Ik had er al 1 klaarstaanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat was dus de reden waarom ik geen nieuw topic maakte
Ook dat.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En een andere TT. Niet dezelfde..
Jawel, maar die slaat op X6quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:00 schreef Woelli het volgende:
De TT klopt ook geen eens
www.pearle.nl of www.hansanders.nlquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:32 schreef KcA het volgende:
Mijn mening hoor: maar Anja lijkt op een travestiet!
quote:Anja maakt vrienden in Ahoy’
Anja bracht een bezoek aan 'De vrienden van Amstel LIVE'. Ze raakte er in gesprek met andere artiesten.
De Oudere Solisten werden afgelopen week door hun jurylid Henk Temming meegenomen naar het Rotterdamse Ahoy’. In deze zaal vond het muziekspektakel ‘De vrienden van Amstel LIVE!' plaats. De crème de la crème van de Nederlandse muziekwereld was daar aanwezig om er een muzikaal feest van te maken. Hoe beleefde Anja deze avond?
Herkenning
“Ik vond het onwijs gaaf om daar te zijn, ik was daar echt op mijn plaats tussen al die muzikanten. Dat is toch mijn soort mensen. Daarnaast speelde het zich af in mijn thuisstad Rotterdam, waardoor ik nogal wat bekenden uit de muziekscène tegenkwam. Wat ik vooral ook grappig vond is dat de bekende Nederlanders me ook herkenden als ‘Anja van X FACTOR’.”
Contact
Anja raakte in Ahoy in gesprek met sterren als Tim van Di-rect, Ellen ten Damme, de gitarist van Within Temptation, Jacqueline van Krezip en enkele Dolly Dots. “Met Tim van Di-rect heb ik bijvoorbeeld uitgebreid gepraat over het muzikantschap in combinatie met het bekend zijn. Dat is toch iets waar je mee om moet gaan, terwijl het voor jezelf eigenlijk om de muziek draait.”
Ik durf het bijna niet te vragen...
“Wat me het meest bij zal blijven is dat er iemand naar me toekwam die zei: ‘Mijn vriendin durft het niet te vragen, maar ze kent je ergens van’. Toen ik vroeg of ze wel eens naar X FACTOR kijkt, bleek ze een trouwe kijker te zijn. En toch herkende ze me niet! Haha, dat geeft maar weer eens aan hoe erg ik opval hè.”
bij mij is ze ook favoriet...quote:
Die was toch geen nummer 1?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop op Unbreak my heart van Toni Braxton..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |