Dit is toch ook tofquote:Op zondag 4 februari 2007 23:12 schreef BVO het volgende:
Ik wilde een leuke sprankelende TT doen, maar het rijmen wilde maar niet lukken.
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:12 schreef Fir3fly het volgende:
Eens met de TT. In vergelijking met de rest zit Anja in de tweede klasse.
Heb je dat met überhaupt iemand wel dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:16 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik haar niet heel erg ga missen als ze eruitvliegt.
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:12 schreef Fir3fly het volgende:
Eens met de TT. In vergelijking met de rest zit Anja in de tweede klasse.
Sharon en X6 wel hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je dat met überhaupt iemand wel dan?
Inderdaad. Richy is dan wel de beste van de tweede klassequote:Op zondag 4 februari 2007 23:18 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
mee eens. samen met Richy dan wel![]()
je kent haar persoonlijk?quote:Op maandag 5 februari 2007 03:03 schreef Hapertje het volgende:
Zit dat kutwijf er nog in?
Dan hoeven we ook niet met kutwijf te schelden denk ik zo?quote:Op maandag 5 februari 2007 08:36 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Nee... en ik zou het ook niet wensen!
Eens. Voor het eerst dat ik een optreden van haar kon waarderen.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:00 schreef Dagonet het volgende:
Ik vond haar Prince uitvoering juist beter dan die Sting verneuking.
Jep. Dat was echt een gruwelijke verkrachting.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:00 schreef Dagonet het volgende:
Ik vond het over the top.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:00 schreef Dagonet het volgende:
Vergeet dan nou maar gewoon.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:48 schreef Woelli het volgende:
Maar ik wacht nog steeds op My Heart Will Go On
Mee eens. Ik snapte ook echt dat hele commentaar over truukjes niet.. zo zingt dat mens gewoon, net zoals Sharon en Richy op een bepaalde manier zingen. Je kunt het mooi vinden of niet, maar ik vond dat commentaar echt weer nergens op slaanquote:Op maandag 5 februari 2007 09:00 schreef Dagonet het volgende:
quote:Aanstaande zaterdag zullen de X FACTOR-kandidaten één van de nummers ten gehore brengen. Welke dat is? Dat blijft nog even een verrassing...
Voor Anja:
- 'Like the way I do' van Melissa Etheridge
- 'Woman in Love' van Barbra Streisand
- 'My heart will go on' van Celine Dion
Ik ook. Die andere twee vind ik niet leuk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:42 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop op Like the way I do.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:52 schreef BVO het volgende:
Henk!
"Voor het eerst heeft Nederland iemand van wereldniveau. En dan bedoel ik de klasse Christina Aguilera, Céline Dion en Barbra Streisand. Als ze in Amerika weten dat er hier zo een rondloopt, komen ze haar morgen halen. Sharon doet het leuk en heeft mee dat ze er goed uit ziet. Maar als Anja zingt, vergeet je dat ze niet zo mooi is. Nederland vindt Trijntje Oosterhuis z’n beste zangeres. Anja is beter.’’
Bron: De duim van BVO?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:52 schreef BVO het volgende:
Henk!
"Voor het eerst heeft Nederland iemand van wereldniveau. En dan bedoel ik de klasse Christina Aguilera, Céline Dion en Barbra Streisand. Als ze in Amerika weten dat er hier zo een rondloopt, komen ze haar morgen halen. Sharon doet het leuk en heeft mee dat ze er goed uit ziet. Maar als Anja zingt, vergeet je dat ze niet zo mooi is. Nederland vindt Trijntje Oosterhuis z’n beste zangeres. Anja is beter.’’
Tja, dan maar alle performances van Anja op YouTube zetten. Kijken hoe lang het duurt voor ze 'gehaald' wordt ...quote:
Vreemd dat Henk denkt dat iedereen Trijntje Oosterhuis de beste zangeres van Nederland vindt. Heb ik nooit gevonden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:38 schreef BVO het volgende:
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article1071596.ece
Wát een gezeik zegquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:38 schreef BVO het volgende:
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article1071596.ece
Hoe Nederlands om zulke nono's direct op zo'n voetstuk te zetten. Niet alles uit het buitenland is per se beter hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:59 schreef SpecialGuest het volgende:
maar van de klasse Christina Aguilera, Céline Dion en Barbra Streisand is ze echt ver verwijderd.
Hij heeft het over zangkunsten denk ik. Christina Aguilera heeft echt een goede stem en een groot bereik. Ook de andere twee kunnen leip zingen ouwe!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe Nederlands om zulke nono's direct op zo'n voetstuk te zetten. Niet alles uit het buitenland is per se beter hoor.
dat lokt Henkjan ook uit vind ik met dat gehak op d'r....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Domme opmerking weer van haar over die band. Verder erg goed gezongen,
Vandaag was hij toch gewoon positief?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat lokt Henkjan ook uit vind ik met dat gehak op d'r....
Hij lokte haar weer uit de tent met zijn "nu heb ik de echte Anja gezien" , dat lijkt me echt niet leuk om te horen als je daar in de weken daarvoor ook je stinkende best hebt staan doenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vandaag was hij toch gewoon positief?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een optreden!!.
Anja is geweldig vanavond!
..maar haar wijze van zingen kwam juist onwijs tot zijn recht in dit nummer! Supergoed. Had ook op dit nummer gehoopt en ze heeft m'n verwachtingen helemaal waargemaakt, super.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het wel goed, maar de manier waarop zij zingt is gewoon niet echt mijn ding. De uitspraak wordt er helemaal door vervormd. Maar ze kan gewoon alles zingen, goed bereik heeft ze.
Ik hoop met je mee, in mijn geval omdat m'n prono dan klopt (ervanuitgaande dat Richy er ook in zit, en exit gaat).quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:42 schreef Lynx666 het volgende:
(En toch hoop ik op een sing-off, dan kan ik er live nog eens van genieten)
Dan hebben we dezelfde pronoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:45 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, in mijn geval omdat m'n prono dan klopt (ervanuitgaande dat Richy er ook in zit, en exit gaat).![]()
Als Richy in de sing-off staat wel maar ik vrees dat die breezerchicks hem weer verder stemmenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:10 schreef Lynx666 het volgende:
Ik stem niet. Ik wil 'r morgen in de Sing-off weer horen
Dan neem ik Richy wel op de koop toe, tis toch voor het laatst
Hij moet toch ééns in de singoff komen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Richy in de sing-off staat wel maar ik vrees dat die breezerchicks hem weer verder stemmen
Same here! Ik vond dat rondje tijdens Like the way I do trouwens juist erg leuk, lekker dynamisch en ze bleef ook geweldig zingenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Wat is het smsnummer: 5656?
Ik ga ook een keertje voor d'r stemmen... dat wordt dan mijn eerste X-factorstem ooit
Hoe graag ik ook wil dat X6 doorgaat, stemmen zou ik nooit doen. Ik vertrouw het voor geen moer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Wat is het smsnummer: 5656?
Ik ga ook een keertje voor d'r stemmen... dat wordt dan mijn eerste X-factorstem ooit
Blijf ering geloven BVO, het lukte Ellen vorig jaar ook om Serge naar huis te zingenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:07 schreef BVO het volgende:
Gewoon doen, hoe gaaf als ze ook morgen niet in de sing-off zou zitten. Hoewel dat, ondanks dat ze goed scheen te zijn, onvermijdelijk lijkt.
preciesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:14 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Same here! Ik vond dat rondje tijdens Like the way I do trouwens juist erg leuk, lekker dynamisch en ze bleef ook geweldig zingen![]()
Het was toch wel zwaar ok hoor. Maar hopelijk wel morgen met Richy in de Sing-off. Dan red ze het ook nog makkelijk!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:22 schreef Hapertje het volgende:
Ik blijf erbij... het was weer emotieloos als de pest!
Als Anja in de sing-off komt en Richy niet kan Anja inpakken helaas... ik zie het niet gebeuren dat X6 of Sharon door Marianne én Henk-Jan worden weggestemdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:50 schreef Kidney_Bean het volgende:
Joh ze was gewoon goed!! Je kunt er niet van houden, maar hoort in principe gewoon door te gaan... Maarja het zou kunnen dat sympathiestemmers Richy erin houden en het dan tussen X6 en Anja gaat... en dan is het maar de vraag wie eruit gehaald wordt door de jury!
Ik heb nog een keer gestemdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:07 schreef BVO het volgende:
Gewoon doen, hoe gaaf als ze ook morgen niet in de sing-off zou zitten. Hoewel dat, ondanks dat ze goed scheen te zijn, onvermijdelijk lijkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |