Ga eens aan't werk jij.quote:
Hier ook, maar 10 minuten te vroeg. Misschien is er wel iets gebeurd.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou, het luchtalarm hier in de buurt doet het
Geen tentamen.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:34 schreef macondo het volgende:
Jah, in Groningen is een chloortrein ontspoort. Wist je dat niet Soempie?? Wel binnen blijven, en ramen dicht.
ik kan niet wachten om je kapsel te zienquote:Op maandag 5 februari 2007 12:45 schreef Soempie het volgende:
nog 5 nachtjes.
Ohja, dat ook. Moet ik weer mijn best doen om mijn gigantische Twentse accent een beetje te verbergen...quote:Op maandag 5 februari 2007 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de verscheidene accenten
Nou jaquote:Op maandag 5 februari 2007 12:51 schreef Homdeck het volgende:
Ik zal mijn best doen om ABN te praten![]()
Verwacht er maar niet te veel van. 't Valt allemaal reuze mee.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:50 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik kan niet wachten om je kapsel te zien![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de verscheidene accenten
Weet je waar je moet parkeren dan?quote:
Oh, gelukkig, dan ben ik niet de enige die nuchter is.quote:
ligt eraan waar we heen gaanquote:Op maandag 5 februari 2007 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je waar je moet parkeren dan?
Hoezo dat?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:59 schreef Neleos het volgende:
Stanley zal ook zeker wel nuchter zijn...
Jawel, zo. Om 2 uur is m'n tentamen, dus ik ga over een minuut of 10 die kant op.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ennuh Soemp, moet jij niet weg?
Succes dan maar he.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel, zo. Om 2 uur is m'n tentamen, dus ik ga over een minuut of 10 die kant op.
thnxquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:02 schreef Neleos het volgende:
Die houdt niet van laveloosheid, zegt ie altijd..
Je bedoelt: Dat klopt niet, want hij is altijd dronken?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
Zo, ik ben wakker! Yeah! Nu eerst ff![]()
Hoi.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:21 schreef Soempie het volgende:
Jullie zijn ook niet spraakzaam.
Jij ook niet. Ging het nietquote:Op maandag 5 februari 2007 15:21 schreef Soempie het volgende:
Jullie zijn ook niet spraakzaam.
Nee ik bedoel: Dat is zooo juist!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:54 schreef Neleos het volgende:
Je bedoelt: Dat klopt niet, want hij is altijd dronken?![]()
Hee. Ik had tot vijf uur de tijd, maar was na drie kwartier al klaar.quote:
Ik heb geen idee. Afwachten maar weer.quote:
En het ging goed, zo te zien?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee. Ik had tot vijf uur de tijd, maar was na drie kwartier al klaar.![]()
Dan heeft 'ie de verkeerde mensen uitgenodigd naar Groningenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die houdt niet van laveloosheid, zegt ie altijd..
Op de vorige meet dronk hij ook niet zoveel, terwijl de rest zich in de whiskey aan het bezatten was.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel: Dat is zooo juist!![]()
Dat is vrij verdachtquote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee. Ik had tot vijf uur de tijd, maar was na drie kwartier al klaar.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
Dan heeft 'ie de verkeerde mensen uitgenodigd naar Groningen
Zeker met Soempie d'r bijquote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie de verkeerde mensen uitgenodigd naar Groningen
Tja..'t moet wel je ding zijn natuurlijkquote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Op de vorige meet dronk hij ook niet zoveel, terwijl de rest zich in de whiskey aan het bezatten was.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |