Dus jij speelt elke RTS gelijk multiplayer?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:09 schreef JimmyJames het volgende:
RTS speel ik niet solo vandaar.
Test het zelf met de demo zou ik zeggen!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:07 schreef sanni het volgende:
Weet iemand of het spel ook Vista compatible is en zo nee, waar je de benodigde
drivers moet zoeken?![]()
Het moet wel heel raar zijn wil het niet Vista-compatible zijn...quote:Op zondag 18 februari 2007 19:07 schreef sanni het volgende:
Weet iemand of het spel ook Vista compatible is en zo nee, waar je de benodigde
drivers moet zoeken?![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:02 schreef pberends het volgende:
Vista zuigt en moet verboden worden.
Dus als het aan jou ligt gaan we weer terug naar de command prompt?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:52 schreef pberends het volgende:
Vista is pure eye-candy voor breinloze computergebruikers.
dus jij draait linux op jou pc, in console mode welteverstaan?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:52 schreef pberends het volgende:
Vista is pure eye-candy voor breinloze computergebruikers.
Ik een tanjaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik stuurde er met Red Alert nog wel eens een hond op af. Had ik een hondje met betere armour of attack.
quote:Command & Conquer 3 Tiberium Wars Demo
The genre defining series is back
Electronic Arts has announced that a demo for Command & Conquer 3 Tiberium Wars, the next installment of this legendary series developed by EALA for PC and Xbox 360, will be released on February 20th. The game features a single player campaign that rewards you for your gameplay style, native voice-over IP, integrated clan support and new spectator modes. Joe Kucan, the original actor who portrayed the character Kane in Command & Conquer (C&C) games over the last decade, is reprising once again his role as the megalomaniacal leader of the Brotherhood of Nod. Command & Conquer 3 Tiberium Wars will hit the store shelves on March 30th.
Hou je bek of ik stuur twintig Mammouth-tanks op je af!quote:Op maandag 19 februari 2007 09:58 schreef restafval het volgende:
alles wat van EAgames komt moet verboden worden.![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 09:43 schreef FlyingFox het volgende:
Ziet er geil uit!![]()
[afbeelding]
Hoppa~!
ik heb niets tegen westwood... kijk alleen c&c generals van EAgames. wat een kut game. zelfs met dualcore is dat spel aan het schokken als er veel tanks in beeld zijn. die gasten die dat spel maakten hebben alles een texture gegeven, onderkant van een steen, de binnenkant van een boom. verder alles wat je nooit ziet. toen kwam c&c generals Zero speed uit. zonder scheppen alweer en zonder tiberium of iets anders om te harvesten. een aantal pakjes op een platvormquote:Op maandag 19 februari 2007 10:00 schreef FlyingFox het volgende:
Hou je bek of ik stuur twintig Mammouth-tanks op je af!
idd, EA rekenen op hardware welke simplel gezegt over 10jaar beschikbaar is. (tegen de tijd dat hun game voor 3euro op de rommelmarkt te verkrijgen is)quote:Op maandag 19 februari 2007 10:48 schreef pberends het volgende:
EA Games zuigt aars inderdaad, dat weet iedereen, behalve gaylord-fanboys.
Met trage framerates gaat hetzelfde vrees ik voor C&C3 gelden. Als je die filmpjes bekijkt zie je duidelijk een vertraging in de framerate wanneer er veel units in beeld zijn. En dat terwijl het promofilmpjes zijn, worden die promofilmpjes dan niet met de nieuwste hardware gemaakt
quote:Op maandag 19 februari 2007 09:43 schreef FlyingFox het volgende:
Ziet er geil uit!![]()
[afbeelding]
Hoppa~!
welleens geprobeerd over het netwerk?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:01 schreef mschol het volgende:
ik snap niet dat mensen generals zo traag vonden, op mijn oude geforce 4800SE (vergelijkbaar met de geforce 4400) draaide ik em op 1280x1024 met alles high... (voor de rest: AMD athlon 1.92ghz, 768MB ram)
over netwerk spelen doe ik niet aanquote:Op maandag 19 februari 2007 11:15 schreef restafval het volgende:
[..]
welleens geprobeerd over het netwerk?zeg mijn niet dat dat snel ging, of heb jij een router die via een wormhole de data overbrengt...
idd, dat lukt ook nietquote:Op maandag 19 februari 2007 11:26 schreef mschol het volgende:
[..]
over netwerk spelen doe ik niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |