mijn goedkeuring heeft ie BM!quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:51 schreef E.T. het volgende:
Helena. Roepnaam Leentje
Vind dat ook wel wat voor jou BM
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:14 schreef lcicle het volgende:
Slaapmeisje, ik weet niet of je mijn reactie in het 'feliciteer' topic gelezen hebt, maar ik moest zowaar huilen toen ik de namen zagEen aantal namen uit je bericht hierboven hebben ook bij ons de revue gepasseerd
Toch leuk om die naam-overeenkomsten te zien.
Mja, ik vind die nog steeds mooi, maar het klopt voor mijn gevoel ergens niet bij Fons en hoe mijn (toekomstige) kindjes zijn, als ge begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:12 schreef bixister het volgende:
ik vind je oorspronkelijke meisjesnaam ook nog steeds de moeite waard!
Haha! Ja, klopt! Ik was inderdaad even vergeten dat jij dezelfde naam hebtquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Inderdaad wel bijzonder dat er zelfs een aantal namen ook bij jullie zijn langsgekomen. Jij heet toch ook Linda? Misschien ligt het daaraan?
helemaal leukquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn collega opperde hier net Madeline (of is het Madelyn?)' of dan evt. op z'n Frans Madeleine, en dan Maddie voor de makkelijk.
Ik noem Mathew (m'n vent) ook geregeld Ben (m'n broertje) en vice versaquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:25 schreef bixister het volgende:
oh maar dat is gewoon een vorm van verstrooidheid dus? kan ik inkomen.ik noem piet vaak michiel (zo heet m'n broertje), en vice versa. slaat ook nergens op maar ze nemen kennelijk in mijn hersenen bijna dezelfde plek in ofzo.
Ik vind Erin een geweldige naamquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:50 schreef jellyrose het volgende:
Wat vinden jullie van Erin voor een meisje?
Zodat het Eerihn wordtquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:05 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik vind Erin een geweldige naamMaar niet in NL/op z'n Nederlands....
Ik vind 'm ook prachtig, maar zou mijn kind nooit zo noemen. Elin misschien nog wel (maar ik vind Erin mooier).quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:05 schreef texelonia het volgende:
Ik vind Erin een geweldige naamMaar niet in NL/op z'n Nederlands....
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:14 schreef anneja het volgende:
Mijn schoonmoeder noemt mijn echtgenoot nog steeds KateMarisMark, dus hond-zus-hem (overigens heten ze niet Kate en Maris en Mark). En dat dan vervolgens in alle toonaarden ontkennen
eerder een echte Jo als ik naar de afmetingen kijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:21 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik ken een 'Joke' van twee meter hoog en twee meter breed, en dat is dus echt belachelijk.
Zo liet ze zichzelf ook wel noemen, want ze wist het blijkbaar wel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:16 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
eerder een echte Jo als ik naar de afmetingen kijk![]()
hehe,ze had iig een goed gevoel voor realiteit,dat scheelt weerquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:27 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Zo liet ze zichzelf ook wel noemen, want ze wist het blijkbaar wel.
Levi is toch ook gewoon een jongensnaam? ik ken 'm juist niet als meisjesnaam in elk geval.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:16 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
de naam Levi komt ook steeds vaker voor maar dat is nu ook zo'n naam die zowel voor jongetjes als meisjes gebruikt wordt,'ken' een koppel die hun pasgeboren zoontje zo hebben genoemd.
Nina vind ik dan weer mooier klinkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:43 schreef _Bar_ het volgende:
kwam vandaag een Nena tegen... niet mijn naam persoonlijk
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:13 schreef poemojn het volgende:
'Doorle' zag ik net ook ergens, meisjesnaam, kende ik nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |