Maar toch, zien ze nu zelf dat gezapige zooitje niet zitten ???quote:Op maandag 5 februari 2007 00:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze gaan nu niet reageren omdat het nu allemaal nog te vers is, ze wachten tot de kalmte weer volledig terug is hier
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:41 schreef Danny het volgende:
[..]
DGK-redactie is nog debieler dan ik al dacht
Streams blijven hier gewoon lekker zwart en de tv gaat niet meer op DGK.
En omdat DGK-redactie meeleest een dikke middelvinger nog even. FOK! you!
Ik verwacht wel dat ze morgen (nouja eigenlijk vandaag want tis al maandag) wel wat uit gaan leggen (hoop ik)quote:Op maandag 5 februari 2007 00:42 schreef Danny het volgende:
[..]
en dat is de enige reden dat ik de topics nog bij houdt. Beter gaan ze zich hier niet meer laten zien.
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze gaan nu niet reageren omdat het nu allemaal nog te vers is, ze wachten tot de kalmte weer volledig terug is hier
ah ja, zij is ook van die soortquote:Op maandag 5 februari 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wilma Nanninga zegt dat, in de Telegraaf van Maandag 5 februari 2007
Is maar tijdelijk, ik neem aan dat zowel Huub als NL vervangen worden door 2 nieuwe bewonersquote:Op maandag 5 februari 2007 00:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar toch, zien ze nu zelf dat gezapige zooitje niet zitten ???
Hoe willen ze nu met deze mensen nog een programma maken ? Snap er echt helemaal niets van![]()
Hier ( http://www.telegraaf.nl/prive/ ) naar beneden scrollen - in het overzicht staat het bericht op Zondag morgen 08:01quote:Op maandag 5 februari 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wilma Nanninga zegt dat, in de Telegraaf van Maandag 5 februari 2007
Ik zal maar niet zeggen wat ik denk van Wilmaquote:Op maandag 5 februari 2007 00:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah ja, zij is ook van die soortdat beschermt elkaar dus maar liever
Ah dus ook "DGK_REDACTIE" zegmaarquote:Op maandag 5 februari 2007 00:45 schreef Danny het volgende:
oddy is redactie
Wij houden je niet tegen hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 00:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik denk van Wilma![]()
![]()
Nathanael is zeer beperkt intelligent, hij lijdt aan een soort chronische tunnelvisie, als zoiets bestaat.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah dus ook "DGK_REDACTIE" zegmaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |