quote:Op maandag 5 februari 2007 00:08 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik vond het behoorlijk natrappen eigenlijk. over gevaarlijke ex, endstra tapes, de plek waar zij "gelopen" heeft...
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Natrappen
Hij vertelde gewoon wat hij van zijn contactpersoon hoorde, wat ook haar contactpersoon is....
Natas was niet zo blij dat die gewoon met huub over haar ex aan het roddelen was
Jammer dat we de volgende ontmoeting met die 2 niet zien![]()
Misschien helpt dit !quote:Op maandag 5 februari 2007 00:11 schreef akveor het volgende:
Wat zei Huub tegen Natasia? Endstra tapes? Ik vond het een raar afscheidsgesprek. En heeft ie misschien ook iets raars regen Brian gezegd?
Vond ik ook weg grappig, dus dacht ik, kom we doen het erbijquote:Op maandag 5 februari 2007 06:48 schreef Elounda het volgende:
Ik kon er geen chocola van maken, van dat hele gesprek niet.
Natasia die alleen maar zei: "is goed schat, ok schat"
Ik heb wel gelachen toen Huub tegen Stembanda zei: "gaan we nog een keertje neuken?"
en Stembanda: whaaha nou uhuhuh dat dach ik niet, maar ik kom je nog wel eens tegen".
Huub vertelde dat hij iemand had gesproken en info heeft gekregen hieer over.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:11 schreef akveor het volgende:
Wat zei Huub tegen Natasia? Endstra tapes? Ik vond het een raar afscheidsgesprek. En heeft ie misschien ook iets raars regen Brian gezegd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |