Ze hebben een 9/10 van PC Gamer hoor. Jij hebt het spel ook gespeeld zo te zien.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:54 schreef RickoKun het volgende:
ten eerste:
- EA
Omdat zij medeverantwoordelijk waren dat Bullfrog (dungeon keeper 1&2, theme hospital, syndicate, magic carpet 1&2) uit elkaar ging.
2de
- Het lijkt mij nu net alsof c&c weer dezelfde kant op gaat, met betere graphics.
Tuurlijk, het hele RTS is gebaseerd op dune2/C&C, en wij gamers kunnen zeikers zijn, maar dat maakt niets weg dat het een excuus heeft om zo verder te gaan aldan met een betere engine waardoor mooiere units kunnen worden geprogrammeerd
Damm die graphics zien er wel goed uit.. super veel details....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:22 schreef piemelpap het volgende:
Command & Conquer 3 Demo Hands-on
http://pc.ign.com/articles/767/767652p1.html
quote:February 23, 2007 - Next week Electronic Arts will be debuting their newest addition to the Command & Conquer franchise to the public when they release their first single-player demo on Fileplanet. The exact day is, as of right now, not perfectly settled, but it will be next week. Could be Monday. Could be Friday.
mijn vakantie eindigde gisterquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:50 schreef rakotto het volgende:
Ik hoop iig maandag, kan ik lekker tijdens de vakantie spelen.
[..]
Ik heb officieel geen vakantie..quote:
de videokaart kan hooguit een bottleneck zijn..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ALs ik zo de systeemeisen gezien heb, denk ik dat het net moet lukken. Wat denken jullie?
Ik heb AMD Sempron 3000+ (2.0 Ghz) 512 MB RAM (na dit weekend 1 GB RAM), GeForce FX 5700 LE videokaart
CPU ook.. Sempron is nou niet echt geweldig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:05 schreef mschol het volgende:
[..]
de videokaart kan hooguit een bottleneck zijn..
ik heb geen idee hoeveel invloed budget processoren hebben op gamen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:08 schreef Aibmi het volgende:
[..]
CPU ook.. Sempron is nou niet echt geweldig.
Tja, mijn ervaring is dat je met minimumeisen vaak het spel kunt opstarten, en wanneer er een beetje actie is zakt je framerate gigantisch in. Heb je bijvoorbeeld Supreme Commander al geprobeerd?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zal het iig niet op de hoogste kwaliteit zetten. Om het draaiende te houdenTot nu toe heb ik met mijn processor nog geen problemen gehad bij het gamen.
Nee Supreme Commander heb ik nooit gespeeld. Ik zal zowiezo de demo op de hoogste kwaliteit zetten, als ik daar dan problemen kijrg, weet ik dat mijn PC de volleeige versie niet aan zal kunnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:41 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Tja, mijn ervaring is dat je met minimumeisen vaak het spel kunt opstarten, en wanneer er een beetje actie is zakt je framerate gigantisch in. Heb je bijvoorbeeld Supreme Commander al geprobeerd?
Dat is inderdaad een goed planquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee Supreme Commander heb ik nooit gespeeld. Ik zal zowiezo de demo op de hoogste kwaliteit zetten, als ik daar dan problemen kijrg, weet ik dat mijn PC de volleeige versie niet aan zal kunnen.
Supreme Commander, dan noem je ook even iets.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:41 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Tja, mijn ervaring is dat je met minimumeisen vaak het spel kunt opstarten, en wanneer er een beetje actie is zakt je framerate gigantisch in. Heb je bijvoorbeeld Supreme Commander al geprobeerd?
Heb je 1/1024ste van je RAM afgezaagd?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:44 schreef s0ul1991 het volgende:
dit beesje zal het misschien net op 800x600 halen
2 Ghz
Nvidia GeForce 6600 (128 mb)
511.5 mb ram
Geun idee maar volgens SRtest heb ik 511.5 Mb ramquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Heb je 1/1024ste van je RAM afgezaagd?![]()
Waar? Bij gcshop kan je nog steeds alleen de normale versie bestellenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:27 schreef existenz het volgende:
Ik heb de preorder al staan voor de Kane edition
www.play.com, nog goedkoper ook. Duurt wel wat langer om te bezorgen..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Waar? Bij gcshop kan je nog steeds alleen de normale versie bestellen.
Ah, dat maakt niet uit. Bedankt!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:03 schreef existenz het volgende:
[..]
www.play.com, nog goedkoper ook. Duurt wel wat langer om te bezorgen..
Ja ben rete benieuwd hoe het draait op mijn readon 9800 pro. Ik had eigenlijk al een nieuw systeem moeten hebben nu, maar ja de computerboer schroefde de prijs van de 8800 GTX ineens met 50 euro omhoog, terwijl ik met hem de mondelinge overeenkomst had voor 539 euro. Heb toen maar gezegd bekijk het dan maar en heb het hele systeem geannuleerd en nog geen tijd gehad om ergens anders te bestellen, dus ben rete benieuwd naar de demo, maar Supreme Commander draaide ook gewoon hier, dus ik verwacht van C&C 3 hetzelfde. Maar het is en blijft EA dus je weet maar nooit.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:02 schreef Dementor het volgende:
Fileplanet zal vandaag of morgen de demo vrijgeven voor de subscribers om zo te preloaden denk ik.
Dus er is een kans dat hij vanavond al beschikbaar is ?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:02 schreef Dementor het volgende:
Fileplanet zal vandaag of morgen de demo vrijgeven voor de subscribers om zo te preloaden denk ik.
fijn voor jequote:Op zondag 25 februari 2007 15:13 schreef Melktap het volgende:
Ik zal er ook geen problemen mee hebben denk ik:
8GB DDR2
AMD X2 64 5200+
BFG Geforce 7800GT
Windows 2003 Small Business
gamen op een server OS??quote:Op zondag 25 februari 2007 15:13 schreef Melktap het volgende:
Ik zal er ook geen problemen mee hebben denk ik:
8GB DDR2
AMD X2 64 5200+
BFG Geforce 7800GT
Windows 2003 Small Business
ah het was een zogenaamde pimp postquote:Op zondag 25 februari 2007 15:31 schreef Melktap het volgende:
[..]
Geeft niet hoor dat je jarloers bent.![]()
Medium.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:49 schreef Wessiej het volgende:
Kan ik met mijn Geforce 6600 GT (128 mb) 1 gb ram en 3.0 ghz alles op High afspelen, of wordt het een gevalletje medium?
Je vidkaart upgraden en ram upgraden zal al erg veel schelen....quote:Op zondag 25 februari 2007 16:49 schreef Wessiej het volgende:
Kan ik met mijn Geforce 6600 GT (128 mb) 1 gb ram en 3.0 ghz alles op High afspelen, of wordt het een gevalletje medium?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |