Ze worden in Turkije gemaakt en het gaat allemaal niet zo snel met die mensen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:32 schreef CraZaay het volgende:
Van Apple over m'n bestelde MacBook:
[..]
Waarom zit daar zoveel tijd tussen? Komt 'ie uit het buitenland ofzo?
Proefveries van programma's bedoel ik danquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
"trial"?
Ik bedoel ik heb wel een illegale versie van delicioius library en van limewire maar kom op ... limewire mag en delicious library gebruik ik toch nooit
Voor dat soort dingen maak ik een kleine Automator plug-in.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:43 schreef Geqxon het volgende:
-EasyBatchPhoto: Een hoop foto's gelijktijdig verkleinen
Maar goed, EasyBatchPhoto is iets gebruiksvriendelijker voor dergelijke takenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen maak ik een kleine Automator plug-in.
Ja dat snap ik.. Ik doelde meer erop dat ik ook wel een trial versies van PS CS3 beta op mijn computer had staan en die waren ook wat minder "trial" geworden... maar nevermindquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Proefveries van programma's bedoel ik dan
Gewoon de programma's die je niet wil hebben naar je prullenbak slepen. Maar met het verwijderen van Mail schiet je niet heel veel op (nog geen 50 MB). En het is trouwens imho een hele goeie mailclient. Ik gebruik 'em in elk geval graag.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:45 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Waar kan je bepaalde programma's weghalen? Sommige troep (mail) heb ik niet nodig
. Of is het vestandig om die hele 19gb aan prog. erop te laten?
Het programma Mail bedoel je? Nee hoor, dat is gewoon de Apple-variant van Outlook Express of Windows Mail en kun je gewoon gebruiken met je bestaande mail-account, meestal.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Voor die Mail moet je een .mac abonnement hebben toch? Heb ik nie
Als je iets van een Pop/SMTP-account bij je huidige internetprovider hebt kun je het instellen in mail..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Voor die Mail moet je een .mac abonnement hebben toch? Heb ik nie
Toch jammer dat dat alleen voor die ene sessie geldt en dat ie de volgende keer dat je hem opstart wel weer gaat mekkeren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:49 schreef broer het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan 'Do not display further errors'?
werkt het wel als je de applicatie aan hebt staan en je klikt de muisknop naast het programma samen met de option knop?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:38 schreef Q. het volgende:
Hoe komt het dat ik sommige apps soms niet kan verbergen maar meestal wel?
[afbeelding]
Is dat niet vreselijk irritantquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:27 schreef nietzman het volgende:
Is 't misschien de enige actieve applicatie?
Zelf gebruik ik tegenwoordig Spirited Away, een tooltje die applicaties automatisch hide na een bepaalde tijd. Zeer handig.
Gelukkig zijn de makers bril-jant genoeg om te zorgen dat actieve applicaties niet hiden. Je moet er maar opkomen hè!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Is dat niet vreselijk irritant?
Zit je een film te kijken..
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de makers bril-jant genoeg om te zorgen dat actieve applicaties niet hiden. Je moet er maar opkomen hè!
Perian en VLC, verder niet teveel met codes klooien, want dan krijg je alleen maar meer problemen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:26 schreef Junkie het volgende:
Ik heb sinds kort de zwarte MacBook en ben er erg tevreden mee, (ik had al in het begin van het topic een bericht gepost over Quake3.) maar ik ben nieuwsgierig naar wat anderen gebruiken voor het afspelen van divx en xvids (mp3 en ac3 geluid).
Ik heb divx geinstaleerd ( http://www.divx.com/divx/mac/ ) en daarbij de ac3 codec: A52Codec ( http://trac.cod3r.com/a52codec/ ) alleen als ik QuickTime Player soms dingen bekijk zijn ze soms out of sync met het geluid (meeste met mp3 audio) als ik dezelfde video op me pc bekijk is er niks aan de hand. Soms is het opnieuw starten van de film een oplossing, maar dat is natuurlijk niet wat je wilt.
VLC klapt er ook soms uit met de filmbestanden en anders van die vage errors.
Is het beter om overtestappen naar Perian? ( http://perian.org )
Of heeft iemand anders nog een oplossing?
Verrek!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
werkt het wel als je de applicatie aan hebt staan en je klikt de muisknop naast het programma samen met de option knop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |