Mss is de redactie boos/geïrriteerd op ons en hebben we voor straf saaie streams (waarvan 3+4 al UREN opslot staan)quote:
Beetje hoop kan nooit kwaad, anders is DGK helemaal niks meer aan.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:59 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Dat denk ik ookom nou direct in de TT te zetten dat hij terug komt
En als ze gewoon het filmpje laten zien? Lijkt me sterk dat er dan nog twijfels zijn over Huubs onschuld...quote:Op maandag 5 februari 2007 14:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. hoe graag ik hem ook terug zou zien daar, ik neem aan dat de redactie echt niet op hun beslissing gaat terugkomen. Kunnen ze ook niet, zonder een complete opstand van de rest
lijkt me niet onlogisch dat daar even het een en ander stevig geevalueerd dient te wordenquote:Op maandag 5 februari 2007 14:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, stevig saai. En het lijkt od de TIEN-staf collectief een snipperdag heeft, 2 streams bijna permanent op lock.
Nee, maar ik voeg gewoon niemand toe die ik niet ken, lijkt me niet zo verstandig met zoveel rare gasten op het net.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:59 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
haha waarom zou je zoiets niet doen dan?ben je bang om contact met mensen op te nemen??
Geloof het of niet, mij boeit t niet
BBN krijgen een wegtrekker als Huub terug zou komen..quote:Op maandag 5 februari 2007 15:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze kunnen Hupert makkelijk terugzetten...gewoon de beelden laten zien en de drank de schuld geven en de bewoners laten weten dat ze worden geacht zich erbij neer te leggen oftewel als het je niet bevalt dan rot je maar op
Denk alleen dat Hupert daardoor dan wel meteen gezien zal worden als gedoodverfde winnaar dat is dan weer minder...
Heeeeeeeeeel ver wegtrekker???? Beloof je me dat?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:02 schreef Elounda het volgende:
[..]
BBN krijgen een wegtrekker als Huub terug zou komen..
Patriciaquote:Op maandag 5 februari 2007 14:59 schreef Myriam1978 het volgende:
Zou Lesley binnenkomen? Brian of Bart hebben bij de redactie min of meer begrepen dat bekenden zouden zijn...
Dus:
- Angélique: wordt het niet, hebben ze niets aan qua kc...![]()
- Nicolaas: wil zelf niet![]()
- Stéphane: zou kunnen
- Nena: wil niet of mss toch wel om wraak te nemen![]()
- Noussayr: grote kanshebber![]()
- Huub: zou kunnen maar niet gelijk![]()
- NL: id. Angélique![]()
- Eveline: wil niet![]()
Vergeet ik iem.? iemand vd personeel...Lesley?Judith? JAAAAAA!
![]()
![]()
Ze heeft een keer de opmerking gemaakt dat ze het normaal 4 a 5 keer per dag doet, dus zal ze idd wel verbaasd zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 15:03 schreef Pulu het volgende:
Natasia staat ervan te kijken dat mannen niet elke dag een zaadlozing hebben....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |