zoiets bedacht ik me net ook.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Diegene heeft vast gelezen dat je vond dat je er na je kapbeurt zo goedkoop uitzag en heeft daar dus conclusies aan verbonden
Boor 'm de grond inquote:Op maandag 5 februari 2007 17:15 schreef Soempie het volgende:
Nouja, ik ga volleyballen en ondertussen nadenken over wat ik zal antwoorden![]()
![]()
wat een sukkel.
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Of jouw opmerking over dat ik nymfomane zou zijn. Bedankt he.![]()
Dat vind ik nou niet aardig van je...om Stanley een sukkel te noemenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:15 schreef Soempie het volgende:
Nouja, ik ga volleyballen en ondertussen nadenken over wat ik zal antwoorden![]()
![]()
wat een sukkel.
Nog niet, ze komen er nog verrekte lelijk uitquote:
Het is echt heel makkelijk hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 17:31 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nog niet, ze komen er nog verrekte lelijk uit
Ben nu aan het proberen die smilies "uitterekken" maar als ik het plaatje dan groter heb gemaakt dan slaat hij hem hetzelfde op als daarvoor, dus dan ben ik geen reet opgeschoten
ben alleen nog bezig met paint hoor
om er nog even op terug te komen hequote:Op maandag 5 februari 2007 00:05 schreef Soempie het volgende:
Het leven van Schorpioen wordt in ruime mate beheerst door seks. Het beheerst bijna hun hele leven. Dit teken van de Dierenriem zal nogal wat avontuurtjes hebben, is vurig in de liefde en verdiept zich in seksuele technieken.![]()
![]()
Nu moet het lukkenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:57 schreef Nesle het volgende:
Ik heb nu Movie Gear, maar das ook nog niet zo easy
Die indruk krijg ik ook steeds meer jaquote:Op maandag 5 februari 2007 18:11 schreef Nesle het volgende:
hee etc, volgens mij heb jij echt reteleuke klasgenoten!
yeaaa gelukt! ze zijn mooi nuquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:09 schreef Soempie het volgende:oke dan. Sommige mensen mailen echt de raarste verzoeken
:
Hoi, ik kwam je tegen op internet. Ik heb weinig tot geen tijd voor een relatie maar ben en blijf man en heb toch mijn behoeftes. Mijn handje kan wel wat maar geeft me niet die voldoeing die ik zoek. Ik zoek spanning.Voor de duidelijkheid ik zoek dus gewoon spannend contact zonder verplichtingen en/of verbintenissen. Gewoon lekker geil samen zijn zo af en toe. Lijk het jou wat?
Ik heb contact met een meid die wel een trio zou willen. Ik zou natuurlijk kunnen regellen dat jij daar ook bij zou zijn. Niets moet natuurlijk. Gewoon wij samen lijkt me ook geil.
Ik kom uit groningen en ik heb een auto maar zoek toch iemand in de buurt. Nogmaals je hoeft natuurlijk niet maar ik zouden het leuk vinden als je het mij ff laat weten.
Hoor het wel.
doeg![]()
![]()
Krijgen jullie ook weleens zulke stomme dingen?![]()
Ik heb nog niks bedacht. Eerst kijken of hij een foto wil sturen.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Boor 'm de grond in
Dit topic lijkt me de juiste plaats om in te bespreken wat je terug moet gaan antwoorden
Misschien heb je wel dezelfde belager als Lienelien ooitquote:Op maandag 5 februari 2007 21:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nog niks bedacht. Eerst kijken of hij een foto wil sturen.![]()
Hij heet geen Peter.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien heb je wel dezelfde belager als Lienelien ooit
Dit is al de derde keer dat ik zoiets krijg.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
@ Soemp,
Heb je een fanclub?
Maar om je vraag te beantwoorden, ik ben nog nooit zo lastiggevallen...
Misschien moet je dat hele seksgebeuren niet zo overhaasten.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm. Heb je dan tips om 't de volgende keer wél goed te doen?
meen je dat?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit is al de derde keer dat ik zoiets krijg.![]()
Een beetje..zo tussen de regels door.quote:
Exact 3 weken, 26e dusquote:Op maandag 5 februari 2007 16:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij is Nem als eerst jarig, maar dat duurt nog een hele maand. Of misschien Tim..
Ah, dan ben jij eerder.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik een verjaardagsbarbecue houd, wie komt er dan?
BBQ is dan niet op de 26e zelf, maar waarschijnlijk weekend er na
Misschien vind ik jullie in een homobar in Groningen ook wel niet liefquote:Op maandag 5 februari 2007 22:43 schreef Soempie het volgende:
[..]grappig. Vind je dat niet raar? Misschien vind je ons in het echt wel helemaal niet lief.
Halve verse rauwe ui naast je bed leggenquote:Op maandag 5 februari 2007 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
Even tussendoor: Wat doe je tegen verstopte neuzen? (Nee niet gaan zoeken ha-ha)
Maar anders kan ik niet slapen! En mijn neusdruppels zijn op!
![]()
Je kan ze toch ook gewoon posten?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Topic moet eigenlijk een keer vol als ik er ben.. ik wil in de OP nog wat laatste details over de meet kwijt..
En In AKQ staat ook info in de op en daar ben ik momenteel TS.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:00 schreef Soempie het volgende:
Anders post je hier de details en dan zorgen we er wel voor dat degene die het nieuwe topic opent dat stuk er ook in zet.
Jammer dat je ons weer gaat verlatenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef Soempie het volgende:
Heel even maar hoor. Eigenlijk is de computer bezet door die vriend, maar hij is even aan het bellen.Ik ging even m'n mail checken. En zoals verwacht had ik geen nieuwe mailtjes sinds ik van huis ben vertrokken.
kansloos
Morgen ben ik weer van de partij.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jammer dat je ons weer gaat verlaten
Net welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:19 schreef Mikkie het volgende:
Wel gezellig zo, ff wat eten bij een vriend
Oke, ik begrijp de link niet helemaal, maar we horen het dan nog wel of je komt of niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:55 schreef Sitethief het volgende:
RIBW heeft 4 maanden lang verzaakt de kabelaansluiting te betalen........
En nu is ie afgesloten, dus geen tv en internet meer..........................
Moet maar even kijken met mijn vriend of ik dan dit weekend wel naar de meet kan, anders ziet hij mij pas over twee weken weer......
Omdat ik thuis geen internet heb spreek ik hem dus alleen via de telefoon, en telefoneren kan ik totaal niet, ik ben na 10 minuten al helemaal moe van het focussen. O.a door mijn Asperger. Dus ik spreek hem dan 2 weken heel weinig.......... Of ik moet zondag naar hem toe gaan, 2 uur reizenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp de link niet helemaal, maar we horen het dan nog wel of je komt of niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |