Te laatquote:Op maandag 5 februari 2007 14:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Dat zou goed kunnen, ben benieuwd! Maar ga asjeblieft nog niet roepen dat hij terug komt, want dan zal je zien dat het weer niet doorgaat
wat een sukkel dat hij dat gisteren wel zei dan.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:51 schreef Likkende_Lassie het volgende:
haha , het is te hopen
Nogmaals, hij zegt mij te denken hem niet geschopt te hebben, hij gaat nu naar Eemnes.
En om toch sceptisch te blijven: Waarom heb jij opeens contact met Huubquote:Op maandag 5 februari 2007 14:51 schreef Likkende_Lassie het volgende:
haha , het is te hopen
Nogmaals, hij zegt mij te denken hem niet geschopt te hebben, hij gaat nu naar Eemnes.
Ze zijn samen pas sinds 2 maanden: binnen 2 weken werkte ze al bij zijn kledingwinkel...Ze woont waarschijnlijk al samen met hem op het Leidseplein...al in al bullshit relatie...Hij vindt haar vast alleen leuk omdat zij zo'n stoeipoes is en leuk oogt.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda d'r vriend drinkt veel, heeeeeeeeeeeeeel veel zegt ze
Echt wel dat ie vreemd zal gaan
Nena moet gewoon beter zijn in het selecteren van haar vrienden....de mensen met wie je omringt, zegt vaak veel over jezelf!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zou als ik Nena was contact opnemen met de redaktie dat er een sanctie op moet komen dat er privé-info over haar naar buiten wordt gebracht door die klote nepvriendin
Ik vind dat ook echt niet kunnen wat die stoephoer doet.
Als Nena in al die maanden niet het achterste van haar tong heeft laten zien moet de redaktie haar in bescherming nemen als er een tyfuswijf in gezet wordt die haar doopceel wel even zal lichten![]()
Daar denk ik dus ook aanquote:Op maandag 5 februari 2007 14:51 schreef Zus_konijn het volgende:
Maar als alles duidelijk en klaar was geweest, waren er dan niet al lang nieuwe mensen?
Nou... je zou weleens gelijk kunnen hebbenquote:Op maandag 5 februari 2007 14:51 schreef Pulu het volgende:
Houd eens op met die Huub komt terug actie!!
Het lijkt wel alsof Huub een zinvol leven heeft gegeven aan de mensen die zo'n actie beginnen![]()
Helemaal mee eens, Nena heeft nog nooit iets ten nadele van Stembanda gezegd, ik geloof mijn oren niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zou als ik Nena was contact opnemen met de redaktie dat er een sanctie op moet komen dat er privé-info over haar naar buiten wordt gebracht door die klote nepvriendin
Ik vind dat ook echt niet kunnen wat die stoephoer doet.
Als Nena in al die maanden niet het achterste van haar tong heeft laten zien moet de redaktie haar in bescherming nemen als er een tyfuswijf in gezet wordt die haar doopceel wel even zal lichten![]()
Jullie maken er nu meer van dan dat er is. Hij is alleen onderweg om een gesprek te hebben. Misschien over zijn 10.000 euro (Jij niet hoor LL)quote:Op maandag 5 februari 2007 14:55 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Nee nee zeker geen hoaxwaarom zou ik hier om liegen? Ik ben ook zeer benieuwd, ik zeg zeker ook niet dat hij terug komt, alleen dat hij naar Eemnes gaat.
Dit kan zijn om te praten, dat lijkt mij eerder.
Staat toch op Hyves ?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:56 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Heel goed gezocht, en hem zo op msn kunnen toevoegen.
Ken hem verder niet hoor
Zal me echt benieuwen, ik wil Natasia der gezicht heel graag zien als hij binnen komt met zijn koffers!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:55 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Nee nee zeker geen hoaxwaarom zou ik hier om liegen? Ik ben ook zeer benieuwd, ik zeg zeker ook niet dat hij terug komt, alleen dat hij naar Eemnes gaat.
Dit kan zijn om te praten, dat lijkt mij eerder.
Lijkt me sterk, je gaat toch niet zomaar iemand aan je MSN toevoegen die je niet kent, sorry hoor.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:56 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Heel goed gezocht, en hem zo op msn kunnen toevoegen.
Ken hem verder niet hoor
Dat denk ik ookquote:Op maandag 5 februari 2007 14:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Jullie maken er nu meer van dan dat er is. Hij is alleen onderweg om een gesprek te hebben. Misschien over zijn 10.000 euro (Jij niet hoor LL)
Denk niet dat Huub terug komt.![]()
Oh, daar had Nena het over.quote:
precies.. hoe graag ik hem ook terug zou zien daar, ik neem aan dat de redactie echt niet op hun beslissing gaat terugkomen. Kunnen ze ook niet, zonder een complete opstand van de restquote:Op maandag 5 februari 2007 14:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Jullie maken er nu meer van dan dat er is. Hij is alleen onderweg om een gesprek te hebben. Misschien over zijn 10.000 euro (Jij niet hoor LL)
Denk niet dat Huub terug komt.![]()
Ja, stevig saai. En het lijkt od de TIEN-staf collectief een snipperdag heeft, 2 streams bijna permanent op lock.quote:
haha waarom zou je zoiets niet doen dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, je gaat toch niet zomaar iemand aan je MSN toevoegen die je niet kent, sorry hoor.![]()
![]()
Mss is de redactie boos/geïrriteerd op ons en hebben we voor straf saaie streams (waarvan 3+4 al UREN opslot staan)quote:
Beetje hoop kan nooit kwaad, anders is DGK helemaal niks meer aan.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:59 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Dat denk ik ookom nou direct in de TT te zetten dat hij terug komt
En als ze gewoon het filmpje laten zien? Lijkt me sterk dat er dan nog twijfels zijn over Huubs onschuld...quote:Op maandag 5 februari 2007 14:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. hoe graag ik hem ook terug zou zien daar, ik neem aan dat de redactie echt niet op hun beslissing gaat terugkomen. Kunnen ze ook niet, zonder een complete opstand van de rest
lijkt me niet onlogisch dat daar even het een en ander stevig geevalueerd dient te wordenquote:Op maandag 5 februari 2007 14:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, stevig saai. En het lijkt od de TIEN-staf collectief een snipperdag heeft, 2 streams bijna permanent op lock.
Nee, maar ik voeg gewoon niemand toe die ik niet ken, lijkt me niet zo verstandig met zoveel rare gasten op het net.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:59 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
haha waarom zou je zoiets niet doen dan?ben je bang om contact met mensen op te nemen??
Geloof het of niet, mij boeit t niet
BBN krijgen een wegtrekker als Huub terug zou komen..quote:Op maandag 5 februari 2007 15:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze kunnen Hupert makkelijk terugzetten...gewoon de beelden laten zien en de drank de schuld geven en de bewoners laten weten dat ze worden geacht zich erbij neer te leggen oftewel als het je niet bevalt dan rot je maar op
Denk alleen dat Hupert daardoor dan wel meteen gezien zal worden als gedoodverfde winnaar dat is dan weer minder...
Heeeeeeeeeel ver wegtrekker???? Beloof je me dat?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:02 schreef Elounda het volgende:
[..]
BBN krijgen een wegtrekker als Huub terug zou komen..
Patriciaquote:Op maandag 5 februari 2007 14:59 schreef Myriam1978 het volgende:
Zou Lesley binnenkomen? Brian of Bart hebben bij de redactie min of meer begrepen dat bekenden zouden zijn...
Dus:
- Angélique: wordt het niet, hebben ze niets aan qua kc...![]()
- Nicolaas: wil zelf niet![]()
- Stéphane: zou kunnen
- Nena: wil niet of mss toch wel om wraak te nemen![]()
- Noussayr: grote kanshebber![]()
- Huub: zou kunnen maar niet gelijk![]()
- NL: id. Angélique![]()
- Eveline: wil niet![]()
Vergeet ik iem.? iemand vd personeel...Lesley?Judith? JAAAAAA!
![]()
![]()
Ze heeft een keer de opmerking gemaakt dat ze het normaal 4 a 5 keer per dag doet, dus zal ze idd wel verbaasd zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 15:03 schreef Pulu het volgende:
Natasia staat ervan te kijken dat mannen niet elke dag een zaadlozing hebben....
Kijk ik weet van mezelf dat ik niet zo dom ben, maar ze woont er ook pas 2 maanden dus ZO erg is dat nu ook alweer niet. Zij is blijkbaar gewend om de deur in te stappen....een beurt te krijgen, slapen, opstaan en te gaan werken en dan 's avonds lekker uit te gaan en zit waarschijnlijk vast in die sleur en dan let ZIJ niet zo op het adresquote:Op maandag 5 februari 2007 15:02 schreef mootie het volgende:
Heeft iemand nog gezien gister dat Amoebe en zdngmw spraken over brieven naar huis? Amoebe deelde toen even mee dat ze haar eigen adres aan het Leidse Plein niet meer wist. @@
Mensen die gediskwalificeerd zijn in je lijstje opnemen slaat nergens opquote:Op maandag 5 februari 2007 14:59 schreef Myriam1978 het volgende:
Zou Lesley binnenkomen? Brian of Bart hebben bij de redactie min of meer begrepen dat bekenden zouden zijn...
Dus:
- Angélique: wordt het niet, hebben ze niets aan qua kc...![]()
- Nicolaas: wil zelf niet![]()
- Stéphane: zou kunnen
- Nena: wil niet of mss toch wel om wraak te nemen![]()
- Noussayr: grote kanshebber![]()
- Huub: zou kunnen maar niet gelijk![]()
- NL: id. Angélique![]()
- Eveline: wil niet![]()
Vergeet ik iem.? iemand vd personeel...Lesley?Judith? JAAAAAA!
![]()
![]()
Kweenie, vind het zelf toch handig om mn adres te weten ^_^quote:Op maandag 5 februari 2007 15:06 schreef Pulu het volgende:
[..]
Kijk ik weet van mezelf dat ik niet zo dom ben, maar ze woont er ook pas 2 maanden dus ZO erg is dat nu ook alweer niet. Zij is blijkbaar gewend om de deur in te stappen....een beurt te krijgen, slapen, opstaan en te gaan werken en dan 's avonds lekker uit te gaan en zit waarschijnlijk vast in die sleur en dan let ZIJ niet zo op het adres
Wat een domme zeugquote:Op maandag 5 februari 2007 15:06 schreef Pulu het volgende:
[..]
Kijk ik weet van mezelf dat ik niet zo dom ben, maar ze woont er ook pas 2 maanden dus ZO erg is dat nu ook alweer niet. Zij is blijkbaar gewend om de deur in te stappen....een beurt te krijgen, slapen, opstaan en te gaan werken en dan 's avonds lekker uit te gaan en zit waarschijnlijk vast in die sleur en dan let ZIJ niet zo op het adres
tja, centjes verdienen hquote:Op maandag 5 februari 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft een keer de opmerking gemaakt dat ze het normaal 4 a 5 keer per dag doet, dus zal ze idd wel verbaasd zijn![]()
![]()
![]()
een risico dat het wel eens zou moeten nemen om hun laffe gezicht te redden!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:05 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, Huub terug in de villa zou geweldig zijn alleen pikt de rest (met name Brian en Natasia) het niet en zal het mogelijk compleet uit de hand kunnen lopen, een risico dat de redactie niet wil nemen schat ik zo in
Weet je hun regels zijn alles maar heilig als het maar kc oplevert en kijkplezier voor ons...quote:Op maandag 5 februari 2007 15:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mensen die gediskwalificeerd zijn in je lijstje opnemen slaat nergens op
Lesley is pas leuk als switch voor Bart
Judith zou leuk zijn
Logopediste met haar op d'r tandenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:07 schreef Elounda het volgende:
Wie is Judith...
Brian zie ik dan volledig flippen en de hele kooi immekaar beuken maargoed......dat zijn dan leuke beelden maar wel de LAATSTE beelden iigquote:Op maandag 5 februari 2007 15:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
een risico dat het wel eens zou moeten nemen om hun laffe gezicht te redden!
Wat nou Brian en Natasia trekken dat niet? show em ze microfilms...
Schreeuwen bedoeld ze ?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft een keer de opmerking gemaakt dat ze het normaal 4 a 5 keer per dag doet, dus zal ze idd wel verbaasd zijn![]()
![]()
![]()
Heeft ze ook niet veel klantenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk dat is gewoon liegen....ten eerste de mensen die het zeggen 4 of 5 keer per dag te doen, liggen of heel de dag op bed of hebben verder in hun leven niks te doen....zij met 2 kinderen waarvan er eentje toch redelijk ziek is, kan ik me niet voorstellen dat ze dan nog tijd en kracht heeft om het 4 á 5 keer per dag te doenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze woont waarschijnlijk daar sinds maar een paar weken of zo...Ze vond het gewoon cool klinken...Haar 2 maanden vriend woont daar.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:02 schreef mootie het volgende:
Heeft iemand nog gezien gister dat Amoebe en zdngmw spraken over brieven naar huis? Amoebe deelde toen even mee dat ze haar eigen adres aan het Leidse Plein niet meer wist. @@
Ze zijn wat minder gemotiveerd op het moment, of gewoon luiheid en vergeten 3+4 te ontgrendelenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:10 schreef _-inge-_ het volgende:
Wanneer zal de koffiepauze bij de redactie over zijn......... Echt irritant dat er maar twee streams worden bijgehouden.
nou ! dan gaan ze toch naar huis !!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:05 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, Huub terug in de villa zou geweldig zijn alleen pikt de rest (met name Brian en Natasia) het niet en zal het mogelijk compleet uit de hand kunnen lopen, een risico dat de redactie niet wil nemen schat ik zo in
En dan mag de enige echte driftkikker die zo vol zit van fysiek gewled DGK verlaten. Bereid de opvolgers goed voor en dit plan werkt prima. Brian zorg toch niet voor vermakelijke televisie. Hoeven echt niet de laatste beelden te zijn, mijns inziens.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Brian zie ik dan volledig flippen en de hele kooi immekaar beuken maargoed......dat zijn dan leuke beelden maar wel de LAATSTE beelden iig
He Inge, heb je al wat bedacht, iets positiefs over Brian, aangezien hij meer credit verdient volgens jou? Wij wachten nog in spanning af!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:10 schreef _-inge-_ het volgende:
Wanneer zal de koffiepauze bij de redactie over zijn......... Echt irritant dat er maar twee streams worden bijgehouden.
Maar goed, GDK_REDACTIE is er waarschijnlijk alweer te laf voor.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
En dan mag de enige echte driftkikker die zo vol zit van fysiek gewled DGK verlaten. Bereid de opvolgers goed voor en dit plan werkt prima. Brian zorg toch niet voor vermakelijke televisie. Hoeven echt niet de laatste beelden te zijn, mijns inziens.
Geen aandacht aan schenken, des te meer denken ze ons ermee te hebben.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:10 schreef _-inge-_ het volgende:
Inderdaad, bijna iedereen draait de streams weg als rattekoppie in beeld is.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
En dan mag de enige echte driftkikker die zo vol zit van fysiek gewled DGK verlaten. Bereid de opvolgers goed voor en dit plan werkt prima. Brian zorg toch niet voor vermakelijke televisie. Hoeven echt niet de laatste beelden te zijn, mijns inziens.
als ze het niet trekken dan donderen ze maar op.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
een risico dat het wel eens zou moeten nemen om hun laffe gezicht te redden!
Wat nou Brian en Natasia trekken dat niet? show em ze microfilms...
Ik denk dat ze overuren gisteren gedraaid hebben en dat ze nu snel 3 vervangers moeten vinden en een leuk avondprogramma samenstellen...quote:Op maandag 5 februari 2007 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zijn wat minder gemotiveerd op het moment, of gewoon luiheid en vergeten 3+4 te ontgrendelen
Het zou ook kunnen bedenk ik me nu dat Huub nog ff is losgegaan op NL tijdens de lockup, ik hoorde toen nog veel geschreeuw e.d.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:12 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af of de talpa-redactie andere beelden heeft dan wij gezien hebben.
Dit wat betreft die schop.
Misschien heeft Huub nog een schop gedaan? Wat wij niet zien op de streams?
Ik zou die beelden dan toch graag zien.
ah, maar offline mag allesquote:Op maandag 5 februari 2007 15:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen bedenk ik me nu dat Huub nog ff is losgegaan op NL tijdens de lockup, ik hoorde toen nog veel geschreeuw e.d.
Ik denk dat er ook weinig te zien is.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zijn wat minder gemotiveerd op het moment, of gewoon luiheid en vergeten 3+4 te ontgrendelen
neequote:Op maandag 5 februari 2007 15:13 schreef ItaloDancer het volgende:
Mag Huub niet in alle COS-topictitels die er nog van DGK verschijnen?![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:15 schreef Pulu het volgende:
Mensen gaan dood van de verveling zie ik
Ik zou graag willen weten om welke schop het gaat.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen bedenk ik me nu dat Huub nog ff is losgegaan op NL tijdens de lockup, ik hoorde toen nog veel geschreeuw e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |