quote:Op maandag 5 februari 2007 00:08 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik vond het behoorlijk natrappen eigenlijk. over gevaarlijke ex, endstra tapes, de plek waar zij "gelopen" heeft...
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Natrappen
Hij vertelde gewoon wat hij van zijn contactpersoon hoorde, wat ook haar contactpersoon is....
Natas was niet zo blij dat die gewoon met huub over haar ex aan het roddelen was
Jammer dat we de volgende ontmoeting met die 2 niet zien![]()
Misschien helpt dit !quote:Op maandag 5 februari 2007 00:11 schreef akveor het volgende:
Wat zei Huub tegen Natasia? Endstra tapes? Ik vond het een raar afscheidsgesprek. En heeft ie misschien ook iets raars regen Brian gezegd?
Vond ik ook weg grappig, dus dacht ik, kom we doen het erbijquote:Op maandag 5 februari 2007 06:48 schreef Elounda het volgende:
Ik kon er geen chocola van maken, van dat hele gesprek niet.
Natasia die alleen maar zei: "is goed schat, ok schat"
Ik heb wel gelachen toen Huub tegen Stembanda zei: "gaan we nog een keertje neuken?"
en Stembanda: whaaha nou uhuhuh dat dach ik niet, maar ik kom je nog wel eens tegen".
Huub vertelde dat hij iemand had gesproken en info heeft gekregen hieer over.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:11 schreef akveor het volgende:
Wat zei Huub tegen Natasia? Endstra tapes? Ik vond het een raar afscheidsgesprek. En heeft ie misschien ook iets raars regen Brian gezegd?
Goeie!quote:Op maandag 5 februari 2007 17:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb die link even doorgegeven aan de redactie van rtl boulevard:)
Dan maar op een andere manier die hoer eruit werken.
Whehe nice one.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:39 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Dan maar op een andere manier die hoer eruit werken.
Dit??quote:Op maandag 5 februari 2007 18:54 schreef noucky het volgende:
Op V-O-L geeft ene webcaptain in het topic "nieuwe bewoners mogen niet uit 020 komen" een artikel weer welke geplaatst is op zijonline.nl.
Zelf kan ik de tekst niet vinden, of deze is weer verwijderd.
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb ook pagina prive van de telegraaf gemaild:
Hoi Wilma en co,
Toen Huub uit de gouden kooi werd gegooid zei hij nog het een en ander tegen Natasia waaruit lijkt te blijken dat haar ex man met de endstra tapes te maken heeft.
Hier het filmpje:
http://www.megaupload.com/?d=YSW1UJEX
het filmpje duurt 3 minuten en je hoort Natasia schrikken "wat doe je met deze informatie?"
"Niks" zegt Huub. Daarom vraag ik aan jullie of jullie er iets mee kunnen doen?
Ik heb ook nog een link van zijonline voor jullie met meer informatie:
http://zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=19488&roddels=51010
Ik was een groot fan van DGK totdat Huub er onterecht uit is gegooid (Huub raakt een stoel en niet Nathanael). Alle forums staan vol met boze reacties van kijkers, sommige weigeren nog verder te kijken. Kunnen jullie daar ook naar kijken. Zoals gezegd blijkt uit de beelden dat hij bewoner Nathanael niet heeft geraakt. Dit kost ons een hoop kijkplezier en Huub (die dronken was en dacht dat hij Nathanael wel geraakt had) 10.000 euro.
Met vriendelijke groet,
Hoi kloonquote:Op maandag 5 februari 2007 20:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
er begint zich langzaam een beeld te vormen
endstra tapes - natasia - j. de mol - dreiging kidnappen van john de mol jr.
mmmmmmmm
natasia gaat dus winnen..
heavy stuff dude![]()
Jelmer toch?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:43 schreef agter het volgende:
Hoe heet die ex van Natasja?
Is dat die "Milton Felter"?
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb even geenstijl gemaild met wat info.
Die bitch moet er uit.
Gast, waarom?:)quote:Op maandag 5 februari 2007 22:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gast. Serieus, als ik jou was zou ik maar even heel snel dekking gaan zoeken met zulke acties![]()
Omdat Geenstijl:quote:
Wat Sjonnie wel of niet nodig vindt boeit me nog het minste.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:53 schreef RSie het volgende:
Natasia zal hier wel van op de hoogte zijn maar wellicht wil ze er in de media niet mee geassocieerd worden. en ik verwacht ook niet dat JdM het nodig vindt dat dit soort roddels naar buiten komen.
Dat denk ik ook niet neequote:Op maandag 5 februari 2007 21:53 schreef RSie het volgende:
Natasia zal hier wel van op de hoogte zijn maar wellicht wil ze er in de media niet mee geassocieerd worden.
En dat denk ik ook niet neequote:en ik verwacht ook niet dat JdM het nodig vindt dat dit soort roddels naar buiten komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |