Pardon. Woord.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
Naar het wat?
Dat ben ik met je eens, zeker gezien de benoeming van de wetenschappers door nationale overheden. Dat is inderdaad onzuivere wetenschap; wat natuurlijk nog niet direct impliceert dat het rapport ook onjuist isquote:Op maandag 5 februari 2007 20:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het IPCC is niet geheel onafhankelijk te noemen:
http://www.ipcc.ch/about/faq/IPCC%20Who%20is%20who.pdf
Als contra-expertise zo overduidelijk niet welkom is, zegt dat wel wat, natuurlijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:52 schreef Reya het volgende:
Dat ben ik met je eens, zeker gezien de benoeming van de wetenschappers door nationale overheden. Dat is inderdaad onzuivere wetenschap; wat natuurlijk nog niet direct impliceert dat het rapport ook onjuist is![]()
Wel degelijk. Ze hebben geen moeite genomen om enig draagvlak te verkrijgen ook niet binnen het eigen kamp. Politiek opportunisme pur sang.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:50 schreef Monidique het volgende:
Het is algemeen bekend dat Democraten niet zo partisan zijn (of in ieder geval waren) als de Republikeinen, die meer lijken op communistische partijleden, dan individuele politici. Maar goed... niet aangetoond dat Clinton en Gore opportuun zijn, wat Kyoto betreft.
Er was gewoon geen draagvlak. Het zijn geen tovenaars, ofzo, die even snel hun toevallige partijgenoten van mening kunnen laten veranderen.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wel degelijk. Ze hebben geen moeite genomen om enig draagvlak te verkrijgen ook niet binnen het eigen kamp. Politiek opportunisme pur sang.
Ongetwijfeld. Welke verschrikkelijke dingen heeft Al Gore ondertussen wel niet gedaan immers.quote:Niet dat het Al Gore vreemd is. Hij heeft daar wel vaker last van gehad.
Is dat zo, in de zin dat het IPCC zelf contro-expertise zo onwelkom acht? En heb je daar toevallig een bron van?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als contra-expertise zo overduidelijk niet welkom is, zegt dat wel wat, natuurlijk.
Dus toch opportunisme. Als je je zo'n zorgen maakt zou je verwachten iets meer je best te doen.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:56 schreef Monidique het volgende:
Er was gewoon geen draagvlak. Het zijn geen tovenaars, ofzo, die even snel hun toevallige partijgenoten van mening kunnen laten veranderen.
Ongetwijfeld. Welke verschrikkelijke dingen heeft Al Gore ondertussen wel niet gedaan immers.
Onverdraagzame zakken.quote:
Ja, de manier waarop IPCC-leden tegenstanders bejegenen. Canvas had daar ene jaar of wat geleden nog een documentaire over. Geen spreektijd, dat soort pesterijen.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:56 schreef Reya het volgende:
Is dat zo, in de zin dat het IPCC zelf contro-expertise zo onwelkom acht? En heb je daar toevallig een bron van?
extreem conservatief rechts weet altijd hoe ze namens iemand kunnen spreken. Het is leuk om op te kankeren, zo kijk ik er ook naarquote:Op maandag 5 februari 2007 21:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Onverdraagzame zakken.![]()
Froms Gods perspective....
Merkwaardige sensatie, rillen en schaterlachen tegelijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:50 schreef Monidique het volgende:
Het is algemeen bekend dat Democraten niet zo partisan zijn (of in ieder geval waren) als de Republikeinen,
Nog een aanleiding voor deze foto of ben je gewoon blij dat er weer een islam-criticus de mond gesnoerd is?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:47 schreef Mutant01 het volgende:
Zo! Weer een nieuwe reeks!
Vorige deel: [POL SC 1142] teletijdmachien
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nog een aanleiding voor deze foto of ben je gewoon blij dat er weer een islam-criticus de mond gesnoerd is?
Dat geldt voor d'r schaamlippen, die volgens goed sharia-gebruik eraf gehaald worden, want vrouwen mogen niet genieten volgens de islam.quote:
Aanleiding was een uitspraak van AHA, daar werd een topic over geopend. Toen opende ik dit topic met deze titel. Dit was toch wel een toepasselijk plaatje dacht ik zo, en voor de rest ben ik idd blij dat ze opgerot is.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nog een aanleiding voor deze foto of ben je gewoon blij dat er weer een islam-criticus de mond gesnoerd is?
Linkje?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aanleiding was een uitspraak van AHA, daar werd een topic over geopend. Toen opende ik dit topic met deze titel. Dit was toch wel een toepasselijk plaatje dacht ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |