Kijk ik weet van mezelf dat ik niet zo dom ben, maar ze woont er ook pas 2 maanden dus ZO erg is dat nu ook alweer niet. Zij is blijkbaar gewend om de deur in te stappen....een beurt te krijgen, slapen, opstaan en te gaan werken en dan 's avonds lekker uit te gaan en zit waarschijnlijk vast in die sleur en dan let ZIJ niet zo op het adresquote:Op maandag 5 februari 2007 15:02 schreef mootie het volgende:
Heeft iemand nog gezien gister dat Amoebe en zdngmw spraken over brieven naar huis? Amoebe deelde toen even mee dat ze haar eigen adres aan het Leidse Plein niet meer wist. @@
Mensen die gediskwalificeerd zijn in je lijstje opnemen slaat nergens opquote:Op maandag 5 februari 2007 14:59 schreef Myriam1978 het volgende:
Zou Lesley binnenkomen? Brian of Bart hebben bij de redactie min of meer begrepen dat bekenden zouden zijn...
Dus:
- Angélique: wordt het niet, hebben ze niets aan qua kc...![]()
- Nicolaas: wil zelf niet![]()
- Stéphane: zou kunnen
- Nena: wil niet of mss toch wel om wraak te nemen![]()
- Noussayr: grote kanshebber![]()
- Huub: zou kunnen maar niet gelijk![]()
- NL: id. Angélique![]()
- Eveline: wil niet![]()
Vergeet ik iem.? iemand vd personeel...Lesley?Judith? JAAAAAA!
![]()
![]()
Kweenie, vind het zelf toch handig om mn adres te weten ^_^quote:Op maandag 5 februari 2007 15:06 schreef Pulu het volgende:
[..]
Kijk ik weet van mezelf dat ik niet zo dom ben, maar ze woont er ook pas 2 maanden dus ZO erg is dat nu ook alweer niet. Zij is blijkbaar gewend om de deur in te stappen....een beurt te krijgen, slapen, opstaan en te gaan werken en dan 's avonds lekker uit te gaan en zit waarschijnlijk vast in die sleur en dan let ZIJ niet zo op het adres
Wat een domme zeugquote:Op maandag 5 februari 2007 15:06 schreef Pulu het volgende:
[..]
Kijk ik weet van mezelf dat ik niet zo dom ben, maar ze woont er ook pas 2 maanden dus ZO erg is dat nu ook alweer niet. Zij is blijkbaar gewend om de deur in te stappen....een beurt te krijgen, slapen, opstaan en te gaan werken en dan 's avonds lekker uit te gaan en zit waarschijnlijk vast in die sleur en dan let ZIJ niet zo op het adres
tja, centjes verdienen hquote:Op maandag 5 februari 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft een keer de opmerking gemaakt dat ze het normaal 4 a 5 keer per dag doet, dus zal ze idd wel verbaasd zijn![]()
![]()
![]()
een risico dat het wel eens zou moeten nemen om hun laffe gezicht te redden!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:05 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, Huub terug in de villa zou geweldig zijn alleen pikt de rest (met name Brian en Natasia) het niet en zal het mogelijk compleet uit de hand kunnen lopen, een risico dat de redactie niet wil nemen schat ik zo in
Weet je hun regels zijn alles maar heilig als het maar kc oplevert en kijkplezier voor ons...quote:Op maandag 5 februari 2007 15:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mensen die gediskwalificeerd zijn in je lijstje opnemen slaat nergens op
Lesley is pas leuk als switch voor Bart
Judith zou leuk zijn
Logopediste met haar op d'r tandenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:07 schreef Elounda het volgende:
Wie is Judith...
Brian zie ik dan volledig flippen en de hele kooi immekaar beuken maargoed......dat zijn dan leuke beelden maar wel de LAATSTE beelden iigquote:Op maandag 5 februari 2007 15:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
een risico dat het wel eens zou moeten nemen om hun laffe gezicht te redden!
Wat nou Brian en Natasia trekken dat niet? show em ze microfilms...
Schreeuwen bedoeld ze ?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft een keer de opmerking gemaakt dat ze het normaal 4 a 5 keer per dag doet, dus zal ze idd wel verbaasd zijn![]()
![]()
![]()
Heeft ze ook niet veel klantenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk dat is gewoon liegen....ten eerste de mensen die het zeggen 4 of 5 keer per dag te doen, liggen of heel de dag op bed of hebben verder in hun leven niks te doen....zij met 2 kinderen waarvan er eentje toch redelijk ziek is, kan ik me niet voorstellen dat ze dan nog tijd en kracht heeft om het 4 á 5 keer per dag te doenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze woont waarschijnlijk daar sinds maar een paar weken of zo...Ze vond het gewoon cool klinken...Haar 2 maanden vriend woont daar.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:02 schreef mootie het volgende:
Heeft iemand nog gezien gister dat Amoebe en zdngmw spraken over brieven naar huis? Amoebe deelde toen even mee dat ze haar eigen adres aan het Leidse Plein niet meer wist. @@
Ze zijn wat minder gemotiveerd op het moment, of gewoon luiheid en vergeten 3+4 te ontgrendelenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:10 schreef _-inge-_ het volgende:
Wanneer zal de koffiepauze bij de redactie over zijn......... Echt irritant dat er maar twee streams worden bijgehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |