Hoezo dat?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:59 schreef Neleos het volgende:
Stanley zal ook zeker wel nuchter zijn...
Jawel, zo. Om 2 uur is m'n tentamen, dus ik ga over een minuut of 10 die kant op.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ennuh Soemp, moet jij niet weg?
Succes dan maar he.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel, zo. Om 2 uur is m'n tentamen, dus ik ga over een minuut of 10 die kant op.
thnxquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:02 schreef Neleos het volgende:
Die houdt niet van laveloosheid, zegt ie altijd..
Je bedoelt: Dat klopt niet, want hij is altijd dronken?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
Zo, ik ben wakker! Yeah! Nu eerst ff![]()
Hoi.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:21 schreef Soempie het volgende:
Jullie zijn ook niet spraakzaam.
Jij ook niet. Ging het nietquote:Op maandag 5 februari 2007 15:21 schreef Soempie het volgende:
Jullie zijn ook niet spraakzaam.
Nee ik bedoel: Dat is zooo juist!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:54 schreef Neleos het volgende:
Je bedoelt: Dat klopt niet, want hij is altijd dronken?![]()
Hee. Ik had tot vijf uur de tijd, maar was na drie kwartier al klaar.quote:
Ik heb geen idee. Afwachten maar weer.quote:
En het ging goed, zo te zien?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee. Ik had tot vijf uur de tijd, maar was na drie kwartier al klaar.![]()
Dan heeft 'ie de verkeerde mensen uitgenodigd naar Groningenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die houdt niet van laveloosheid, zegt ie altijd..
Op de vorige meet dronk hij ook niet zoveel, terwijl de rest zich in de whiskey aan het bezatten was.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel: Dat is zooo juist!![]()
Dat is vrij verdachtquote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee. Ik had tot vijf uur de tijd, maar was na drie kwartier al klaar.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
Dan heeft 'ie de verkeerde mensen uitgenodigd naar Groningen
Zeker met Soempie d'r bijquote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie de verkeerde mensen uitgenodigd naar Groningen
Tja..'t moet wel je ding zijn natuurlijkquote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Op de vorige meet dronk hij ook niet zoveel, terwijl de rest zich in de whiskey aan het bezatten was.![]()
quote:
Geen moeilijke vragen stellen.quote:
Teveel hersencellen afgestorven?quote:
Drink jij maar eens een fles leeg, dan blaat je wel andersquote:Op maandag 5 februari 2007 15:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Whiskey is altijd zo snel op een slok en het is weg![]()
Ik heb er geen reden voor.quote:
Nouja!quote:
Ik ga ook geen fles leeg drinken ben wel gekquote:Op maandag 5 februari 2007 15:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Teveel hersencellen afgestorven?
[..]
Drink jij maar eens een fles leeg, dan blaat je wel anders![]()
Heb jij dat wel gedaan dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:45 schreef Supersheep het volgende:
Drink jij maar eens een fles leeg, dan blaat je wel anders![]()
Zullen we gewoon de hele avond fristi gaan drinken?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb er geen reden voor.![]()
Ik ga heus niet aan de spa rood hoor. Ik lust het niet eens.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zullen we gewoon de hele avond fristi gaan drinken?
jeugdsentimentquote:Op maandag 5 februari 2007 15:49 schreef Neleos het volgende:
Thanks!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Nog gefeliciteerd met je toets Jojoortje![]()
Nou, gek zijn en flessen whiskey gaan goed samenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ga ook geen fles leeg drinken ben wel gek![]()
nee, een fles whiskey is zelf voor mij teveelquote:
Ik wil wel wat op je drinken, maar een flugel?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik echt niet kan komen, drinken jullie wel een flugeltje op mij he!![]()
Er is helegaar niets mis met Fristi of Chocomelquote:Op maandag 5 februari 2007 15:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
Er is helegaar niets mis met Fristi of Chocomel
Mag ook een fristi!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:00 schreef Neleos het volgende:
Ik wil wel wat op je drinken, maar een flugel?![]()
Ofcourse! Als ik scoor ga ik keihard schreeuwen: JA EN DIE IS VOOR DE AKQ SLOWCHAT!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:29 schreef Neleos het volgende:
Deal.Als jij een doelpunt dat je gaat scoren aan ons opdraagt.
![]()
zoutquote:Op maandag 5 februari 2007 16:25 schreef Soempie het volgende:
wat zijn die witte dingetjes?
Nou?quote:
Ah, ik heb nog nooit marshmellows gehad.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Marshmellows. Nutricia wilde nieuwe chocomelvarianten promoten. D'r is niks aan.
Wel zonde van je tentamen, Soemp!
Volgens mij is Nem als eerst jarig, maar dat duurt nog een hele maand. Of misschien Tim..quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:09 schreef Soempie het volgende:oke dan. Sommige mensen mailen echt de raarste verzoeken
:
Hoi, ik kwam je tegen op internet. Ik heb weinig tot geen tijd voor een relatie maar ben en blijf man en heb toch mijn behoeftes. Mijn handje kan wel wat maar geeft me niet die voldoeing die ik zoek. Ik zoek spanning.Voor de duidelijkheid ik zoek dus gewoon spannend contact zonder verplichtingen en/of verbintenissen. Gewoon lekker geil samen zijn zo af en toe. Lijk het jou wat?
Ik heb contact met een meid die wel een trio zou willen. Ik zou natuurlijk kunnen regellen dat jij daar ook bij zou zijn. Niets moet natuurlijk. Gewoon wij samen lijkt me ook geil.
Ik kom uit groningen en ik heb een auto maar zoek toch iemand in de buurt. Nogmaals je hoeft natuurlijk niet maar ik zouden het leuk vinden als je het mij ff laat weten.
Hoor het wel.
doeg![]()
![]()
Krijgen jullie ook weleens zulke stomme dingen?![]()
Dat was alleen voor jou bedoeldquote:Op maandag 5 februari 2007 17:09 schreef Soempie het volgende:oke dan. Sommige mensen mailen echt de raarste verzoeken
:
Hoi, ik kwam je tegen op internet. Ik heb weinig tot geen tijd voor een relatie maar ben en blijf man en heb toch mijn behoeftes. Mijn handje kan wel wat maar geeft me niet die voldoeing die ik zoek. Ik zoek spanning.Voor de duidelijkheid ik zoek dus gewoon spannend contact zonder verplichtingen en/of verbintenissen. Gewoon lekker geil samen zijn zo af en toe. Lijk het jou wat?
Ik heb contact met een meid die wel een trio zou willen. Ik zou natuurlijk kunnen regellen dat jij daar ook bij zou zijn. Niets moet natuurlijk. Gewoon wij samen lijkt me ook geil.
Ik kom uit groningen en ik heb een auto maar zoek toch iemand in de buurt. Nogmaals je hoeft natuurlijk niet maar ik zouden het leuk vinden als je het mij ff laat weten.
Hoor het wel.
doeg![]()
![]()
Krijgen jullie ook weleens zulke stomme dingen?![]()
Je kent hem niet toch?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:15 schreef Soempie het volgende:
Nouja, ik ga volleyballen en ondertussen nadenken over wat ik zal antwoorden![]()
![]()
wat een sukkel.
Diegene heeft vast gelezen dat je vond dat je er na je kapbeurt zo goedkoop uitzag en heeft daar dus conclusies aan verbondenquote:
Jep 3-0quote:Op maandag 5 februari 2007 17:16 schreef Soempie het volgende:
Hee, Nes, hadden jullie gewonnen zaterdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |