Welgeteld 4 posts boven je geeft TS aan dat ze de prijs die ze voor het huis betaald hebben voor zichzelf houden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:35 schreef framboos het volgende:
Ik ben verliefd op je huis(en de locatie... jaloers
)
Mag ik vragen hoeveel je ervoor hebt betaald?
Oh ja, nu zie ik hetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:43 schreef Coconut het volgende:
[..]
Welgeteld 4 posts boven je geeft TS aan dat ze de prijs die ze voor het huis betaald hebben voor zichzelf houden.
Offtopic: Erg leuke foto's op je site, vooral die lucht foto bij divers, erg mooiquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:48 schreef dadah het volgende:
[..]
Als hobby doe ik aan fotografie, de eerste reeks foto's zijn door mijn vriendin gemaakt met een Sony compact cam. De laatste serie foto's van mij met de Nikon D2x met daarop een groothoekje zodat je mooi het overzicht behoudt.
Als ik mijn aannemer spreek zal ik trouwens even vragen waar het bad vandaan komt
bedankt! Ik heb nog helemaal geen plannen om te verven hoor maar schrijf de nummers toch even op.. erg mooie kleuren.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:48 schreef dadah het volgende:
@B.A.Trix: de muren zijn allemaal gebroken wit (RAL 9010) en het houtwerk aan de binnenkant is 'net niet wit' (RAL 9001). Het kleurverschil op de foto's komt denk ik omdat ik geen zin heb de witbalans iedere keer goed in te stellen
De deuren komen ook van de Boo, maar ik zag dat bijvoorbeeld Praxis e.d. ook dit soort deuren verkopen. Bij mijn ouders hebben ze tijdens hun verbouwing trouwens de gewone vlakke deuren gehouden, en daar het relief opgeplakt en toen geschilderd.... zag er ook perfect uit!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:49 schreef Kwelit het volgende:
Waar komen die deuren die jullie erin hebben laten zetten vandaan, als ik vragen mag![]()
De bank is 2.30m lang... alle specs van de bank kan je hier vindenquote:
Ik zal eerst eens een foto maken met de juiste witbalans, dan heb je een echt goede indruk van de kleuren hehe.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:37 schreef B.A.Trix het volgende:
bedankt! Ik heb nog helemaal geen plannen om te verven hoor maar schrijf de nummers toch even op.. erg mooie kleuren.![]()
Dank uquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:16 schreef Oblivion het volgende:
Zo'n huis verdiend mooie hoge plinten...
Verder een zeer mooie woning!![]()
Oef is de voorgevel mooi bespoten met zandstralen? Het lijkt er nl.heel erg op. Verder mooi pand.quote:
Ja, die is inderdaad een aantal maanden geleden volledig gezandstraald.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:30 schreef sanni het volgende:
Oef is de voorgevel mooi bespoten met zandstralen? Het lijkt er nl.heel erg op. Verder mooi pand.![]()
Dank uquote:Op maandag 19 maart 2007 14:19 schreef Puckzzz het volgende:
wauw! heel erg mooi huis, en best een ruime tuin voor binnenstad toch?
Hehe, wordt een multifunctionele zolder... het lekkere is dat de ramen volledig openkunnen en je met dit weer zoals vandaag dus heerlijk uit de wind vol in de zon kan zitten op zolder. Hier kwamen we per toeval achter en we zagen ons al helemaal zitten op een lekkere relaxte stoel in het zonnetjequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:24 schreef tKrieK het volgende:
mooi huis!
alleen 1 ding: die lounge zolder zou je dat wel doen ?
Dat hebben wij namelijk gedaan bij ons nieuwbouw huis, maar conclusie na 4 jaar wonen was dat er niemand kwam en de kamer 1 keer in de 3 maanden werd gebruikt, terwijl het zon grote mooie ruimte was. Deze is nu dus geen lounge zolder meer :p
Leuk om te horenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:49 schreef Dagguzz het volgende:
Wordt erg mooi hoor!!![]()
Hoe heb je die plattegrondjes gemaakt? Ziet er gaaf uit.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:56 schreef innepin het volgende:
Utrecht
Wittevrouwen
Wat een prachtig huis. Blijf dit zeker volgen
Het is een soort whitewash laminaat, gehaald bij JS Vloeren in Ijsselstein.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:34 schreef Koningin het volgende:
Heel erg leuk huis zeg!
Wat een mooie vloer! Wat het is het precies en waat heb je het gehaald?
Hoeveel kost zoiets per m2 ongeveer als ik vragen mag?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:36 schreef dadah het volgende:
[..]
Het is een soort whitewash laminaat, gehaald bij JS Vloeren in Ijsselstein.
Leuk om te horenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:57 schreef kleine83 het volgende:
tot nu toe vind ik de keuken super. hoe hoog zijn die kastenvan jullie als ik vragen mag?
groetjes wendy
Het laminaat is Meister laminaat, en uit mijn hoofd was het iets van 30 eurie per m2, je hebt dan woonkamerkwaliteit wat heel lang mee zou moeten gaan. Helemaal als je het op de slaapkamers en zolder legt denk ik, benden hebben we echt hout... maar dat werd iets te kostbaar als we dat in het hele huis wilden. Vandaar de keuze voor dat laminaatquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:00 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hoeveel kost zoiets per m2 ongeveer als ik vragen mag?
Dan ben ik heel benieuwd naar de vloer die jullie beneden gaan leggenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:15 schreef dadah het volgende:
[..]
Leuk om te horenDe kasten zijn 3.08 meter hoog...
[..]
Het laminaat is Meister laminaat, en uit mijn hoofd was het iets van 30 eurie per m2, je hebt dan woonkamerkwaliteit wat heel lang mee zou moeten gaan. Helemaal als je het op de slaapkamers en zolder legt denk ik, benden hebben we echt hout... maar dat werd iets te kostbaar als we dat in het hele huis wilden. Vandaar de keuze voor dat laminaat
huizenprijzen zijn anders openbaar beschikbaar, het heeft niet zoveel zin die voor je te houden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:43 schreef Coconut het volgende:
[..]
Welgeteld 4 posts boven je geeft TS aan dat ze de prijs die ze voor het huis betaald hebben voor zichzelf houden.
Tegen betaling ja. Als TS het niet hier wil verkondigen is dat zijn goed recht.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:40 schreef Sebje het volgende:
huizenprijzen zijn anders openbaar beschikbaar, het heeft niet zoveel zin die voor je te houden.
Anyway; mooi huis!![]()
Dat zooitje komt vanzelf wel als we er eenmaal wonen hehe... nu is het inderdaad nog een beetje ehhh... leegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:11 schreef wonderer het volgende:
Die keuken is zo uit een showroom gewandeld! Wat mooi, maar het lijkt nog zo onecht... maak er eens een zootje van en maak dan nog eens een foto
Ja, de vaatwasser zit tussen de 2 lades in...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:15 schreef Moonlight_Drive het volgende:
De vaatwasser zit in het midden naast de spoelbak?
Dat is geinig, ben zelf ook geboren en getogen in Wittevrouwen en woon er alweer 36 jaar... woon nu op 100 meter afstand van het nieuwe huis namelijk hehe. Zal ze vast wel van gezicht kennen als het niet al te lang geleden is dat ze er hebben gewoond.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:36 schreef Metus het volgende:
Wat grappig, mijn opa en oma woonden bij jullie om de hoek. Mijn oma en mijn moeder zijn allebei in Wittevrouwen geboren.
Die keuken is echt onwaarschijnlijk mooi, complimenten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |