Zijn naam is een contradictio in terminis, maar de partijnaam natuurlijk ook: Vrije Communistische Partij. Meneer scheurt overigens graag in een Buick over de groninger akkers.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een communistische Engel.Die naam ben ik al eens eerder tegengekomen. Je vergeet hem ook niet snel.
Soit, maar het merendeel van de Vlaams-blok-stemmers ook niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Yep, dat klopt. Maar in die groep vallen de communisten van Oostgroningen zeker niet, en laten we wel wezen, de NCPN ook niet.
Ik dacht dat de V voor verenigd stond. Ook een tegenspraak natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:02 schreef Floripas het volgende:
Zijn naam is een contradictio in terminis, maar de partijnaam natuurlijk ook: Vrije Communistische Partij. Meneer scheurt overigens graag in een Buick over de groninger akkers.
Ja, prima.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:20 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Soit, maar het merendeel van de Vlaams-blok-stemmers ook niet.
Google geeft beide. Gek.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik dacht dat de V voor verenigd stond. Ook een tegenspraak natuurlijk.
De partij zelf heeft 't over "Verenigd":quote:
Het zal vooral persoonlijke haat en nijd zijn, denk ik. Inhoudelijk zijn het communistische partijen, in de praktijk betekent dat SP-achtig gedrag, maar dan wat dogmatischer en wat meer plaatjes van hamers, sikkels en Lenin. Ik denk dat er dus amper verschil is tussen beide partijen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:18 schreef Floripas het volgende:
Wonderlijk. Hoe ver staan ze nu nog van de NCPN, eigenlijk?
Nou ze mag er best wezen hoorquote:[b]Op donderdag 8 februari 2007 02:29 Ik hoop op een wereld zonder Annabelle Schoutens.
Ik ben liever verantwoordelijk voor mijn eigen falen, en niet omdat een overheid voor mijn bepaald wat goed is of slecht.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En voor de communmisme bashers hier. Misschien is het handiger aan te geven op welke praktische punten het communisme faalt aangezien er in alle systemen wel schurken aan de macht zijn geweest.
Een half continent een halve eeuw veranderen in een politiestaat is voor mij persoonlijk wel een minpuntje. Maar als mensen hier anders over denken, dan gaan ze hun gang maar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:58 schreef Hexagon het volgende:
En voor de communmisme bashers hier. Misschien is het handiger aan te geven op welke praktische punten het communisme faalt aangezien er in alle systemen wel schurken aan de macht zijn geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |