grote krachten verwerft ofzo, want die indruk laten sommige reiki praktizanten wel doorschemeren soms.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:04 schreef jogy het volgende:
Ik kijk er ongeveer hetzelfde tegenaan hoor, maar ik heb wel her en der gehoord van familie en andere dat ze wat 'opener' waren naderhand en tenminste minder goed tegen drank konden ( damn). Het is ook eigenlijk enkel de eerste cursus om m'n chakra's even open te gooien
.
Check, bedanktquote:Op maandag 5 februari 2007 17:15 schreef Fionn het volgende:
[..]
hehe ok, ik wou voornamelijk even een reactie geven zodat je niet straks met de verwachting zit dat je bij reiki een enorm kosmisch inzicht en grote krachten verwerft ofzo, want die indruk laten sommige reiki praktizanten wel doorschemeren soms.
Het is simpel wat chakraleer en wat handposities en veel visualiseren. Niks supergeheimzinnigs.
Als een opzetje naar verdere dingen is het wel handig denk ik.
Van die drank kan ik weinig zeggen want ik drink sowieso weinig. Wel weet ik dat reiki niet per se veel hoeft te veranderen aan je leven, ik kende een reikimaster die ondanks de reiki principes regelmatig vechtpartijen had(en helaas voor de andere partij had hij niet alleen reiki maar ook karate)
Het doet iig niets dat niet al in je zit.
Ik voel de duivel al in me glijdenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
daar heb je het al, stap 1veel plezier
Ik zal eraan denken,quote:Op maandag 5 februari 2007 20:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
ja ik zou gaan voor kaballa, dat heeft ten minste nog inhoud.
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:52 schreef gronk het volgende:
BTW: hou d'r wel rekening mee dat reiki-cursussen bezocht worden door handtastelijke 45+huisvrouwen met klompvoeten, die op zoek zijn naar hun spirituele aarding. Blech.
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:52 schreef gronk het volgende:
BTW: hou d'r wel rekening mee dat reiki-cursussen bezocht worden door handtastelijke 45+huisvrouwen met klompvoeten, die op zoek zijn naar hun spirituele aarding. Blech.
Hoewel d'r zo af en toe nog wel eens een lekker ding tussendoorhupt<--rooibos.
Ja, precies. In grote steden zijn dit soort dingen gewoon business. Met als gevolg dat de trainer/reiki-master zich aanpast aan z'n markt, en als de markt voor 90% bestaat uit 45-jarige huisvrouwen met klompvoeten die een wazig lulverhaal willen horen over sjakra's en boomknuffelen en aarden, wel, sjakra's en boomknuffelen en aarden it shall be! En wazig!quote:Op maandag 5 februari 2007 23:31 schreef Geartsjuh het volgende:
Verder is het erg belangrijk dat je een master hebt waar jij je goed bij voelt. Ik vind het altijd fijn als ze niet zo zweverig zijn en dingen lekker nuchter benaderen, maar dat is maar net wat je leuk vindt.
Thanks, daarom ook dit topicquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:03 schreef gronk het volgende:
Selectietip: de betere masters vragen alleen een onkostenvergoeding.
't is iets wat ik heb opgemerkt in de tijd dat ik nog actief karateka was: de betere trainers doen hun eigen training voor zichzelf, en jij mag meetrainen. De consequentie is wel dat je ontzettend moet aanpoten, maar je steekt er wel veel van op. Ze zijn dan ook niet te beroerd om te zeggen dat je meer moet trainen.quote:
whehehehequote:Op maandag 5 februari 2007 16:55 schreef RPG het volgende:
Jogy mijn zus heeft al meerdere reiki cursussen gedaan. Als je wilt kan ik je haar email adres geven voor wat info.
jogy heeft inderdaad een fantastische pick-up strategie ontdekt. Jammer alleen dat je d'r alleen zweefteven mee oppikt.quote:
nope, een keer reiki was mij wel genoeg..brrrrrrquote:
zweefteven zijn vaak heel mooi, of totaal niet ken ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:32 schreef gronk het volgende:
[..]
jogy heeft inderdaad een fantastische pick-up strategie ontdekt. Jammer alleen dat je d'r alleen zweefteven mee oppikt.
en huisvrouwen met klompvoeten. Hoewel, als je geluk hebt zijn ze niet onbemiddeld![]()
Ah ok, nu begrijp ik emquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:32 schreef gronk het volgende:
[..]
jogy heeft inderdaad een fantastische pick-up strategie ontdekt. Jammer alleen dat je d'r alleen zweefteven mee oppikt.
en huisvrouwen met klompvoeten. Hoewel, als je geluk hebt zijn ze niet onbemiddeld![]()
Mocht er een aanrader in mijdrecht zitten kan er altijd wat geregeld worden uiteraardquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:12 schreef Bastard het volgende:
Mooi, hier kom ik op terug.. moet nu een meeting in namelijk
Is Mijdrecht te ver voor je?
Klinkt goed, het is ook maar 20 minuutjes hier vandaan dus dat is geen probleemquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:21 schreef Bastard het volgende:
[tekst]
Ok doe ik vanavond even, weet hem niet uit mn hoofdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Klinkt goed, het is ook maar 20 minuutjes hier vandaan dus dat is geen probleem. Dus als je wilt, graag!
Net als Tibetijns zekerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:21 schreef Bastard het volgende:
in Reiki Ushi (meest gangbare en bekende denk ik) .
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:34 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Net als Tibetijns zeker
Usui, niet van Dijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |