abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:10:30 #51
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_46388400
Erg mooi die vloer zeg! Wat voor kleur hebben de kozijnen en muren eigenlijk?? Op de ene foto lijkt het wit en op de andere foto lichtbeigeachtig..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  zaterdag 17 februari 2007 @ 07:19:01 #52
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46391270
Mooi huis hoor
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_46453024
@B.A.Trix: de muren zijn allemaal gebroken wit (RAL 9010) en het houtwerk aan de binnenkant is 'net niet wit' (RAL 9001). Het kleurverschil op de foto's komt denk ik omdat ik geen zin heb de witbalans iedere keer goed in te stellen

Inmiddels zijn we er ook (bijna) uit welke bank we zullen kiezen, het wordt waarschijnlijk de Sand van Hans Daalder, een heerlijke 3-zits in een lekker strak uiterlijk. De kleur zijn we nog niet helemaal uit, maar die wordt hoogstwaarschijnlijk antraciet of donkerbruin (en dan met een lekker fluffy wit kleed eronder )

Het gaat dan om dit model:

Er is trouwens een paar keer gevraagd wat de prijs van het huis was, maar die houden we liever voor ons... sorry
Nikon D3 + aanhangsels en opschoefsels
pi_46456898
wauw wat een mooi en strak huis en prachtige vloer!!!
waren de deuren al zo of meosten die ook bewerkt worden ?
pi_46459211

De deuren zijn er allemaal nieuw ingezet, er zaten van die mooie deuren met zo'n rookglas raam in en die hebben ze vervangen door paneeldeuren, netjes gelakt en van een mooie deurklink voorzien.
pi_46484163
Wat een geweldig huis!!!
Die gevel
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:35:52 #57
157178 framboos
fris en fruitig
pi_46486372
Ik ben verliefd op je huis (en de locatie... jaloers )
Mag ik vragen hoeveel je ervoor hebt betaald?
pi_46486584
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:35 schreef framboos het volgende:
Ik ben verliefd op je huis (en de locatie... jaloers )
Mag ik vragen hoeveel je ervoor hebt betaald?
Welgeteld 4 posts boven je geeft TS aan dat ze de prijs die ze voor het huis betaald hebben voor zichzelf houden.
amokaapjeeh O+
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:47:41 #59
157178 framboos
fris en fruitig
pi_46486703
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:43 schreef Coconut het volgende:

[..]

Welgeteld 4 posts boven je geeft TS aan dat ze de prijs die ze voor het huis betaald hebben voor zichzelf houden.
Oh ja, nu zie ik het (maar het staat er ook zo klein)
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:58:12 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46486997
Echt een supersupergaaf huis! Heel mooi!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:01:10 #61
114341 Gerjo
ME!!!! :) V1.2
pi_46487092
Die bank!!!! WAAAHHH!!!! HEBBE!!!!

T ziet er echt vet netjes en strak uit! Ben nieuwsgierig naar de rest van de inrichting! Keep it up!
When dawn breaks,
and the sun is about to rise.
The time has come to open your eyes,
and let the world get in.
pi_46487860
Wat een leuk huisje! Vind jullie vloer ook zo leuk!
pi_46490302
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:48 schreef dadah het volgende:

[..]

Als hobby doe ik aan fotografie, de eerste reeks foto's zijn door mijn vriendin gemaakt met een Sony compact cam. De laatste serie foto's van mij met de Nikon D2x met daarop een groothoekje zodat je mooi het overzicht behoudt.

Als ik mijn aannemer spreek zal ik trouwens even vragen waar het bad vandaan komt
Offtopic: Erg leuke foto's op je site, vooral die lucht foto bij divers, erg mooi .
Ontopic: Waar komen die deuren die jullie erin hebben laten zetten vandaan, als ik vragen mag
pi_46496376
Wat een mooi huis
Strakke gevel.
En die bank! Hoe lang is die?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:37:39 #65
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_46500451
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:48 schreef dadah het volgende:
@B.A.Trix: de muren zijn allemaal gebroken wit (RAL 9010) en het houtwerk aan de binnenkant is 'net niet wit' (RAL 9001). Het kleurverschil op de foto's komt denk ik omdat ik geen zin heb de witbalans iedere keer goed in te stellen
bedankt! Ik heb nog helemaal geen plannen om te verven hoor maar schrijf de nummers toch even op.. erg mooie kleuren.
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_46517899
Zo, dat zijn weer veel leuke reacties
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:49 schreef Kwelit het volgende:
Waar komen die deuren die jullie erin hebben laten zetten vandaan, als ik vragen mag
De deuren komen ook van de Boo, maar ik zag dat bijvoorbeeld Praxis e.d. ook dit soort deuren verkopen. Bij mijn ouders hebben ze tijdens hun verbouwing trouwens de gewone vlakke deuren gehouden, en daar het relief opgeplakt en toen geschilderd.... zag er ook perfect uit!
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:44 schreef leonieke het volgende:
En die bank! Hoe lang is die?
De bank is 2.30m lang... alle specs van de bank kan je hier vinden
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:37 schreef B.A.Trix het volgende:
bedankt! Ik heb nog helemaal geen plannen om te verven hoor maar schrijf de nummers toch even op.. erg mooie kleuren.
Ik zal eerst eens een foto maken met de juiste witbalans, dan heb je een echt goede indruk van de kleuren hehe.

Maar die RAL kleuren zijn volgens mij de meest gangbare wit-tinten die gebruikt worden. Het houtwerk en de plafonds zijn allemaal die echt witte kleur, en de muren hebben ze die gebroken wit kleur gegeven... geeft een mooie ruimtelijke werking en de kleuren van de muur zijn echt warm.

Zo de aannemer even bellen voor de laatste dingen die zij nog moeten doen... staat nog genoeg op het lijstje dat weggestreept moet worden
pi_47332694
Hoe staat er inmiddels voor?
pi_47332817
Mooie bank! En huis natuurlijk.
pi_47343098
Inderdaad lang geen update, maar hier issie dan.

Vorige week zijn er allemaal nieuwe sloten en veiligheidssloten geplaatst, dus nu kunnen we langzaam beginnen met het overhuizen van wat spullen. Daar wachten we nog heel even mee want a.s. woensdag wordt de keuken afgeleverd, die dan donderdag en vrijdag geplaatst zal worden.

Het weekend erna hebben we dan de tijd om wat schilderwerk te doen (muurtjes rond keukenkasten e.d.) en de boel een beetje op te ruimen op de benedenverdieping. De dinsdag en woensdag daarop wordt dan de houten vloer beneden gelegd en dan is binnen alles klaar

Verder moet de tuin nog steeds gedaan worden en moeten we verder met de inrichting. De bank (die van de eerdere post) en eettafel zijn besteld. Inbouwkasten en eetstoelen hebben we biiiiijna uitgeozcht en verder moeten we nog heel veel meubels e.d. kopen.

Dus als het goed is komen er na volgende week vrijdag weer heel wat update foto's

Goed weekend all en tot later!
pi_47363397
Gaaf project... Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
pi_47366138
Zo'n huis verdiend mooie hoge plinten...
Verder een zeer mooie woning!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_47376799
Wat een gaaf huis zeg!
pi_47425729
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 13:16 schreef Oblivion het volgende:
Zo'n huis verdiend mooie hoge plinten...
Verder een zeer mooie woning!
Dank u En die hoge plinten komen er ook beneden!
  maandag 19 maart 2007 @ 13:30:21 #74
167723 sanni
Acima de seu
pi_47432472
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:38 schreef dadah het volgende:

[afbeelding]

Tot later!
Oef is de voorgevel mooi bespoten met zandstralen? Het lijkt er nl.heel erg op. Verder mooi pand.
  maandag 19 maart 2007 @ 14:19:19 #75
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47434232
wauw! heel erg mooi huis, en best een ruime tuin voor binnenstad toch?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_47521936
mooi huis!
alleen 1 ding: die lounge zolder zou je dat wel doen ?
Dat hebben wij namelijk gedaan bij ons nieuwbouw huis, maar conclusie na 4 jaar wonen was dat er niemand kwam en de kamer 1 keer in de 3 maanden werd gebruikt, terwijl het zon grote mooie ruimte was. Deze is nu dus geen lounge zolder meer :p
ik maak feiten van eventuele twijfels
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:49:00 #77
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_47522894
Wordt erg mooi hoor!!
Hoe heb je die plattegrondjes gemaakt? Ziet er gaaf uit.
Schudden voor gebruik
pi_47525623
Utrecht
Wittevrouwen

Wat een prachtig huis. Blijf dit zeker volgen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_47540105
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:30 schreef sanni het volgende:
Oef is de voorgevel mooi bespoten met zandstralen? Het lijkt er nl.heel erg op. Verder mooi pand.
Ja, die is inderdaad een aantal maanden geleden volledig gezandstraald.
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:19 schreef Puckzzz het volgende:
wauw! heel erg mooi huis, en best een ruime tuin voor binnenstad toch?
Dank u En de tuin is inderdaad redelijk groot voor deze wijk, het lekkere is dat er achter ons geen huizen staan dus het ook lekker ruimtelijk overkomt
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:24 schreef tKrieK het volgende:
mooi huis!
alleen 1 ding: die lounge zolder zou je dat wel doen ?
Dat hebben wij namelijk gedaan bij ons nieuwbouw huis, maar conclusie na 4 jaar wonen was dat er niemand kwam en de kamer 1 keer in de 3 maanden werd gebruikt, terwijl het zon grote mooie ruimte was. Deze is nu dus geen lounge zolder meer :p
Hehe, wordt een multifunctionele zolder... het lekkere is dat de ramen volledig openkunnen en je met dit weer zoals vandaag dus heerlijk uit de wind vol in de zon kan zitten op zolder. Hier kwamen we per toeval achter en we zagen ons al helemaal zitten op een lekkere relaxte stoel in het zonnetje
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:49 schreef Dagguzz het volgende:
Wordt erg mooi hoor!!
Hoe heb je die plattegrondjes gemaakt? Ziet er gaaf uit.
Leuk om te horen De plattegrondjes kan je heel eenvoudig maken op Floorplanner: http://www.floorplanner.nl/. En het is nog gratis ook!
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:56 schreef innepin het volgende:
Utrecht
Wittevrouwen

Wat een prachtig huis. Blijf dit zeker volgen

Vanavond zal ik een update plaatsen, want gisteren is de keuken bezorgd en die zijn ze vanaf vanochtend half 8 aan het plaatsen. Ben erg benieuwd, als het goed is is het morgen aan het einde van de dag klaar...

Will be continued
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:20:26 #80
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_47547115
gaaf huis!!
Leuk gedaan! Ben druk bezig allerlei tips op te doen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_47547602
Heel erg leuk huis zeg!
Wat een mooie vloer! Wat het is het precies en waat heb je het gehaald?
pi_47561906
Net even wezen kijken, en de keuken is al een stuk gevorderd. Een beetje moeilijk beoordelen nog, zo'n halve keuken in een lege ruimte zonder de juiste vloer... maar hier toch een eerste impressie

Als het goed is wordt morgen het resterende deel gedaan zodat na het weekend de vloer er in kan... spannoooooond!

Een vooraanzichtje, links 3 hoge kasten met in de rechterkast een stoomoven en een hetelucht oven, in de middelste kast zit de koel-vries combi en de rest is opbergruimte. Onder het werkblad komen 2 brede ladekasten met in het midden de vaatwasser mooi weggewerkt. Het gat rechts hoort morgen een schouw te zijn met daarin de afzuigkap en daaronder de kookplaat...

In het weekend nieuwe foto's van een (hopelijk) afgewerkte keuken. Dan lekker stuccen en schilderen en dinsdag en woensdag het volgende project: de nieuwe vloer.
pi_47562036
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:34 schreef Koningin het volgende:
Heel erg leuk huis zeg!
Wat een mooie vloer! Wat het is het precies en waat heb je het gehaald?
Het is een soort whitewash laminaat, gehaald bij JS Vloeren in Ijsselstein.
pi_47562787
tot nu toe vind ik de keuken super. hoe hoog zijn die kastenvan jullie als ik vragen mag?

groetjes wendy
in zomer 2007 eindelijk ons nieuwbouwhuis klaar (hopen we)
pi_47562851
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 21:36 schreef dadah het volgende:

[..]

Het is een soort whitewash laminaat, gehaald bij JS Vloeren in Ijsselstein.
Hoeveel kost zoiets per m2 ongeveer als ik vragen mag?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_47563397
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 21:57 schreef kleine83 het volgende:
tot nu toe vind ik de keuken super. hoe hoog zijn die kastenvan jullie als ik vragen mag?

groetjes wendy
Leuk om te horen De kasten zijn 3.08 meter hoog...
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:00 schreef myxomatosekonijn het volgende:

Hoeveel kost zoiets per m2 ongeveer als ik vragen mag?
Het laminaat is Meister laminaat, en uit mijn hoofd was het iets van 30 eurie per m2, je hebt dan woonkamerkwaliteit wat heel lang mee zou moeten gaan. Helemaal als je het op de slaapkamers en zolder legt denk ik, benden hebben we echt hout... maar dat werd iets te kostbaar als we dat in het hele huis wilden. Vandaar de keuze voor dat laminaat
pi_47572942
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:15 schreef dadah het volgende:

[..]

Leuk om te horen De kasten zijn 3.08 meter hoog...
[..]

Het laminaat is Meister laminaat, en uit mijn hoofd was het iets van 30 eurie per m2, je hebt dan woonkamerkwaliteit wat heel lang mee zou moeten gaan. Helemaal als je het op de slaapkamers en zolder legt denk ik, benden hebben we echt hout... maar dat werd iets te kostbaar als we dat in het hele huis wilden. Vandaar de keuze voor dat laminaat
Dan ben ik heel benieuwd naar de vloer die jullie beneden gaan leggen Heb zo'n idee dat er prachtig komt uit te zien gezien jullie smaak van de rest van het huis
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_47581024
jeetje ik dacht dat ik allang een keer had verteld hoe geweldig mooi ik je huis vind...maar ik zie dat ik dat nog niet gedaan had.
dus bij deze....errug mooi, ik ben benieuwd hoe het er met meubels uit gaat zien.
de keuken vind ik qua opstelling geweldig met die hoge kasten en 2 ovens, qua kleur is het niet helemaal mijn dingetje.
veel klus/woonplezier gewenst.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 17:10:26 #89
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_47587841
Ik ben jaloers, ik wil ook zo'n mooi huis.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_47594714
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:43 schreef Coconut het volgende:

[..]

huizenprijzen zijn anders openbaar beschikbaar, het heeft niet zoveel zin die voor je te houden.

Anyway; mooi huis!
pi_47597329
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:40 schreef Sebje het volgende:
huizenprijzen zijn anders openbaar beschikbaar, het heeft niet zoveel zin die voor je te houden.

Anyway; mooi huis!
Tegen betaling ja. Als TS het niet hier wil verkondigen is dat zijn goed recht.

Dadah, wordt het open stukje boven de hoge kasten nog dicht gemaakt? Verder lijkt de keuken erg mooi te worden, alleen de kleur vind ik niet zo.
amokaapjeeh O+
pi_47696062
Zoals beloofd hier de update van de keuken, white washed kasten en hoogglans witte laden... Was superspannend om dit vanaf een tekening te beslissen, maar nu alles er staat en werkt zijn we er echt superblij mee en hebben we de juiste keuze gemaakt

De verschillende vloeren veranderen we nog, morgen en overmorgen wordt de nieuwe vloer gelegd namelijk en dan is het plaatje helemaal compleet!!

De kasten zijn boven trouwens mooi dichtgemaakt, met een onzichtbare luchtsleuf om de warmte van de diverse apparaten weg te werken.

Net alles opgeruimd en leeggehaald voor de vloerenmensen morgen, dus na het uploaden van de foto's ga ik van mijn nachtrust genieten. Tot de volgende update maar weer

dinsdag 27 maart 2007 @ 00:11:48 #93
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_47696852
Die keuken is zo uit een showroom gewandeld! Wat mooi, maar het lijkt nog zo onecht... maak er eens een zootje van en maak dan nog eens een foto
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_47696997
Mooie keuken! precies mijn smaak

De vaatwasser zit in het midden naast de spoelbak?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 00:42:49 #95
161756 hierissiedan
second first impression
pi_47697806
één woord over die keuken: WOW.....
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
pi_47698899
Wat grappig, mijn opa en oma woonden bij jullie om de hoek. Mijn oma en mijn moeder zijn allebei in Wittevrouwen geboren.

Die keuken is echt onwaarschijnlijk mooi, complimenten!
Your mom is hot, your dad is crazy
pi_47700765
Dankdank... leuk om te horen!

Ze zijn net begonnen met de vloer, is volgens hen vandaag al klaar dus dat zou een meevaller zijn
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 00:11 schreef wonderer het volgende:
Die keuken is zo uit een showroom gewandeld! Wat mooi, maar het lijkt nog zo onecht... maak er eens een zootje van en maak dan nog eens een foto
Dat zooitje komt vanzelf wel als we er eenmaal wonen hehe... nu is het inderdaad nog een beetje ehhh... leeg
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 00:15 schreef Moonlight_Drive het volgende:
De vaatwasser zit in het midden naast de spoelbak?
Ja, de vaatwasser zit tussen de 2 lades in...
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:36 schreef Metus het volgende:
Wat grappig, mijn opa en oma woonden bij jullie om de hoek. Mijn oma en mijn moeder zijn allebei in Wittevrouwen geboren.

Die keuken is echt onwaarschijnlijk mooi, complimenten!
Dat is geinig, ben zelf ook geboren en getogen in Wittevrouwen en woon er alweer 36 jaar... woon nu op 100 meter afstand van het nieuwe huis namelijk hehe. Zal ze vast wel van gezicht kennen als het niet al te lang geleden is dat ze er hebben gewoond.
pi_47705488
Erg mooie keuken.

Ben benieuwd naar de volgende foto's!
pi_47711462
Idd heel erg mooie keuken, kan niet anders zeggen Waar komt ie vandaan?

En even over die keukenkasten, kun je die bovenste kasten wel opendoen zonder op een verhoging te staan oid?
pi_47715003
Hij komt bij Lodder vandaan, in barneveld.

Net even wezen kijken en de vloer is ook al helemaal klaar, dus waarschijnlijk vanavond weer een update!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')