Eej, Moonah, ik ken je verhaal... Verwerken vind ik net even iets anders dan in therapie gaan om te gaan hechten... Maar goed, ik generaliseer een beetje natuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:11 schreef Moonah het volgende:
Oh, nou, ik heb dus idd met mijn therapeute mijn bevalling moeten verwerken omdat die wel degelijk mijn gevoel voor Thies in de weg stond.
En daar ben ik heel erg blij om!
Edit: Dat ik hem dus met die therapeute heb kunnen verwerken dan he. Niet dat die mijn gevoel voor Thies in de weg stond.![]()
OMG , ja er zijn ook vrouwen die zich 'hechten' aan de moederkoek.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mijn moeder drukte haar peuk uit, hield de roller van het bed weg zodat hij niet lekte (ze was het plafond aan het witten) , riep mijn vader erbij en terwijl de vroedvrouw ergens in de wijk verdwaalde hebben ze mij hoppetee op de wereld gezet. Ja dat was niet normaal, maar ook niet iets om weken van wakker te liggen en te moeten 'verwerken' en post traumatische stress van op te lopen omdat er onvoldoende tijd was om het kind tijdens de weeen mentaal te verwelkomen en dat alles kwam natuurlijk omdat ze geen holistische zwangerschapsjoga en psychologische precouncelling had gehad of moeders-in-spe-contactavonden had bezocht. Ontaarde moeder die ze was!
![]()
En ik ken serieus iemand die samen met haar zuigeling (haar man had er geen deel aan, die begreep haar waarschijnlijk toch niet) in therapie ging om na de keizersnede (ks!) het hechtingsproces (hp?)alsnog te bewerkstellingen. Give me a fucking break (fb!!) zeg
![]()
O en het is zeer verwarrend dat neuken in OUD ' klussen' heet![]()
je kan het ook opbakken heb ik wel eens gezien/gehoord/gelezenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:35 schreef milagro het volgende:
[..]
OMG , ja er zijn ook vrouwen die zich 'hechten' aan de moederkoek.
ook die vraag na het bevallen "wilt u de placenta zien" DOE NORMAAL, MENS, weg dat ding
en of ze het mogen weggooien... "nee, ik wil het mee naar huis nemen en begraven, het is tenslotte een deel van mezelf"![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook wel, tijdens de hele 7 maanden had ik nog zin wat ws op een andere manier weer afzien was voor de partner, want dat hijgen klonk wel spannend, alleen dat "pas op, de baby" er tussen door is toch minder...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:38 schreef Sjeen het volgende:
Ik dacht altijd dat vrouwen in het tweede trimester stukken geiler waren... Ik tenminste wel, na al dat toilethangen was ik blij met wat afleiding![]()
Sjeen ...ben je MOD???? gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:38 schreef Sjeen het volgende:
Ik dacht altijd dat vrouwen in het tweede trimester stukken geiler waren... Ik tenminste wel, na al dat toilethangen was ik blij met wat afleiding![]()
Meld!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:35 schreef milagro het volgende:
en dan te bedenken dat er vrouwen zijn die tijdens de hele zwangerschap geen zin hebben in "gedoe aan hun lijf" , dat mag natuurlijk, iedereen is anders, maar zo'n vent kijkt dus ontzettend uit naar de bevalling om de genoemde redenen, al 9 maanden lang, en dan blijkt dat er nog eens een maand of 4 achteraan komen![]()
, ja, zuur en ik heb dan echt met ze te doen.
ik heb maand 8 nooit gehaald, ze wilden er beide keren eerder uitquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:58 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Sjeen ...ben je MOD???? gefeliciteerd
Is dat alleen omdat je gemodereerder bent na de szwangerschap
Mij hoor je niet klagen ..... ik geloof niet dat het geheel een urban-legend is![]()
Een bed op goede hoogte, de eetkamer tafel, het keukenwerkblad, de bankleuning ed zijn ook hoogtes waarbij de baby niet in het gedrang komt. om van lepeltjes positie nog maar te zwijgen.
Kweetnie wat jij onder missionarispositie opvat, maar dat moet in maand 8 toch het idee gaan geven dat je een skippybal aan het .....
Toch schijnt oefening het beste te zijn om de boel weer in orde te gooien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Meld!![]()
Wij durfden geen van beiden tijdens de zwangerschap.
En J heeft pas laatst durven kijken en aanraken bij mij. Dat viel hem gelukkig erg mee! Pfieuw!
Ziet er eigenlijk bijna hetzelfde uit als voorheen!
Maar erin? No way! Voorlopig nog niet. Nah, vooruit, met een vingertje dan.
En ja, we missen het allebei wel hoor. Maar gelukkig zijn er 'andere manieren' zoals dat netjes heet.
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:06 schreef DarkElf het volgende:
neuken is toch geen klus?of snap ik nou weer dingen niet.
ja ik verwijder me al weer want ik hoor hier niet
Hoeft niet persee hoor. Zo lang je maar op je roze wolk blijft zittenquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:26 schreef Kleintje het volgende:
[..]
ik zat er net aan te denken. Wat als het een zoon wordt... dan moeten het toch blauwe bloemetjes zijn
Kudosquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Inderdaad, dat gezeur over die bevallingen...![]()
Mevr Fabulous trapte me op 2 uur 's nachts wakker, omdat de weëen zo'n beetje begonnen.
van twee tot vier heb ik nog enkele dutjes gedaan tussen de samentrekkingen door, want dan was ondersteuning niet nodig.
Tegen een uur of zes waren ze zo dicht op elkaar dat we volgens het spiekbriefje van de verloskundige maar eens moesten bellen, en ons werd vrolijk gezegd dat het in de middag waarschijnlijk zou gebeuren, gezien de tijd tussen weeen in, maar dat ze om 10 uur 's ochtends even kwamen kijken.
Vervolgens lapte mijn lief alle tijdschema's aan haar laars, en had om 8 uur de frequentie die ze pas 's middags had mogen hebben....wij weer bellen, van KOM NU, verblufte verlos springt in haar auto...
Vijf minuten later, zie ik een groot uitgevallen ei tussen de benen van mijn lief verschijnen, en spring weer naar de foon, en de zeer kalme verlos meldt dat ze in de file staat, ik gewoon een handdoek op de verwarming moet leggen, kind vangen als het komt, en in die warme doek wikkelen. Verder niets doen tot ze d'r is, ze is echt vlakbij...en oh ja, als het zo snel gaat, zijn er zelden complicaties hoor....
Ik dus zelf verder de bevalling gedaan, en twee dingen,
nog nooit zo'n vieze, afstotende troep gezien als er uiteindelijk op het bed lag (lang leven rubber onderlakens!)
Mevr F is ondanks dat nog steeds aantrekkelijk. Ik was ook bang dat ik dat beeld niet los zou kunnen laten, want het was NIET sexie, om even een understatement te gebruiken.
Conclusie, vrouwen moeten minder zeuren, en moeder natuur heeft de zaken behoorlijk voor elkaar, qua selectief geheugenverlies ed.!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |