Ja, en van de tien kinderen die ze baart halen er negen het tweede levensjaar niet, en bij de elfde legt ze tijdens de bevalling samen met de baby het loodje...quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zat dat dus laatst precies zo te denken, op zoek in Z & G naar nieuws over Vivi's baby kwam ik daar weer ff loeren, maar wat een gemeut , alsof er alleen maar die zwangerschap is of later de baby, ieder fucking pijntje wordt besproken, iedereen die die pijn doorstaat is een "sterke vrouw", de bevalling wordt gezien als een veldslag die moedig en dapper doorstaan is en overwonnen, waarna je het recht hebt om na 9 maanden onredelijk zijn nog eens er 9 maanden aan vast te plakken, want je bent aan het ontzwangeren, en het is toch ook niet niks , een kind baren en je hebt recht op hulp en medeleven en die verdomde kerel moet niet zeuren, meer begrip tonen, want meid je verdient het yadayadayada en ondertussen baart in Burkina Fasso moeder Mwanongo in een gestolen uurtje baby Ndugu om zich een dag later weer met kind op de rug op het land te begeven.
het zijn dan ook geen sterke vrouwen, hèquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:01 schreef rameijer het volgende:
[..]
Ja, en van de tien kinderen die ze baart halen er negen het tweede levensjaar niet, en bij de elfde legt ze tijdens de bevalling samen met de baby het loodje...
Zo zitten we weer ontopicquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik had niet anders verwacht![]()
![]()
![]()
van geen enkele verstokte OUD poster
feit blijft dat een 'goed' zwangere vrouw enkel mooi is als je van haar houdt![]()
een dikke buik, met die voor het oog holle rug en profile is gewoon lelluk, de uitdijende dijen, de uitgelubberde wantdatzitzolekker onderbroek, de totaal ontbrekende taille, het gewaggel, de manier waarop je vd bank komt, de manier waarop je er weer op neerploft, het gekreun en gesteun als je moet bukken of je bed uit gaat, nee, daar worden mannen niet geil van, en dromen dan stiekem over die blonde strakke meid op het werk, en mompelen braaf "natuurlijk vind ik je nog prachtig, dat weet je toch" als de Buik weer in een 'ikkrijgveelteweinigbegripenwaardering" bui is.
Euh, het kan aan mij liggen hoor, maar daar is toch het Z & G-topic toch ook voor?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zat dat dus laatst precies zo te denken, op zoek in Z & G naar nieuws over Vivi's baby kwam ik daar weer ff loeren, maar wat een gemeut , alsof er alleen maar die zwangerschap is of later de baby, ieder fucking pijntje wordt besproken, iedereen die die pijn doorstaat is een "sterke vrouw", de bevalling wordt gezien als een veldslag die moedig en dapper doorstaan is en overwonnen, waarna je het recht hebt om na 9 maanden onredelijk zijn nog eens er 9 maanden aan vast te plakken, want je bent aan het ontzwangeren, en het is toch ook niet niks , een kind baren en je hebt recht op hulp en medeleven en die verdomde kerel moet niet zeuren, meer begrip tonen, want meid je verdient het yadayadayada en ondertussen baart in Burkina Fasso moeder Mwanongo in een gestolen uurtje baby Ndugu om zich een dag later weer met kind op de rug op het land te begeven.
Mijn schoonmoeder klom gewoon ff van de trekker en erna direct al zogend weer opquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Wow!!! Wil jij ook? Komt het zien: één van de weinige mannen die er wat voor voelt om zwanger te zijn!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oeh! Dan moet ik ook snel zwanger worden!
Oh... Wacht ff... Crap!![]()
Het is oneerlijk verdeeld in de wereld...
bij jou is amper wat te zien nog, zag ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:04 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Zo zitten we weer ontopic
Mijn vent zou liegen als ie nu zou zeggen dat ik er top uitzie.
Die buik valt nog mee, maar pffff, nee... verder is het gewoon ehm... niet mooi...
Gheghe, die van mij heeft idd voorlopig nog mooi pech!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:11 schreef milagro het volgende:
ik denk dat veel mannen niet kunnen wachten tot de kleine er is, ten eerste omdat ze natuurlijk hun kindje willen zien en vasthouden, eindelijk, maar ook omdat er dan ook eindelijk weer eens écht geneukt kan worden, althans, dat denken ze dan, bij nogal wat dames zit dat er voorlopig dan nog niet in
ja, je bent (tijdelijk) even verloren voor "ons", Moonahquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:35 schreef Moonah het volgende:
[..]
Gheghe, die van mij heeft idd voorlopig nog mooi pech!
En ook qua gespreksstof heeft hij pech. Het was tijdens mijn zwangerschap idd erg zwangerschapsgerelateerd, en nu is het erg Thiesgerelateerd! Hij kan niet wachten tot ik weer aan het werk ga. "Dan zeur je tenminste ook weer eens over iets anders!", zei hij laatst...![]()
Het enige dat ik blijkbaar mee heb is mijn lijf.
Zelfs hoogzwanger in een rolstoel had ik nog regelmatig sjans.![]()
ja kloptquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:51 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, je bent (tijdelijk) even verloren voor "ons", Moonahik moet nu echt naar je op zoek hier, terwijl vroeger ik je gewoon "tegen kwam".
Mijn moeder drukte haar peuk uit, hield de roller van het bed weg zodat hij niet lekte (ze was het plafond aan het wittenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder klom gewoon ff van de trekker en erna direct al zogend weer op![]()
Maar zwanger zijn is zeldzaam met het our-excuus ongesteld.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mannen nemen het altijd voor elkaar op
Maar goed, ik ben onderhand oud genoeg geworden om met redelijk inzicht naar "ons vrouwen" te kijken en man oh man, wat kunnen WIJ zeiken zeg, zwanger of niet zwanger.
Wat me wel opvalt is dat de hele zwangerschap weer een soort heilige Cultus aan het worden is.
Komop, je bent zwanger, krijgt een kind, miljarden vrouwen zijn je voor gegaan, je bent niet ziek je bent geen koningin, je bent gewoon zwanger.
Is dat zo?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mijn moeder drukte haar peuk uit, hield de roller van het bed weg zodat hij niet lekte (ze was het plafond aan het witten) , riep mijn vader erbij en terwijl de vroedvrouw ergens in de wijk verdwaalde hebben ze mij hoppetee op de wereld gezet. Ja dat was niet normaal, maar ook niet iets om weken van wakker te liggen en te moeten 'verwerken' en post traumatische stress van op te lopen omdat er onvoldoende tijd was om het kind tijdens de weeen mentaal te verwelkomen en dat alles kwam natuurlijk omdat ze geen holistische zwangerschapsjoga en psychologische precouncelling had gehad of moeders-in-spe-contactavonden had bezocht. Ontaarde moeder die ze was!
![]()
En ik ken serieus iemand die samen met haar zuigeling (haar man had er geen deel aan, die begreep haar waarschijnlijk toch niet) in therapie ging om na de keizersnede (ks!) het hechtingsproces (hp?)alsnog te bewerkstellingen. Give me a fucking break (fb!!) zeg
![]()
O en het is zeer verwarrend dat neuken in OUD ' klussen' heet![]()
Dude... dat meen je nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mijn moeder drukte haar peuk uit, hield de roller van het bed weg zodat hij niet lekte (ze was het plafond aan het witten) , riep mijn vader erbij en terwijl de vroedvrouw ergens in de wijk verdwaalde hebben ze mij hoppetee op de wereld gezet. Ja dat was niet normaal, maar ook niet iets om weken van wakker te liggen en te moeten 'verwerken' en post traumatische stress van op te lopen omdat er onvoldoende tijd was om het kind tijdens de weeen mentaal te verwelkomen en dat alles kwam natuurlijk omdat ze geen holistische zwangerschapsjoga en psychologische precouncelling had gehad of moeders-in-spe-contactavonden had bezocht. Ontaarde moeder die ze was!
![]()
En ik ken serieus iemand die samen met haar zuigeling (haar man had er geen deel aan, die begreep haar waarschijnlijk toch niet) in therapie ging om na de keizersnede (ks!) het hechtingsproces (hp?)alsnog te bewerkstellingen. Give me a fucking break (fb!!) zeg
![]()
Niet mee eens. Die halve dag dat ik menstrueer vind ik lang zo erg niet als dat ze 3 keer misprikken...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:07 schreef Sjeen het volgende:
@Desirdbard... Bloedgeven is iets minder pijnlijk![]()
Ja Sjeen die hechtingen in je buik tellen niet mee voor het hechtingsproces hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dude... dat meen je nietSchijnbaar doe ik toch echt iets fout
![]()
Een vrouw is toch alleen echt mooi als je van haar houdt?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:56 schreef milagro het volgende:
feit blijft dat een 'goed' zwangere vrouw enkel mooi is als je van haar houdt![]()
Als je van je hobby je werk maakt.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:06 schreef DarkElf het volgende:
neuken is toch geen klus?of snap ik nou weer dingen niet.
ja ik verwijder me al weer want ik hoor hier niet
oh sorry hoor maar : ja eensch!quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben onderhand oud genoeg geworden om met redelijk inzicht naar "ons vrouwen" te kijken en man oh man, wat kunnen WIJ zeiken zeg, zwanger of niet zwanger.
Wat me wel opvalt is dat de hele zwangerschap weer een soort heilige Cultus aan het worden is.
Komop, je bent zwanger, krijgt een kind, miljarden vrouwen zijn je voor gegaan, je bent niet ziek je bent geen koningin, je bent gewoon zwanger.
nou kan ik er helemaal naast zitten hoor want zo vaak kom ik hier niet maar jouw bevalling was toch niet echt een leien dakje verhaal enzo?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:11 schreef Moonah het volgende:
Oh, nou, ik heb dus idd met mijn therapeute mijn bevalling moeten verwerken omdat die wel degelijk mijn gevoel voor Thies in de weg stond.
En daar ben ik heel erg blij om!
ik sta op voor zwangere vrouwen (en bejaarden, behalve als ze met allerlei tassen van winkels uit de stad komen, dan kun je ook nog een half uurtje staan) en help ook kinderwagens de bus in als dat gevraagd wordt (gisteren nog gedaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:13 schreef desiredbard het volgende:
Dat neemt niet weg dat men in het OV voor je hoort op te staan.
het is weliswaar geen ziekte, afwijking,aandoening.....maar in het OV is een hormonale tyrade af en toe wel van toepassing vind ik
Klopt. Maar ik denk dat moeders die daarvoor hulp zoeken allemaal wat te verwerken zullen hebben.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou kan ik er helemaal naast zitten hoor want zo vaak kom ik hier niet maar jouw bevalling was toch niet echt een leien dakje verhaal enzo?
Eej, Moonah, ik ken je verhaal... Verwerken vind ik net even iets anders dan in therapie gaan om te gaan hechten... Maar goed, ik generaliseer een beetje natuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:11 schreef Moonah het volgende:
Oh, nou, ik heb dus idd met mijn therapeute mijn bevalling moeten verwerken omdat die wel degelijk mijn gevoel voor Thies in de weg stond.
En daar ben ik heel erg blij om!
Edit: Dat ik hem dus met die therapeute heb kunnen verwerken dan he. Niet dat die mijn gevoel voor Thies in de weg stond.![]()
OMG , ja er zijn ook vrouwen die zich 'hechten' aan de moederkoek.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
je kan het ook opbakken heb ik wel eens gezien/gehoord/gelezenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:35 schreef milagro het volgende:
[..]
OMG , ja er zijn ook vrouwen die zich 'hechten' aan de moederkoek.
ook die vraag na het bevallen "wilt u de placenta zien" DOE NORMAAL, MENS, weg dat ding
en of ze het mogen weggooien... "nee, ik wil het mee naar huis nemen en begraven, het is tenslotte een deel van mezelf"![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook wel, tijdens de hele 7 maanden had ik nog zin wat ws op een andere manier weer afzien was voor de partner, want dat hijgen klonk wel spannend, alleen dat "pas op, de baby" er tussen door is toch minder...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:38 schreef Sjeen het volgende:
Ik dacht altijd dat vrouwen in het tweede trimester stukken geiler waren... Ik tenminste wel, na al dat toilethangen was ik blij met wat afleiding![]()
Sjeen ...ben je MOD???? gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:38 schreef Sjeen het volgende:
Ik dacht altijd dat vrouwen in het tweede trimester stukken geiler waren... Ik tenminste wel, na al dat toilethangen was ik blij met wat afleiding![]()
Meld!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:35 schreef milagro het volgende:
en dan te bedenken dat er vrouwen zijn die tijdens de hele zwangerschap geen zin hebben in "gedoe aan hun lijf" , dat mag natuurlijk, iedereen is anders, maar zo'n vent kijkt dus ontzettend uit naar de bevalling om de genoemde redenen, al 9 maanden lang, en dan blijkt dat er nog eens een maand of 4 achteraan komen![]()
, ja, zuur en ik heb dan echt met ze te doen.
ik heb maand 8 nooit gehaald, ze wilden er beide keren eerder uitquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:58 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Sjeen ...ben je MOD???? gefeliciteerd
Is dat alleen omdat je gemodereerder bent na de szwangerschap
Mij hoor je niet klagen ..... ik geloof niet dat het geheel een urban-legend is![]()
Een bed op goede hoogte, de eetkamer tafel, het keukenwerkblad, de bankleuning ed zijn ook hoogtes waarbij de baby niet in het gedrang komt. om van lepeltjes positie nog maar te zwijgen.
Kweetnie wat jij onder missionarispositie opvat, maar dat moet in maand 8 toch het idee gaan geven dat je een skippybal aan het .....
Toch schijnt oefening het beste te zijn om de boel weer in orde te gooien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Meld!![]()
Wij durfden geen van beiden tijdens de zwangerschap.
En J heeft pas laatst durven kijken en aanraken bij mij. Dat viel hem gelukkig erg mee! Pfieuw!
Ziet er eigenlijk bijna hetzelfde uit als voorheen!
Maar erin? No way! Voorlopig nog niet. Nah, vooruit, met een vingertje dan.
En ja, we missen het allebei wel hoor. Maar gelukkig zijn er 'andere manieren' zoals dat netjes heet.
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:06 schreef DarkElf het volgende:
neuken is toch geen klus?of snap ik nou weer dingen niet.
ja ik verwijder me al weer want ik hoor hier niet
Hoeft niet persee hoor. Zo lang je maar op je roze wolk blijft zittenquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:26 schreef Kleintje het volgende:
[..]
ik zat er net aan te denken. Wat als het een zoon wordt... dan moeten het toch blauwe bloemetjes zijn
Kudosquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Inderdaad, dat gezeur over die bevallingen...![]()
Mevr Fabulous trapte me op 2 uur 's nachts wakker, omdat de weëen zo'n beetje begonnen.
van twee tot vier heb ik nog enkele dutjes gedaan tussen de samentrekkingen door, want dan was ondersteuning niet nodig.
Tegen een uur of zes waren ze zo dicht op elkaar dat we volgens het spiekbriefje van de verloskundige maar eens moesten bellen, en ons werd vrolijk gezegd dat het in de middag waarschijnlijk zou gebeuren, gezien de tijd tussen weeen in, maar dat ze om 10 uur 's ochtends even kwamen kijken.
Vervolgens lapte mijn lief alle tijdschema's aan haar laars, en had om 8 uur de frequentie die ze pas 's middags had mogen hebben....wij weer bellen, van KOM NU, verblufte verlos springt in haar auto...
Vijf minuten later, zie ik een groot uitgevallen ei tussen de benen van mijn lief verschijnen, en spring weer naar de foon, en de zeer kalme verlos meldt dat ze in de file staat, ik gewoon een handdoek op de verwarming moet leggen, kind vangen als het komt, en in die warme doek wikkelen. Verder niets doen tot ze d'r is, ze is echt vlakbij...en oh ja, als het zo snel gaat, zijn er zelden complicaties hoor....
Ik dus zelf verder de bevalling gedaan, en twee dingen,
nog nooit zo'n vieze, afstotende troep gezien als er uiteindelijk op het bed lag (lang leven rubber onderlakens!)
Mevr F is ondanks dat nog steeds aantrekkelijk. Ik was ook bang dat ik dat beeld niet los zou kunnen laten, want het was NIET sexie, om even een understatement te gebruiken.
Conclusie, vrouwen moeten minder zeuren, en moeder natuur heeft de zaken behoorlijk voor elkaar, qua selectief geheugenverlies ed.!
Mol, egel. beest iigquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mol yvonne, mol.Of je moet het scheren de laatste weken hebben laten zitten voor wat het is
Hars...scheermesje ...... ok je hebt dan eenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:38 schreef yvonne het volgende:
Het zootje onder heet na de bevalling niet voor niets "ontplofte egel"
Eej! Niets kwaads over sphynxen he!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:02 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Hars...scheermesje ...... ok je hebt dan een
[afbeelding] met een open ruggetje ipv een egel....maar het is een stuk overzichtelijker
Dat is natuurlijk wel heel wat anders dan:"Goh, nou je zwanger bent vind ik je opeens een stuk geiler!".quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:48 schreef _Bar_ het volgende:
Minder aantrekkelijk heb ik me nooit gevoeld, kreeg juist heel veel opmerkingen dat ik soms echt straalde van geluk.....
Niks kwaads hoor maar poesjes op 4 pootjes heb ik liever met haarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:15 schreef owlet het volgende:
[..]
Eej! Niets kwaads over sphynxen he!* owlet kijkt op de kachel naast haar en ziet toch veel liever de katten die daar liggen dan dat wat er na de bevalling overbleef
![]()
nee niet echt....mijn schoonzusje is gek op katten maar zwaar allergieschquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zijn die katten trouwens anti-allergeen? Weet of-topic, maar kan door allergie geen normale kat in huis verdragen...vraag dus maar even...
Als je allergisch bent voor kattenhaar wel, maar de meeste mensen zijn allergisch voor huidschilfers en speeksel en dat zit ook op deze katten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zijn die katten trouwens anti-allergeen? Weet of-topic, maar kan door allergie geen normale kat in huis verdragen...vraag dus maar even...
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tís bij mij volgens haar, want zet mij in een kamer met een donzige kat, en ik krijg direct last, en bij een korthaar duurt het meestal langer...
Jaren 40 toch..... die duitssprekendequote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
harige poezen zijn zo jaren 70![]()
Ik bedoel natuurlijk voor ze de kale kat uitvonden, vunzigerds!
SChwarz-Waldquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Oosterijks...
quote:
Bij het zien van zo'n foto zet je toch je twijfels bij hoe gezond het is om zwanger te zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:17 schreef kozakken het volgende:
[afbeelding]
En wat denk je, zag ik er goed uit tijdens mijn zwangerschap?![]()
![]()
![]()
idd de grootste onzin.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:25 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Wie zegt dat ?????? Flauwekul.
Ten tweede wat dacht je van hormonen.
Zo lelijk kun je ook weer niet zijn.... er is toch minimaal een vent geweest die tot nader als 18cm gekomen is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:45 schreef livelink het volgende:
Nou, B_M, ik ben echt niet knap (zeg maar gewoon lelijk) en tijdens mijn zwangerschap was ik dus wat knapper, maar in de basis blijf ik natuurlijk lelijk, dat is waar.
Dat zegt écht he-le-maal niets. Hoe lelijk, dik of ranzig je ook bent, er is altijd wel een vent te vinden die erop wil.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:05 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zo lelijk kun je ook weer niet zijn.... er is toch minimaal een vent geweest die tot nader als 18cm gekomen is.
Of vrouw.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zegt écht he-le-maal niets. Hoe lelijk, dik of ranzig je ook bent, er is altijd wel een vent te vinden die erop wil.
Van vrouwen wordt je niet zwanger...... maar het onrechtvaardige is dat die wel een heel mooi vriendinnetje hebbenquote:
Dank u voor de aanvulling.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |