Dat gevoel bekruipt mij ook steeds meer, zeker na zijn opmerking toen hij gisteren binnenkwam , dat Stijn had gezegd n.a.v. het kijken van de filmpjes dat hij mocht blijven wrs.Dat zei hij volgens mij tege Iloon als ik me niet vergis, correct me if I'm wrong.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef Cungy het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat Huub er uit zichzelf is uit gegaan. De redactie wou hem houden, hij wou zelf er dolgraag in blijven. Er moet dus een andere reden zijn waarom Huub er uit is gegaan
Huub wist heel goed dat er een camera op het gesprek gericht was. Hij zegt duidelijk dat hij NIETS met die info gaat doen, maar hij moet het wel kwijt tegen haar. Waarom?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:58 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
Misschien heeft het wel iets met dat Endstra-gebeuren van Nasty te maken. Daarom begon-'ie er natuurlijk ook ineens over.
Dat noem je nieuws maken!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja sommige mensen verzinnen er zelf een verhaal lijn bij.
Geloof er helemaal niets van...quote:Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef Cungy het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat Huub er uit zichzelf is uit gegaan. De redactie wou hem houden, hij wou zelf er dolgraag in blijven. Er moet dus een andere reden zijn waarom Huub er uit is gegaan
shhhhhh er gebeurt toch niks in huis, laat ons lekker speculeren ;-pquote:Op maandag 5 februari 2007 14:02 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij is hier gewoon een topic voor hoor![]()
Misschien dat Neurotica een liedje voor ons wil zingen?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:03 schreef mootie het volgende:
[..]
shhhhhh er gebeurt toch niks in huis, laat ons lekker speculeren ;-p
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:03 schreef mootie het volgende:
[..]
shhhhhh er gebeurt toch niks in huis, laat ons lekker speculeren ;-p
Huub zei (nadat NL te horen kreeg dat ie wegmoest en nadat Huub erna even naar "achter" is gegaan, dat ie niet (raak) heeft geschopt.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geloof er helemaal niets van...
Hupert voelde zich het kijkcijferkanon en heeft gedacht dat hij het zich wel even kon permitteren om aan de andere bewoners te laten weten dat hij inderdaad ook een schop had uitgedeeld...puur om de voorkeursbehandeling die hij kreeg te onderstrepen
Hij zette daarmee de redaktie voor lul die had toen geen keus meer en moest hem ook eruit gooien
Ik denk het niet want ze zullen ook nog wel een leuke vrijgezelle dame als nieuwe bewoner in het huis laten (Tamara misschien). En ik denk dat Brian toch ook wel iets meer credit verdient.... Maar we zullen het zien.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:00 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ik denk dat ilona gelijk krijgt,
zei nena ook niet dat ze amanda altijd uit de shit moest halen, dat amanda altijd zichzelf in problemen bracht. gaat ook hier weer gebeuren, alleen dan is er geen nena in de buurt, maar een brian ...........
Hij verdient credit omdat....?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:05 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ze zullen ook nog wel een leuke vrijgezelle dame als nieuwe bewoner in het huis laten (Tamara misschien). En ik denk dat Brian toch ook wel iets meer credit verdient.... Maar we zullen het zien.
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:04 schreef Ashley1 het volgende:
doen bij jullie de streams ook zo raar?
Nee hier alles okquote:Op maandag 5 februari 2007 14:04 schreef Ashley1 het volgende:
doen bij jullie de streams ook zo raar?
Hij had gehoord die middag dat hij waarschijnlijk mocht blijven.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:04 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Huub zei (nadat NL te horen kreeg dat ie wegmoest en nadat Huub erna even naar "achter" is gegaan, dat ie niet (raak) heeft geschopt.
Hij was ook fokkin blij dat ie mocht blijven en NL weg moest. Hij moest wegvan die klote redactie....waarom zullen we nooit weten...
Brian verdient zeker credit. Ik heb enorm veel bewondering en respect voor die man. Hoe hij zich heeft weten te profileren in het huisquote:Op maandag 5 februari 2007 14:05 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ze zullen ook nog wel een leuke vrijgezelle dame als nieuwe bewoner in het huis laten (Tamara misschien). En ik denk dat Brian toch ook wel iets meer credit verdient.... Maar we zullen het zien.
En zing dan gezellig meequote:Op maandag 5 februari 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hier alles ok
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
probeer deze eens![]()
Zt er inderdaad dik in dat die gaan lopen klooien...zij liepen gisteren al met elkaar te flirtenquote:Op maandag 5 februari 2007 14:00 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ik denk dat ilona gelijk krijgt,
zei nena ook niet dat ze amanda altijd uit de shit moest halen, dat amanda altijd zichzelf in problemen bracht. gaat ook hier weer gebeuren, alleen dan is er geen nena in de buurt, maar een brian ...........
ik wil gewoon wel eens antwoord van haar ^_^quote:Op maandag 5 februari 2007 14:07 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
reageerar niet op die inge....gare kut kloon ofzo al haar posts zijn debielig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb helemaal geen behoefte aan streams op dit moment.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hier alles ok
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
probeer deze eens![]()
Nou nouquote:Op maandag 5 februari 2007 14:08 schreef tipsch het volgende:
DGK_REDACTIE, ***lijers, Huub wordt besproken en de streams worden weggedraaid
Die gozer heeft een vies karakter ik vind hem wel bij Amanda passen, dat is ook een smerig mokkel met haar valse maniertjesquote:Op maandag 5 februari 2007 14:05 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
echt waar ?!?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:08 schreef tipsch het volgende:
DGK_REDACTIE, ***lijers, Huub wordt besproken en de streams worden weggedraaid
Als je ziektes wilt welquote:
Ik heb al heel lang niets van Huub gehoord... Hij zal toch niet...quote:Op maandag 5 februari 2007 14:00 schreef agter het volgende:
[..]
Huub wist heel goed dat er een camera op het gesprek gericht was. Hij zegt duidelijk dat hij NIETS met die info gaat doen, maar hij moet het wel kwijt tegen haar. Waarom?
Een levensverzekering?
Als er iets met Huub zou gebeuren, staat dit gesprek wel op tape...
als ik een hond zou hebben zou DIE er nog niet overheen mogen KOTSEN van mequote:
CSI in DGK!!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:11 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niets van Huub gehoord... Hij zal toch niet...
Subtielquote:Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef Danny het volgende:
[..]
als ik een hond zou hebben zou DIE er nog niet overheen mogen KOTSEN van me
M`n buurvrouw is ook al gestopt, dat is al 2 kijkers met een kastje minder. Staat dat niet gelijk aan 2000 kijkers? (weet zelf niet hoe ze dat berekenen).quote:Op maandag 5 februari 2007 14:08 schreef itsme het volgende:
Ik heb helemaal geen behoefte aan streams op dit moment.
Ga ook niet meer kijken. Krijg nu toch alleen maar oude afleveringen en nu ik de afloop weet, heb ik daar geen behoefte aan.
Doe mee aan het kijkcijferonderzoek dus iig een kijker minder.![]()
![]()
ze draaien de streams kennelijk al weg als er over 'm gesproken wordt. bij de redactie is huub de nieuwe hwnngmwquote:Op maandag 5 februari 2007 14:11 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niets van Huub gehoord... Hij zal toch niet...
Mss per ongeluk gewist door hemzelf?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Heeeeeeeee, waar is de posting van Gert ineens gebleven , vreemd, net stond ie er nog als reactie op K....leier.
ik vloek wanneer ik dat wil. geloof me, vloeken heeft zin.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:12 schreef Elounda het volgende:
Je hoeft alleen niet zo te vloeken om je punt helder te krijgen..
Ga voor de zekerheid om half 8 voor de raam staan met je afstandsbediening!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
M`n buurvrouw is ook al gestopt, dat is al 2 kijkers met een kastje minder. Staat dat niet gelijk aan 2000 kijkers? (weet zelf niet hoe ze dat berekenen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |