Ik heb er ook een Mac Mini gezien. Maar die is klein en gemakkelijk over het hoofd te zienquote:Op maandag 5 februari 2007 18:58 schreef Remzz het volgende:
Mexpert bedoel ik ja, en idd bij de Mediamarkt hadden ze alleen en Macbook en 2 iMac's staan.
Klopt was ik vergetenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:00 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb er ook een Mac Mini gezien. Maar die is klein en gemakkelijk over het hoofd te zien
In Utrecht alleen MacBooks en MacBook Pro's. In Zwolle geen een gezien.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
in de MediaMarkt in Den Haag hadden ze ook MacBook, MacBook Pro, MacMini, verschillende iMacs en een Mac Pro staan (toen ik er was tenminste)
Ik snap er niets vanquote:Op zondag 4 februari 2007 22:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Very nice![]()
Ga je alvast maar inlezen in Quicksilver; het ultieme OSX programma.
Installeer maar als je je MB hebt. En ga alvast maar oefenen op CTRL+spatiequote:
keejquote:Op maandag 5 februari 2007 22:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Installeer maar als je je MB hebt. En ga alvast maar oefenen op CTRL+spatie![]()
Ik eigenlijk ook niet, ik heb het net geinstalleerd door de reacties hier maar het is toch bijna gelijk aan de finder?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik snap nu werkelijk niet het nut van quicksilver... heb het nooit nodig gehad :S
Todosquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind quicksilver ook niet echt een toevoeging.
todos vind ik dan weer wel makkelijk
quote:MB 13/2.0/2X512/80/SD-DL:YELLOW-NLD
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Superik hoop voor je dat je zuur-gehalte van je zweet niet zo hoog is als die van mij anders kan je order er ook zo uit zien
[..]
Macbook of Macbook Pro ... denk het nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Weet iemand of de eerste versie Macbook met WiFi 802.11g interface d.m.v een firmware-update geupdate kan worden naar 802.11n?
quote:
These Macs have the 802.11n hardware built-in:
* MacBook Pro with Intel Core 2 Duo
* MacBook with Intel Core 2 Duo
* Mac Pro with AirPort Extreme option
* iMac with Intel Core 2 Duo (except the 17-inch, 1.83GHz iMac
Ja ik wist het van die specs, maar ik meende me ergens een artikel te herinneren dat ie nu nog niet aan staat en dmv een firmware update (onbetaald/betaald) geactiveerd kon worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Macbook of Macbook Pro ... denk het niet
En neee...
[..]
Als je de tijd had genomen om te zoeken had je het zelf ook wel gevonden...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja ik wist het van die specs, maar ik meende me ergens een artikel te herinneren dat ie nu nog niet aan staat en dmv een firmware update (onbetaald/betaald) geactiveerd kon worden.
Ik neem toch aan dat er niet al teveel qua hardware aan de macbook veranderd is?
Vetquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:44 schreef CraZaay het volgende:
Ik heb net een MacBook besteld (de zwarte, met 2 gig ram)
Ik gok dat je er geen stroom aan had hangen. If so: Prutser.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:31 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, het is iets met instellen dacht ik, maar die van mij sprong gewoon constant in sleepmode als ik hem dicht deed.
Scherm flikker, oei. Ik heb het een tijdje terug gehad, godzijdank ging het vanzelf weg. Alhoewel ik laatst wel had dat hij midden in een horrorfilm van de middelste stand naar de hoogste stand flikkerde, voor een paar seconde lang. Ik schrok me de teringquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:08 schreef Adelante het volgende:
hoe kom je het makkelijkst in contact met support
de website linkt me door en door, maar zie nergens een telefoonnummer of mail-adres om m'n macbook ter reparatie aan te bieden.
klacht: scherm flikkert (zowel aan als zonder poweradapter) en de witte sleeve is na 8 maanden geel.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Gewoon bellen
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:08 schreef Adelante het volgende:
maar zie nergens een telefoonnummer of mail-adres
Maar die 49 euro lijkt me sterk... want dat hebben ze bij mij ook nog nooit gedaanquote:Technische ondersteuning
Voor technische ondersteuning per telefoon neem je contact op met 0900 7777 703. Als je recht hebt op aanvullende ondersteuning (tot 90 dagen na aankoop) of als het product wordt gedekt door een AppleCare Protection Plan, worden voor de ondersteuning geen kosten in rekening gebracht. In alle andere gevallen wordt per geval 49 euro incl. BTW in rekening gebracht.
Het is wel het zelfde telefoon nummerquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:10 schreef Geqxon het volgende:
Dat is dan ook softwarematige ondersteuning, hardwarematig heb je een jaar garantie.
Klickquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga er trouwens 2GB in stoppen, het heeft mij even geduurd het te willen accepteren, maar Apple is toch echt gierig geweest met de standaard 512MB RAM.
Nu dan het dillema: 233 euro bij MailAMac, 138 euro bij Ebay. Ebay is voor mij geen probleem, ik heb een account en alles, en ook het vertrouwen in de mens. Iemand ervaring met ebay geheugen?
Ow naja ik weet het niet je zou op z'n minst kunnen kijken of het werkt, het scheelt wel weer wat geld...quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:57 schreef Geqxon het volgende:
Zou maar zo kunnen, qua specs dan. Helaas is de Macbook volgens mij vrij picky wat geheugen betreft...
Geen probleem... Had het ook via via gevonden...quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:01 schreef Geqxon het volgende:
Het scheelt een hele bak, ben ook druk aan het googlen of iemand het al eens getest heeft. Thx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |