quote:
Dank je... we zijn er ook echt superblij mee en gebruiken nu een week alle apparaten en hebben er nog geen moment spijt van
![]()
Inclusief plaatsen en apparattuur (Miele oven, Miele stoomoven, Miele vaatwasser, Miele ijskast, Siemens afzuigkap en Siemens kookplaat, Quooker, designkraan.) waren we iets meer dan *slik* 25K kwijt.... erg veel voor een keuken maar we hebben hem echt helemaal op maat laten maken, muurtjes laten plaatsen e.d.
quote:
Op maandag 21 mei 2007 09:28 schreef truttebosje het volgende:is het hier ook niet eens tijd voor een update?
jullie wonen er toch zeker al wel?
blijf het een prachthuis vinden.
Dat wordt het inderdaad, bij deze
![]()
We wonen er nu een week en 2 dagen. Laatste tijd heel druk geweest met overhuizen en uitzoeken... Dus heel weinig op internet gezeten en nog minder op K&W dus. We wonen er nu dus ruim een week en genieten echt elke dag van alles. Vanavond zal ik eens wat nieuwe foto's maken (nog lang niet alle meubels zijn er, maar er staat al het een en ander) en even een verse foto update posten!
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:08 schreef Sleeve het volgende:Ik vind vooral die trap extreem mooi! Er zit zo'n mooie 'beweging' in, zeker met de lichtval op die foto... Ik ben heel benieuwd hoe het er nu ingericht uitziet!
ondertussen zit ik te bedenken of we ook zo'n trap in ons huisje kunnen nemen... maar we hebben maar één verdieping...
Dank je, was ook een van de dingen waar wij op vielen. Op de bouwtekening zagen we hoe deze er in het verleden uitzag en het is echt een hele verbetering zo. Het maakt de kamer speels en de trap echt een onderdeel van het geheel ipv een sta in de weg. Waarom zou je dit niet met één versieping kunnen doen? Gewoon doen als het je aanspreekt.
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:44 schreef Charisma het volgende:je schreef dat er niets achter in de tuin staat , maar ik zie toch een gevel. klopt dat?
Ja en nee, de gevel die je ziet staat achter het huis. Onze tuin ligt met de achterkant aan een straatje waar een heel mooi gebouw staat (de Paardenkathedraal), op dat gebouw kijken we uit. Maar omdat er een straat achterligt (zonder verkeer trouwens) is dat juist heel ruimtelijk. En we hebben als een van de weinige huizen in Wittevrouwen een achterom, wat erg handig was toen de bank bezorgd werd want die was anders niet naar binnen gekomen
![]()
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:48 schreef Sense het volgende:Ziet er echt super uit
Het zal vast al gevraagd zijn, maar ik kan het niet vinden: wat voor vloer ligt er in de woonkamer, en hoe heet deze kleur?
Edit: al gevonden
Eiken enkel gerookt white washed rustiek verouderd met een waxcoating
![]()
Maar dat wist je dus al hehe. Vloer was in het echt nog mooier dan we in gedachten hadden
![]()
quote:
En ook bedankt, was voor ons de grootste gok en als we al die reacties horen (zowel hier als mensen die yhem in het echt zien) vinden we dat hartstikke leuk om te horen. We vonden het best eng, maar het past gewoon perfect bij de ruimte
![]()
------------------
En dan nog even een algemene update over de afgelopen tijd en de things to do. De afgelopen weken zijn we bezig geweest met het zoeken naar meubels, verlichting en ga zo maar door. Verder is er nog e.e.a. aangelegd in huis voor telefonie en TV en radio... en ook dat werkt nu allemaal.
Ook de vouwgordijnen hangen inmiddels (na een flinke wachttijd omdat luxaflex de stof die we wilden niet op voorraad had), eentje nog niet trouwens want die was verkeerd opgemeten... als het goed is komt deze volgende week weer terug.
Ook wasmachine en droger zijn inmiddels bezorgd en aangesloten (en al veelvuldig gebruikt), de nieuwe bank is binnen, een garderobekast is gearriveerd en alle kasten en tijdelijke kastjes zitten in elkaar
![]()
Als het goed is komt einde van deze maand onze nieuwe tafel ook...
Nu gaan we nog op zoek naar eettafelstoelen (leuke gezien al, waarschijnlijk volgend weekend bestellen), een inbouwkast voor onze voorste slaapkamer, een audiomeubel wordt op maat gemaakt en leuke fauteuils. Ook nog een nieuw bed en dan zijn we er wel geloof ik
![]()
Op dit moment zijn ze druk bezig met de tuin, er is een muurtje gemetseld over de lengte aan een kant (wordt gestuct en wit geverfd later) en aan de andere kant komt een nieuwe houten schutting. De tuin wordt volgend weekend 20cm uitgegraven en weer volgestort met zand, en als het goed is de week erna betegeld met room/gelige tegels van 63x63cm. En dan natuurlijk op zoek naar leuke tuinmeuebels e.d.
Oftewel, genoeg werk aan de winkel maar wel allemaal leuke dingen.
Verder staan er in mijn oude huis nog wat dingen die uitgezocht moeten worden, en moet dat ook nog eens helemaal opgeknapt worden. Maar dat wordt een eigen topic hehe
![]()
Vanavond dus de foto's... nu weer aan het werk. Bedankt voor alle reacties weer