Mol, egel. beest iigquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mol yvonne, mol.Of je moet het scheren de laatste weken hebben laten zitten voor wat het is
Hars...scheermesje ...... ok je hebt dan eenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:38 schreef yvonne het volgende:
Het zootje onder heet na de bevalling niet voor niets "ontplofte egel"
Eej! Niets kwaads over sphynxen he!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:02 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Hars...scheermesje ...... ok je hebt dan een
[afbeelding] met een open ruggetje ipv een egel....maar het is een stuk overzichtelijker
Dat is natuurlijk wel heel wat anders dan:"Goh, nou je zwanger bent vind ik je opeens een stuk geiler!".quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:48 schreef _Bar_ het volgende:
Minder aantrekkelijk heb ik me nooit gevoeld, kreeg juist heel veel opmerkingen dat ik soms echt straalde van geluk.....
Niks kwaads hoor maar poesjes op 4 pootjes heb ik liever met haarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:15 schreef owlet het volgende:
[..]
Eej! Niets kwaads over sphynxen he!* owlet kijkt op de kachel naast haar en ziet toch veel liever de katten die daar liggen dan dat wat er na de bevalling overbleef
![]()
nee niet echt....mijn schoonzusje is gek op katten maar zwaar allergieschquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zijn die katten trouwens anti-allergeen? Weet of-topic, maar kan door allergie geen normale kat in huis verdragen...vraag dus maar even...
Als je allergisch bent voor kattenhaar wel, maar de meeste mensen zijn allergisch voor huidschilfers en speeksel en dat zit ook op deze katten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zijn die katten trouwens anti-allergeen? Weet of-topic, maar kan door allergie geen normale kat in huis verdragen...vraag dus maar even...
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tís bij mij volgens haar, want zet mij in een kamer met een donzige kat, en ik krijg direct last, en bij een korthaar duurt het meestal langer...
Jaren 40 toch..... die duitssprekendequote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
harige poezen zijn zo jaren 70![]()
Ik bedoel natuurlijk voor ze de kale kat uitvonden, vunzigerds!
SChwarz-Waldquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Oosterijks...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |