quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:14 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
Nina vind ik dan weer mooier klinken![]()
Gedaan!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:22 schreef lady-wrb het volgende:
wat een lieverdje
kom daar eens in f&f over kletsen![]()
Of zoals in "Medea"..Jason, maar dan "Jaason"..quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:11 schreef texelonia het volgende:
Ja dan vind ik bijv Elin leuker
Zo kende ik ook een jongetje dat Nathan heette, Naa-tanNou vind ik Nathan op z'n engels al niet geweldig maar op zn nederlands is het helemaal vreselijk vind ik...
Dat is min of meer de officiële uitspraakquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Of zoals in "Medea"..Jason, maar dan "Jaason"..![]()
Hangt er van af wat je je kind mee wil geven...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:17 schreef cloarie het volgende:
Ik zou Medea niet kiezen om het verhaal.
Nou ik zou niet weten waarom niet. Nu ken ik het verhaal wel omdat ik heel erg geinteresseerd ben in de griekse mythologie, maar ik denk niet dat iedereen direct weet hoe het zit.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:17 schreef cloarie het volgende:
Ik zou Medea niet kiezen om het verhaal.
Daarom zij ik ook dat ík het niet zou doen. Ik ken het verhaal wel, en veel mensen in mijn omgeving ook. Om diezelfde reden zou ik mijn kind bijvoorbeeld ook geen Salomé of Tamar noemen. Dit neemt overigens niet weg dat ik Medea een mooie naam vind welke slechts één letter verschilt met mijn achternaam zie ik nu pas.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nou ik zou niet weten waarom niet. Nu ken ik het verhaal wel omdat ik heel erg geinteresseerd ben in de griekse mythologie, maar ik denk niet dat iedereen direct weet hoe het zit.
een beetje als de kkkquote:Op zondag 18 februari 2007 16:14 schreef S_oepstengel het volgende:
Laatst las ik ergens de naam Chebelle Cecillia Chayenne![]()
![]()
dat zijn best vage namen, ook hoe je t moet uitsprekenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:31 schreef Shirley het volgende:
Yara, zo heet een meisje bij mij op het kdv ook.
Daar is ook nog een Jaro, een tweeling genaamd Zara en OekEn verder nog een Nevaeh (Nievaa), Kenzo en Quiamé (Kiejaamie)
Je moet er maar opkomen...
Nu ben ik wel benieuwd naar die verhalen, ik heb een nichtje (Coco) Salomé en een nichtje Tamarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:05 schreef cloarie het volgende:
[..]
Daarom zij ik ook dat ík het niet zou doen. Ik ken het verhaal wel, en veel mensen in mijn omgeving ook. Om diezelfde reden zou ik mijn kind bijvoorbeeld ook geen Salomé of Tamar noemen. Dit neemt overigens niet weg dat ik Medea een mooie naam vind welke slechts één letter verschilt met mijn achternaam zie ik nu pas.
pfoe, moeilijk hoor... inèzquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:32 schreef Rottdog het volgende:
Als we dan toch namen aan het vragen zijn, ben nog op zoek naar namen met een è erin die kort en krachtig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |