abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:15:01 #101
95517 Openminded
Tuurlijk...
pi_47715666
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:56 schreef dadah het volgende:
Hij komt bij Lodder vandaan, in barneveld.

Net even wezen kijken en de vloer is ook al helemaal klaar, dus waarschijnlijk vanavond weer een update!
Yay!
pi_47743447
Jawel, daar wassie weer. De vloer is inmiddels gelegd (ze hebben zelfs mooie sleuven gefreesd onder de vloer waar mijn kabels in zijn weggewerkt voor TV, radio en speakers), en het begint nu dus steeds meer af te komen.

Was weer erg spannend hoe alles eruit zou zien als het er eenmaal lag, maar ook nu zijn we weer superblij met het mooie vloertje

Alleen vanavond even een deur bijschaven (die was een paar mm te lang) en een deurmat op maat laten maken voor boven het kruipluik. En dan is dit project ook weer klaar.

Hieronder weer wat indrukjes vanuit verschillende hoeken van het eindresultaat. Kan niet wachten om te gaan verhuizen nu.... maar moet toch nog even e.e.a. gebeuren voor dat plaats gaat vinden. Waarschijnlijk in de loop van april dat we overgaan...

Nikon D3 + aanhangsels en opschoefsels
  woensdag 28 maart 2007 @ 12:01:31 #103
21865 WaVe
WaVe detected
pi_47743503
Oeh! Mooi hoor!
pi_47744008
waarom heb je gekozen om de vloer in de lengterichting van de woonkamer te leggen? Dit is nl niet gebruikelijk
pi_47744279
De foto's vertekenen enigzins, de kamer is 5 meter breed en 12 meter lang, maar het lijkt hier een stuk smaller. We hebben gekozen voor de lengte om de lengte van de kamer te benadrukken... in de breedte was ik bang dat we in een soort sigarenkistje terechtkwamen. En bij iedereen (ja echt) die ik ken ligt de vloer ook in de lengte, dus volgens mij is het best wel gangbaar??
pi_47867316
Whow dat ziet er erg mooi uit, en idd die voorgevel is geweldig. Veel woon plezier!
Smile around the world :-)
  zaterdag 31 maart 2007 @ 19:30:18 #108
167723 sanni
Acima de seu
pi_47867627
Jongens, zitkamer ruimte.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:12:41 #109
215 misterDre
Paint it black!
pi_47871169
Ziet er netjes uit

Ik heb mijn vloer trouwens ook in de lengterichting leggen.
pi_47874291
Wauwie, ziet er mooi en ruimtelijk uit!
  zaterdag 31 maart 2007 @ 22:52:08 #111
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_47874989
Wat een droomhuis is het toch!
Ontzettend mooi, die vloer!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 1 april 2007 @ 00:11:19 #112
95517 Openminded
Tuurlijk...
pi_47878031
Inderdaad, door de vloer in de lengte te leggen lijkt de kamer langer. Komt best veel voor.
pi_49594493
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:52 schreef dadah het volgende:
Zoals beloofd hier de update van de keuken, white washed kasten en hoogglans witte laden... Was superspannend om dit vanaf een tekening te beslissen, maar nu alles er staat en werkt zijn we er echt superblij mee en hebben we de juiste keuze gemaakt

De verschillende vloeren veranderen we nog, morgen en overmorgen wordt de nieuwe vloer gelegd namelijk en dan is het plaatje helemaal compleet!!

De kasten zijn boven trouwens mooi dichtgemaakt, met een onzichtbare luchtsleuf om de warmte van de diverse apparaten weg te werken.

Net alles opgeruimd en leeggehaald voor de vloerenmensen morgen, dus na het uploaden van de foto's ga ik van mijn nachtrust genieten. Tot de volgende update maar weer

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die keuken wat een plaatje , wat heeft dat nou gekost?
pi_49596298
is het hier ook niet eens tijd voor een update?
jullie wonen er toch zeker al wel?
blijf het een prachthuis vinden.
pi_49597307
Ik vind vooral die trap extreem mooi! Er zit zo'n mooie 'beweging' in, zeker met de lichtval op die foto... Ik ben heel benieuwd hoe het er nu ingericht uitziet!

ondertussen zit ik te bedenken of we ook zo'n trap in ons huisje kunnen nemen... maar we hebben maar één verdieping...
pi_49602988
je schreef dat er niets achter in de tuin staat , maar ik zie toch een gevel. klopt dat?
pi_49603137
Ziet er echt super uit

Het zal vast al gevraagd zijn, maar ik kan het niet vinden: wat voor vloer ligt er in de woonkamer, en hoe heet deze kleur?

Edit: al gevonden

[ Bericht 20% gewijzigd door Sense op 21-05-2007 12:54:17 ]
pi_49607462
Wat mooi, die keuken!
pi_49650685
quote:
Op maandag 21 mei 2007 06:24 schreef Kwelit het volgende:
Die keuken wat een plaatje , wat heeft dat nou gekost?
Dank je... we zijn er ook echt superblij mee en gebruiken nu een week alle apparaten en hebben er nog geen moment spijt van Inclusief plaatsen en apparattuur (Miele oven, Miele stoomoven, Miele vaatwasser, Miele ijskast, Siemens afzuigkap en Siemens kookplaat, Quooker, designkraan.) waren we iets meer dan *slik* 25K kwijt.... erg veel voor een keuken maar we hebben hem echt helemaal op maat laten maken, muurtjes laten plaatsen e.d.
quote:
Op maandag 21 mei 2007 09:28 schreef truttebosje het volgende:
is het hier ook niet eens tijd voor een update?
jullie wonen er toch zeker al wel?
blijf het een prachthuis vinden.
Dat wordt het inderdaad, bij deze We wonen er nu een week en 2 dagen. Laatste tijd heel druk geweest met overhuizen en uitzoeken... Dus heel weinig op internet gezeten en nog minder op K&W dus. We wonen er nu dus ruim een week en genieten echt elke dag van alles. Vanavond zal ik eens wat nieuwe foto's maken (nog lang niet alle meubels zijn er, maar er staat al het een en ander) en even een verse foto update posten!
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:08 schreef Sleeve het volgende:
Ik vind vooral die trap extreem mooi! Er zit zo'n mooie 'beweging' in, zeker met de lichtval op die foto... Ik ben heel benieuwd hoe het er nu ingericht uitziet!

ondertussen zit ik te bedenken of we ook zo'n trap in ons huisje kunnen nemen... maar we hebben maar één verdieping...
Dank je, was ook een van de dingen waar wij op vielen. Op de bouwtekening zagen we hoe deze er in het verleden uitzag en het is echt een hele verbetering zo. Het maakt de kamer speels en de trap echt een onderdeel van het geheel ipv een sta in de weg. Waarom zou je dit niet met één versieping kunnen doen? Gewoon doen als het je aanspreekt.
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:44 schreef Charisma het volgende:
je schreef dat er niets achter in de tuin staat , maar ik zie toch een gevel. klopt dat?
Ja en nee, de gevel die je ziet staat achter het huis. Onze tuin ligt met de achterkant aan een straatje waar een heel mooi gebouw staat (de Paardenkathedraal), op dat gebouw kijken we uit. Maar omdat er een straat achterligt (zonder verkeer trouwens) is dat juist heel ruimtelijk. En we hebben als een van de weinige huizen in Wittevrouwen een achterom, wat erg handig was toen de bank bezorgd werd want die was anders niet naar binnen gekomen
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:48 schreef Sense het volgende:
Ziet er echt super uit

Het zal vast al gevraagd zijn, maar ik kan het niet vinden: wat voor vloer ligt er in de woonkamer, en hoe heet deze kleur?

Edit: al gevonden
Eiken enkel gerookt white washed rustiek verouderd met een waxcoating Maar dat wist je dus al hehe. Vloer was in het echt nog mooier dan we in gedachten hadden
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:42 schreef appelsap het volgende:
Wat mooi, die keuken!
En ook bedankt, was voor ons de grootste gok en als we al die reacties horen (zowel hier als mensen die yhem in het echt zien) vinden we dat hartstikke leuk om te horen. We vonden het best eng, maar het past gewoon perfect bij de ruimte

------------------

En dan nog even een algemene update over de afgelopen tijd en de things to do. De afgelopen weken zijn we bezig geweest met het zoeken naar meubels, verlichting en ga zo maar door. Verder is er nog e.e.a. aangelegd in huis voor telefonie en TV en radio... en ook dat werkt nu allemaal.

Ook de vouwgordijnen hangen inmiddels (na een flinke wachttijd omdat luxaflex de stof die we wilden niet op voorraad had), eentje nog niet trouwens want die was verkeerd opgemeten... als het goed is komt deze volgende week weer terug.

Ook wasmachine en droger zijn inmiddels bezorgd en aangesloten (en al veelvuldig gebruikt), de nieuwe bank is binnen, een garderobekast is gearriveerd en alle kasten en tijdelijke kastjes zitten in elkaar Als het goed is komt einde van deze maand onze nieuwe tafel ook...

Nu gaan we nog op zoek naar eettafelstoelen (leuke gezien al, waarschijnlijk volgend weekend bestellen), een inbouwkast voor onze voorste slaapkamer, een audiomeubel wordt op maat gemaakt en leuke fauteuils. Ook nog een nieuw bed en dan zijn we er wel geloof ik

Op dit moment zijn ze druk bezig met de tuin, er is een muurtje gemetseld over de lengte aan een kant (wordt gestuct en wit geverfd later) en aan de andere kant komt een nieuwe houten schutting. De tuin wordt volgend weekend 20cm uitgegraven en weer volgestort met zand, en als het goed is de week erna betegeld met room/gelige tegels van 63x63cm. En dan natuurlijk op zoek naar leuke tuinmeuebels e.d.

Oftewel, genoeg werk aan de winkel maar wel allemaal leuke dingen.

Verder staan er in mijn oude huis nog wat dingen die uitgezocht moeten worden, en moet dat ook nog eens helemaal opgeknapt worden. Maar dat wordt een eigen topic hehe

Vanavond dus de foto's... nu weer aan het werk. Bedankt voor alle reacties weer
pi_49651875
gaaf joh ! dus jullie hebben alles nieuw gekocht? dat moet een overweldigend gevoel zijn
pi_49652397
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:19 schreef Charisma het volgende:
gaaf joh ! dus jullie hebben alles nieuw gekocht? dat moet een overweldigend gevoel zijn
Bijna alles, tot 2 weken geleden woonden we in een studio van 60m2 met allerlei meubels van bijna 10 jaar oud. We hadden bijvoorbeeld de eettafelstoelen meegenomen, maar toen ze daar stonden waren deze zo leijk dat we ze meteen weggegooid hebben en bij de Ikea tijdelijk 4nieuwe hebben gehaald tot we de 'echte' gaan kopen.

Maar het meeste stond niet mooi in het nieuwe huis, of werd overbodig.... Wel lekker gvoel, staan nu wel nog wat oudere dingen maar die worden langzaam 'uitgefaseerd' om het zo te zeggen
pi_49652601
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:34 schreef dadah het volgende:

[..]

Bijna alles, tot 2 weken geleden woonden we in een studio van 60m2 met allerlei meubels van bijna 10 jaar oud. We hadden bijvoorbeeld de eettafelstoelen meegenomen, maar toen ze daar stonden waren deze zo leijk dat we ze meteen weggegooid hebben en bij de Ikea tijdelijk 4nieuwe hebben gehaald tot we de 'echte' gaan kopen.

Maar het meeste stond niet mooi in het nieuwe huis, of werd overbodig.... Wel lekker gvoel, staan nu wel nog wat oudere dingen maar die worden langzaam 'uitgefaseerd' om het zo te zeggen
prachtig - wat een mooi begin is dat zeg ! na 10 jaar mag ook echt iets anders komen, kom maar op met de fotos
pi_49674923
Zoals beloofd hier de update... er moet nog best wel veel gebeuren maar een goede indruk geeft het wel

De slaapkamer, heerlijk wakker worden in zo'n opgeruimde kamer trouwens. Hier laten we nog een inbouwkast bouwen over de korte muur (3 meter) tegenover het bed.

Ons badkamertje waar we 's ochtend wakker worden met een heerlijke rainshower. Helaas nog geen tijd gehad om het bad uit te testen Het kastje komt van ikea en was de enige mogelijkheid voor opbergruimte omdat verder alle ruimte al was benut.

En het badkamertje van de andere kant, met als trots het kastje waar ik 2 uur mee bezig ben geweerst om op te hangen (achteraf bleek de boor in schroefstand te staan, en dan kom je erg moeilijk door die tegels heen )

De 'werkkamer' met onze extra kast, deze hadden we gekocht omdat de inbouwkast er nog niet was en we toch onze kleren kwijt moesten. En zodra we de inbouwkast hebben hebben we toch heel wat extra bergruimt voor onze kleren!

En dezelfde kamer van de andere kant, met een deel van de troep die we nog uit moeten zoeken (en ergens kwijt moeten zien te kunnen).

De zolderkamer achter, we weten nog niet wat we hier mee zullen doen. Nu staan er twee boekenkasten en er is al een logé geweest op deze kamer.... dus die krijgt vast wel een goede bestemming!

En de zolderkamer voor, onder het schuine dak hebben we kastjes op wieltjes geplaatst van Kewlox, zo benutten we alle ruimte en kunnen we ook nog eens grote dingen kwijt achter de kastjes en kunnen we er er toch makklijk bij...

En van de andere kant, met de nis voor wasmachine en droger. De dozen zijn tijdelijk, ook hier gaan we waarschijnlijk zo'n kastenwandje plaatsen... moeten we nog even bedenken.

En de heerlijke woonkamer waar we echt superveel van genieten, hier kijk je dus uit op de keuken en de openslaande deuren naar iets wat binnenkort de tuin genoemd mag worden. Als het goed is krijgen we volgende week onze nieuwe tafel en kan deze weer ergens naar boven.

En het nog wat lege zitgedeelte met de nieuwe bank. Hier moeten we nog een paar leuke stoeltjes of een loveseat voor gaan zoeken. En tot die tijd kunnen we makkelijk met 4 man op onze bank zitten

En nog eentje van onderaf genomen. Het meubel voor audio/video is tijdelijk, hier komt (als alles goed gaat) binnenkort een op maat gemaakt audiomeubel in het wit met melkglas...

Ik zal ook nog eens wat fotootjes van beneden maken als het avond is, met alle lampen aan ziet het er weer heel anders uit. Vooral de 2 lampen van Philips Living Colors doen het erg mooi Verder moet er nog het een en ander aan de muren worden gehangen, moeten de peertjes nog vervangen worden en zo zijn er nog tig andere dingen die moeten gebeuren. Maar tot nu is dit het resultaat, en we genieten er van

[ Bericht 1% gewijzigd door dadah op 23-05-2007 09:35:43 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 mei 2007 @ 09:28:47 #124
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_49674984
Het ziet er prachtig uit! Kan me voorstellen dat je ervan geniet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49675180
Zo dit ziet er echt megagoed uit! Lijkt wel nieuwbouw van binnen Het verbaast me steeds weer hoe ruim deze huizen zijn, terwijl ze dat van de buitenkant niet direct lijken. Ons huis, een twee onder een kap, lijkt veel ruimer van buiten, maar is het niet, omdat het meer vierkant is, en jullie huis meer langwerpig. Woonkamer en keuken liggen dan achter elkaar ipv naast elkaar.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_49675344
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Zo dit ziet er echt megagoed uit! Lijkt wel nieuwbouw van binnen Het verbaast me steeds weer hoe ruim deze huizen zijn, terwijl ze dat van de buitenkant niet direct lijken.
Haha, leuk dat je dat zegt. Zo noemen we ons huis eigenlijk ook, alleen de voorgevel is nog origineel en van binnen is het helemaal gestript en opnieuw opgebouwd... dus het is van binnen ook nieuwbouw

Ook de reacties van iedereen die voor het eerst binnenkomt zijn leuk. Leveranciers van meubels, de vloerenleggers, de keukenzaak... allemaal dachten ze dat wat we besteld hadden veels te groot was toen ze voor de deur stonden... maar zodra ze binnen kwamen was ieders reactie 'van binnen is het veel ruimer dan je zou denken'.... leuk dat je dat ook weer zegt
pi_49675376
erg mooi,
alleen vind ik het nog wel erg sterielerig.
maar ik kan me voorstellen dat hier nog wat aan gedaan wordt aangezien jullie er nog maar net wonen.
ik zou wel een beetje kleur in huis brengen door accesoires in 1 kleur te kiezen en een paar mooie grote planten neerzetten.
maar dan midden in een ruimte(wel langs een muur oid natuurlijk)
en ik zou bv in de slaapkamer toch een gordijn ophangen...al is het maar aan de buitenkanten voor de sier, maar om de muur wat meer te breken en wat meer kleur te krijgen.
(ik zou dan voor het roze/magenta kleurtje van de bloem in je prachtige plant gaan.
maar ja waarschijnlijk houden jullie meer van dat strakke.
pi_49675601
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:45 schreef truttebosje het volgende:
erg mooi,
alleen vind ik het nog wel erg sterielerig.
maar ik kan me voorstellen dat hier nog wat aan gedaan wordt aangezien jullie er nog maar net wonen.
ik zou wel een beetje kleur in huis brengen door accesoires in 1 kleur te kiezen en een paar mooie grote planten neerzetten.
maar dan midden in een ruimte(wel langs een muur oid natuurlijk)
en ik zou bv in de slaapkamer toch een gordijn ophangen...al is het maar aan de buitenkanten voor de sier, maar om de muur wat meer te breken en wat meer kleur te krijgen.
(ik zou dan voor het roze/magenta kleurtje van de bloem in je prachtige plant gaan.
maar ja waarschijnlijk houden jullie meer van dat strakke.
Bedankt voor je tips We hebben expres gekozen voor een hele neutrale kleur van alle vaste en grote dingen in huis, we gaan met accessoires inderdaad wel kleur aanbrengen. Met planten in felle potten, uitvergrote foto's die ik gemaakt heb op canvas en zo.... dus die kleur gaat er wel komen

Op de slaapkamer hebben we gordijnen, maar die waren helemaal omhooggetrokkken omdat de ramen openstaonden (daar hebben we ook die roman blinds zoals beneden en achter).

Ik hou trouwens inderdaad heel erg van het strakke, en mijn vriendin weer van het frutselige.... dus uiteindelijk ghaat het een combi tussen die twee worden
pi_49675761
frutsig is okay oleoleeee !
ahc de deco komt allemaal wel als je er in langer woont, je kunt alle kanten uit , het ziet er super mooi uit
pi_49675834
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:52 schreef dadah het volgende:

[..]

Bedankt voor je tips We hebben expres gekozen voor een hele neutrale kleur van alle vaste en grote dingen in huis, we gaan met accessoires inderdaad wel kleur aanbrengen. Met planten in felle potten, uitvergrote foto's die ik gemaakt heb op canvas en zo.... dus die kleur gaat er wel komen

Op de slaapkamer hebben we gordijnen, maar die waren helemaal omhooggetrokkken omdat de ramen openstaonden (daar hebben we ook die roman blinds zoals beneden en achter).

Ik hou trouwens inderdaad heel erg van het strakke, en mijn vriendin weer van het frutselige.... dus uiteindelijk ghaat het een combi tussen die twee worden
ik had ook wel verwacht dat het nog kwam ja die kleur.
maar je weet het niet he.
dat van die gordijnen snap ik even niet helemaal, ik had al wel gezien dat er roman blinds zaten.
ik bedoelde het ook meer als kleuraccent om de grote witte muur wat te breken.
niet om perse voor de ramen te hangen.
nou....... ik wacht vol spanning op de kleurenfoto`s
oh ja en heel verstandig om de basis neutraal te houden.
(had ik ook altijd, maar ben nu in mn blije kleurtjes periode haha, ik smeer het overal, zelfs op het plafond enzo )
pi_49676036
Die vouwgordijntjes in de voorkant van de woonkamer, houden die nu veel licht tegen? Bij ons zit er nu luxaflex (laten de huidige bewoners hangen) wat op zich niet eens zo lelijk is, en die kun je helemaal open zetten uiteraard. Maar toch zijn vouwgordijntjes wel een stuk mooier.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_49676884
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 16:49 schreef dadah het volgende:
[..]

Dank je, was ook een van de dingen waar wij op vielen. Op de bouwtekening zagen we hoe deze er in het verleden uitzag en het is echt een hele verbetering zo. Het maakt de kamer speels en de trap echt een onderdeel van het geheel ipv een sta in de weg. Waarom zou je dit niet met één versieping kunnen doen? Gewoon doen als het je aanspreekt.
[..]
Het mooie vind ik juist dat je de trap naar de tweede verdieping door ziet lopen. De trap naar boven zit bij ons nieuwe huis midden in de woonkamer en neemt dus best een prominente plaats in. De trap die er nu zit is op zich OK, maar heeft bij lange na niet de uitstraling van jullie trap!
Eigenlijk had ik nog niet eens over een andere trap nagedacht totdat ik jullie trap zag. Ik zal eens kijken of er na de noodzakelijke verbouwingen nog ergens ruimte in het budget is voor een andere trap....
pi_49679447
Ja ik vind die vouwgordijnen erg leuk juist misschien iets voor mij in de toekomst
Kun je ze ook echt openklappen, dus van links naar rechts of hoe werkt het dan precies?
pi_49679896
De vouwgordijnen die wij hebben laten best veel licht door, maar dat vinden we juist mooi (en op oude adres waren we gewend in lichte kamer te slapen, juist heerlijk wakker worden met het ochtendzonnetje ). Van buiten kan je er niet door naar binnen kijken trouwens, dus we hebben geen last van inkijk als ze dicht zijn.

Je vouwt ze van beneden naar boven open, dus niet van links naar rechts. Je hebt ze ook dat je ze zowel van boven naar beneden als van beneden naar boven kan openklappen trouwens... maar dat hoefde van ons niet.
pi_49680084
Maar ik bedoelde dus in de woonkamer; omdat je aan de voorkant maar 1 raam hebt (net als wij), scheelt het qua licht veel tussen helemaal dicht of helemaal open?
pi_49680981
Ah OK, we hebben voor 2 ramen.... en als ze dicht zijn is het nog heel licht in de kamer maar uiteraard wel iets minder dan dat ze open zijn... Scheelt niet heel erg veel....
pi_49694185
wow... wat is het mooi en ruim en licht.
De basis is helemaal ok.

Kleuren etc. volgen vanzelf.
pi_49694554
Super, lekker licht! Lekker ruim ook zo te zien.
Mooie vloer in de woonkamer/keuken trouwens!
pi_49695764
Erg mooi, dadah! Heel stijlvol ingericht. Leuk uitzicht op de Paardenkathedraal ook.

Ik denk alleen dat ik de eettafel een kwartslag zou draaien. Het is een diep huis, en die lengte wordt nog eens benadrukt door hoe de vloer en de keuken lopen: misschien 'breek' je dat een beetje als je de tafel in de breedte zet. Je kan dan ook leuk de tuin in kijken. Maar misschien hebben jullie weloverwogen voor deze opstelling gekozen of moet alles zijn plaats nog een beetje vinden - ik ben hier in huis ook nog maanden aan het schuiven geweest .
Your mom is hot, your dad is crazy
  woensdag 23 mei 2007 @ 20:42:17 #140
146811 PhonyRules
minimal funk
pi_49700265
Hey Dada,

Ziet er allemaal erg strak en mooi uit! ik vraag me alleen af waarmee je die plattegrondjes hebt geklust. Die zien er namelijk wel lekker gelikt uit Verkoopt een stuk beter dan die standaard AutoCad tekeningen...
pi_49700389
Mooi hoor!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_49700593
Wat een geweldig huis! Ik vind vooral de vloer in de woonkamer en de keuken prachtig!
pi_49730401
Thanks all, leuk om te horen! Enne, die kleur komt er zeker wel hoor (en dat frutsige ook hehe).
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:55 schreef Metus het volgende:
Erg mooi, dadah! Heel stijlvol ingericht. Leuk uitzicht op de Paardenkathedraal ook.

Ik denk alleen dat ik de eettafel een kwartslag zou draaien. Het is een diep huis, en die lengte wordt nog eens benadrukt door hoe de vloer en de keuken lopen: misschien 'breek' je dat een beetje als je de tafel in de breedte zet. Je kan dan ook leuk de tuin in kijken. Maar misschien hebben jullie weloverwogen voor deze opstelling gekozen of moet alles zijn plaats nog een beetje vinden - ik ben hier in huis ook nog maanden aan het schuiven geweest .
We zijn zelf ook nog wel aan het schuiven, gisteren nog met de bank om te kijken hoe een loveseat zou staan

We hebben er expres voor gekozen om de lengte van de kamer te benadrukken, ook de keuken is vanuit dat opzicht ontworpen. Vandaar dat we de tafel zo hebben staan. Volgende week komt de nieuwe tafel, en die 2.20m lang en dat zou het ook wel heel erg breken ben ik bang. Bovendien hebben we aan de zijkant ook nog een raam van 2m waardoor we op de tuin uit kunnen kijken. Maar zodra de tafel binnen is (en binnen lijkt ie vast ineens een stuk groter dan in de winkel) zal er zeker weer geschoven gaan worden!
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:42 schreef PhonyRules het volgende:
Hey Dada,

Ziet er allemaal erg strak en mooi uit! ik vraag me alleen af waarmee je die plattegrondjes hebt geklust. Die zien er namelijk wel lekker gelikt uit Verkoopt een stuk beter dan die standaard AutoCad tekeningen...
Thanks De plattegrondjes zijn gemaakt met Floorplanner, en een beetje verkleind in Photoshop.
pi_50120415
Yihaaa, de nieuwe tafel is vanochtend gebracht, nu woensdag nog de nieuwe stoelen bestellen en het setje is compleet

Vraagje, in de winkel zeiden ze dat we de tafel met een doekje in moeten smeren met een soort olie (hebben we van ze gekregen ook), maar op de verpakking staat dat we moeten schuren en met een roller dat spul aan moeten brengen. En dat dan 2 keer herhalen.

De tafel is gemaakt van allemaal kleine stukjes hout, dus ben bang dat dat met schuren er niet mooier op wordt. Heeft iemand een suggestie hoe dit het best kan? Als ik de topics afzoek kom ik ook verschillende tips tegen en weet eigenlijk niet wat nu het best is voor zo'n soort tafel.

We willen trouwens deze eettafelstoelen erbij nemen:

dinsdag 5 juni 2007 @ 16:40:20 #145
145703 Banzaii
Leuk ook !
pi_50131477
Super strak! Complimenten.

Waar heb je de tafel vandaan, vind ik erg gaaf
Banzai
Ben er zo blij mee echt waar, eerlijk, ben er zo blij mee ....(BertVisscher)
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:42:50 #146
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_50131553
Ik heb laatst even door het raam staan gluren, toen ik een ijsje bij Roberto's gehaald had
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:21:27 #147
57434 Marloes
Digital Love
pi_50132825
Superrr mooi zeg!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 23:17:24 #148
115171 Mark_Boelen
mark_boelen
pi_50147079
tvp
pi_50150758
waarom hou je de stoelen die je nu hebt niet? ze pasen toch super mooi bij de tafel?
pi_50164205
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:40 schreef Banzaii het volgende:
Super strak! Complimenten.

Waar heb je de tafel vandaan, vind ik erg gaaf
Dankje De tafel komt van de Tafelaar (Villa Arena)...
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb laatst even door het raam staan gluren, toen ik een ijsje bij Roberto's gehaald had
hehe, even je fotoboek bekeken of je gezocht bekend voorkomt, veel 'naarbinnengluurders' in de buurt trouwens. Al betrap ik me daar natuurlijk zelf ook op als we een rondje lopen!
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 01:34 schreef Charisma het volgende:
waarom hou je de stoelen die je nu hebt niet? ze pasen toch super mooi bij de tafel?
Omdat de tafel 'redelijk' massief is willen we juist hele open stoeltjes erbij, en daarnaast ook nog eens met armleuningen. De oude stoelen die ik had bleken tijdens het verhuizen zo verschoten te zijn dat we die niet meer wilden. Dus tijdelijk hebben we deze witte even gehaald tot we de andere binnenkrijgen.

Daarnaast is er ook al erg veel hout in de kamer, en willen we toch liever met chroom bij de tafel.

Ook vandaag de fauteuils van harvink besteld in een lichtgrijze stof.... weer 10 weken wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')