Tezzquote:Op zondag 4 februari 2007 21:38 schreef Tezz het volgende:
Gezellig hier ?
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:41 schreef Piovan het volgende:
[..]
Tezz![]()
Ben er van door, spiderman 1 kijken
nou met ons kun je lachequote:Op zondag 4 februari 2007 21:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Uber gezellig
ik heb bezoekquote:Op zondag 4 februari 2007 21:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Uber gezellig
zet uit zet uit dat ding! Het is dat knopje linksbovenaan!quote:
Hihi.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:50 schreef Tezz het volgende:
Hoi Broek. Neuken?
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:48 schreef Broekpaling het volgende:
Hoi Tezz!!![]()
Dat doe ik ook altijd Q_B, muziek elkker hard, dan komt 't het best tot z'n recht, het moet gewoon door je heen knallen!![]()
ik heb wijn gezopen, er is niets op tv dus wat let ons! Je bent toch wel 18 he ?quote:
Er staat, "Later!"quote:Op zondag 4 februari 2007 21:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ben niet goed in internettaal. Leg uit.
dus je gaat er van uit dat het een blunder wordtquote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef Broekpaling het volgende:
Seks- danwel geslachtsdeelblunders deel 17
Geweldig om te lezen.![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:41 schreef Tezz het volgende:
nee dus![]()
iedereen een kutzondag gehad of zo??
Ik ben bezopen, heb twee flessen rode wijn leeg.
Nee, maar het zo leuk om te lezen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
dus je gaat er van uit dat het een blunder wordt![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Moet lukken!
Ben jij ook in zo'n malle bui?![]()
Tvp.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:55 schreef Tha-CheF het volgende:
fucking helldeel 39 al
deze tvp ik eens
met de zondag? Die begon gewoon gister om 12.00 uur hoorquote:
Tieten Voor Piemels?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:56 schreef Tezz het volgende:
oh ja en tvp natuurlijk
I love ya'llquote:Op zondag 4 februari 2007 21:58 schreef Broekpaling het volgende:
Het is gelijk gezellig met Tezz hierzo!![]()
Slijmbalquote:Op zondag 4 februari 2007 21:58 schreef Broekpaling het volgende:
Het is gelijk gezellig met Tezz hierzo!![]()
Tuurlijk Voor Piemels!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tieten Voor Piemels?
Nieuwe stichting?![]()
Doe esquote:Op zondag 4 februari 2007 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
Queen_Bee, Op nu, anders ga ik je inspecteren.![]()
Queen_Bee voor presidente!quote:
ja dat vraag ik me ook af. Sex heb je net gehad. Aas jij op een trio vlegel?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Queen_Bee voor presidente!
Ze is zo leuk, lief, mooi, gezellig.
Net als Tezz.
Waar o waar gaat dit geslijm heen?![]()
Ik nog heul geen sex gehad, maar de 1e mag je best goed aanpakken vind ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook af. Sex heb je net gehad. Aas jij op een trio vlegel?
Ben ik nu stout?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook af. Sex heb je net gehad. Aas jij op een trio vlegel?
Viva La Révolutionequote:Op zondag 4 februari 2007 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Queen_Bee voor presidente!
Ze is zo leuk, lief, mooi, gezellig.
Net als Tezz.
Waar o waar gaat dit geslijm heen?![]()
Heel goed jongen! Pak het goed aan zou ik zeggen!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik nog heul geen sex gehad, maar de 1e mag je best goed aanpakken vind ik.![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heel goed jongen! Pak het goed aan zou ik zeggen!
Hoiquote:
Puik meid!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:05 schreef Queen_Bee het volgende:
OP aangepast.
wat ben je toch goed hequote:Op zondag 4 februari 2007 22:05 schreef Queen_Bee het volgende:
OP aangepast.
je hoeft het maar te vragen en je hebt beet!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat gaat een neuquertje regelen toch makkelijk viua 't internet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen drol eigelijk..quote:Op zondag 4 februari 2007 22:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Iets leuks te vertellen? Een goeie mop of zo? Sexblunder? Escape spel? Komt u maar....
Altijd handig zo'n tip.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
je hoeft het maar te vragen en je hebt beet!
Heej maar schat: irl gaat dat ook zo hoor! Probeer maar eens in de kroeg1
laat maar, het gaat over neuken hier da's veel leukerquote:Op zondag 4 februari 2007 22:09 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Geen drol eigelijk..![]()
Goeie moppen kent iedereen al
Sexblunders maak ik als seksgod nooit
En excape spellen raak ik gefrustreerd van.![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
laat maar, het gaat over neuken hier da's veel leuker
Druk vanavond?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:09 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Sexblunders maak ik als seksgod nooit
helaasch pindakaaschquote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Daar gaat m'n ultieme 1e keer.
Dan mag je wel fokking veel zuipen wil je dat uberhaupt vol kunnen houden als maagdquote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Daar gaat m'n ultieme 1e keer.
Fantasie.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
helaasch pindakaasch
QB speelt liever escape spelletjes. Kun je daar iets mee misschien, qua fantasie?
Neuh; de druk is er al af..quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
helaasch pindakaasch
QB speelt liever escape spelletjes. Kun je daar iets mee misschien, qua fantasie?
Gaat wel lukken!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dan mag je wel fokking veel zuipen wil je dat uberhaupt vol kunnen houden als maagd
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dan mag je wel fokking veel zuipen wil je dat uberhaupt vol kunnen houden als maagd
ga eens vreemd joh met je linkerhand!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Fantasie.![]()
Word tijd dat ik er echt werk van ga maken.![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
ga eens vreemd joh met je linkerhand!
sorry
Zovaak gedaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
ga eens vreemd joh met je linkerhand!
sorry
Hoi.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
en dat noemt zichzelf een sexgod.........tsss
wil ik weten hoe je dan in godsnaam een trio doet???quote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zovaak gedaan.![]()
Zelf een trio.![]()
Maar dat is 't meestal niet.![]()
'k Wl maar even zeggenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
wil ik weten hoe je dan in godsnaam een trio doet???![]()
ja doe ik ook maar nu heb ik wijn gedronken. Gaat altijd lekker met mij. Wijn. Ik wil meeeeeeeeeeeeer (gaat zoeken)quote:
Ik heb 't niet zo op wijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja doe ik ook maar nu heb ik wijn gedronken. Gaat altijd lekker met mij. Wijn. Ik wil meeeeeeeeeeeeer (gaat zoeken)
Je moet het dan ook aan de vrouwkes geven, dan heb je binnen een paar uus geheid seksquote:
Goeie vraag.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:21 schreef Tezz het volgende:
waar is Djarum eig gebleven hier. Is er nooit meer. Istie op vakantie of zo??
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kheb liever bier maar goed wijntje op z'n tijd, ach....tis te zuipen hoor! Wordt alleen nu wel een beetje misselijk. Twee flessen was misschien net iets te overdreven.quote:
Wijntje, lieve Queen_Bee?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je moet het dan ook aan de vrouwkes geven, dan heb je binnen een paar uus geheid seks
Ehm, eigenlijk is dat mijn taakquote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog af en toe de wereld besturen en zondaars naar eeuwige verdoemenissen sturen natuurlijk... T Kan niet altijd feest zijn natuurlijk...
![]()
Donders; dat was mijn moyenne van gisteravond...quote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kheb liever bier maar goed wijntje op z'n tijd, ach....tis te zuipen hoor! Wordt alleen nu wel een beetje misselijk. Twee flessen was misschien net iets te overdreven.
Jij deed toch alleen de onderwereld??quote:
heel goed broek. Ondanks de sexafleiding ben je toch nog alert!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een koelkast, ga je door voor de waterkoker?
Lees mn sigquote:Op zondag 4 februari 2007 22:23 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Jij deed toch alleen de onderwereld??![]()
Grandfinale is een tarzan!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
heel goed broek. Ondanks de sexafleiding ben je toch nog alert!
Scheer je weg nepgod. QB RULES! Je kunt altijd nog hulpsinterklaas worden !quote:Op zondag 4 februari 2007 22:23 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Jij deed toch alleen de onderwereld??![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Scheer je weg nepgod. QB RULES! Je kunt altijd nog hulpsinterklaas worden !
Welja joh, waarom ook nietquote:Op zondag 4 februari 2007 22:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lieve Queen_Bee, wil jij een paar vodka's van Broekie?
Pff.. Die van mij is beter!quote:
shit . Als ik nu ja zeg heb ik die tarzan niet nodig. Als ik nu nee zeg wel, maar dat is dan wel het verkeerde antwoord natuurlijk.quote:
Heiden!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Scheer je weg nepgod. QB RULES! Je kunt altijd nog hulpsinterklaas worden !
Je heb gewonnen, als extra mag je ook neuken!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
shit . Als ik nu ja zeg heb ik die tarzan niet nodig. Als ik nu nee zeg wel, maar dat is dan wel het verkeerde antwoord natuurlijk.
Wacht ff.
Mijn antwoord is:
neuken: geslachtsgemeenschap tussen twee mensen, al dan niet van het zelfde geslacht met een orgasme tot gevolg.
En?
Ik ben God, ik pwn je er zo uit, hahaquote:Op zondag 4 februari 2007 22:30 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Pff.. Die van mij is beter!
(ik maak ze!)
het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een hulpsinterklaas.quote:
joepie feest polonaise door de kamer!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je heb gewonnen, als extra mag je ook neuken!![]()
'k Lig dubbelquote:Op zondag 4 februari 2007 22:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een hulpsinterklaas.
Hihihihi.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
joepie feest polonaise door de kamer!
Nog een fles wijn open trekken, kleren uit en gaan met die banaan tarzan broek!
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
en ik doe niet mee want dn moet ik kotsen denk ik
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik ga m'n gitaar nog even mishandelen.![]()
Doei lieve Fok! vriendinnen en vriendjes!![]()
![]()
Zal me best doen, wil je dat ik aan jouw denk?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
trusten voor straks (en handjes boven de dekens he ruk ze)
oe ja geilquote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zal me best doen, wil je dat ik aan jouw denk?![]()
Doe 'k zo vaak, Sebasserquote:Op zondag 4 februari 2007 22:47 schreef Sebasser het volgende:
Kan je trouwens ook praten over andere dingen dan seks Q_B?
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik door mn laatste seksuele ervaring licht gekneusde ribben heb?
Het bed zakte echt doorquote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
vertel. Was het wild en hard (aaaaaahhh), zakte het bed door, deed ie je pijn, zaten de handboeken te strak, had je spierpijn ?
oe da's klote voor je. Je hebt die gast toch wel direct de deur uitgezet he!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het bed zakte echt doorMaar niet door geweldige seks ofzo
Was echt slechtste ooit
Was zijn huis, jaaaa zn moeder kwam ook nog binnenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
oe da's klote voor je. Je hebt die gast toch wel direct de deur uitgezet he!
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het bed zakte echt doorMaar niet door geweldige seks ofzo
Was echt slechtste ooit
whaaat?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Was zijn huis, jaaaa zn moeder kwam ook nog binnenEn beetje ver weg dus hij moest me de volgende dag nog terug brngen
Das echt mega kut. Heb je een keer sex, is het ook nog eens slecht sex, het bed zakt door, je ribben zijn gekneusd EN ook nog oog in oog met mama.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Was zijn huis, jaaaa zn moeder kwam ook nog binnenEn beetje ver weg dus hij moest me de volgende dag nog terug brngen
Hij is veel groter dan ik dus ging me verbergenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
whaaat?
Zijn moeder?!
En, moest je je verstoppen onder het bed?
nu?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Das echt mega kut. Heb je een keer sex, is het ook nog eens slecht sex, het bed zakt door, je ribben zijn gekneusd EN ook nog oog in oog met mama.
Tjeezus wat een kutavond moet dat geweest zijn.
sorry als je nu down bent
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij is veel groter dan ik dus ging me verbergenTegen wie praat je? Niemand rot op. Wie is daar bij je NIEMAND ROT NOU OP
Even later, *LAWAAI* Bed op de grond
Nee hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 22:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Das echt mega kut. Heb je een keer sex, is het ook nog eens slecht sex, het bed zakt door, je ribben zijn gekneusd EN ook nog oog in oog met mama.
Tjeezus wat een kutavond moet dat geweest zijn.
sorry als je nu down bent
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij is veel groter dan ik dus ging me verbergenTegen wie praat je? Niemand rot op. Wie is daar bij je NIEMAND ROT NOU OP
Even later, *LAWAAI* Bed op de grond
Dat krijg je ervan als je mensen gaat aanranden tegen hun wilquote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee hoorMn ribben doen alleen pijn, kedeng, vuist er tegen aan
daarna een knie
Nee ik was bezig met hard lachenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem voor lul hebt gezet bij zijn moeder?
Als straf voor de slechte seks..
wat een kluns zeg.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee hoorMn ribben doen alleen pijn, kedeng, vuist er tegen aan
daarna een knie
Ja, geef ze een test ofzo.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
wat een kluns zeg.
Zoek een nieuwe uit in de kroeg, maar dan een betere!
soms welquote:
oh sebasser, vind de ultieme test uit en je bent binnen jongen!quote:
ik kan ook een raampje intikken, dan ben ik ook binnen.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh sebasser, vind de ultieme test uit en je bent binnen jongen!
helemaal niequote:Op zondag 4 februari 2007 23:12 schreef Sebasser het volgende:
fipo
ja je verdient er alleen zo weinig mee he. Tenzij het een raampje van een bank is of zo.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik kan ook een raampje intikken, dan ben ik ook binnen.
hehe, terwijl jij gaat slapen ga ik de ultieme test bedenken.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh sebasser, vind de ultieme test uit en je bent binnen jongen!
gelukkig! mensen die gestopt zijn met roken zijn nog erger dan anti rokers!quote:
Gelukkig, want ik stop zo'n 10-15 x per dagquote:Op maandag 5 februari 2007 00:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
gelukkig! mensen die gestopt zijn met roken zijn nog erger dan anti rokers!
[edit] niet dat ik iemand wil tegenhouden om te stoppen[edit]
Respect!quote:Op maandag 5 februari 2007 00:55 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik stop zo'n 10-15 x per dag
Ik ga nog een foute horrorfilm kijken (Return of the living dead 2) en dan me mandje inquote:
haha zombies all over! Daar heb ik er nu wel genoeg van gezienquote:Op maandag 5 februari 2007 01:01 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik ga nog een foute horrorfilm kijken (Return of the living dead 2) en dan me mandje in
rookze!
snel snelquote:Op maandag 5 februari 2007 08:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik moet trouwens rap naar de winkel voor peuken die k niet meer heb
dat hoor ik graagquote:Op maandag 5 februari 2007 08:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Piovan, ik vind jou een kankerlekkerwijf![]()
ik nietquote:Op maandag 5 februari 2007 08:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik met echt die peuken hebben, zijn jullie er als ik terug kom?
quote:Op maandag 5 februari 2007 08:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoop een paar uur maar soms loopt het uit op jaren![]()
Ik had geen zin om iets te vragen daar, dus ben ik maar naar huis gegaanquote:
Check MTVquote:Op maandag 5 februari 2007 09:36 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik had geen zin om iets te vragen daar, dus ben ik maar naar huis gegaan
nu heb ik wel niks te eten
ach boeiend ik gooi de frietenpan wel aan
Heb ik al eens gezienquote:Op maandag 5 februari 2007 09:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Check MTVNerds die moeten gaan daten met tough ernaast die ze les geeft
Daar kom je nu pas achter? Zit je aan de drugs of zit je in een rolstoel?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:32 schreef Queen_Bee het volgende:
OMG K HEB JULLIE ZWAAR GEPWND MET DE OPPPPPPP
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:32 schreef Queen_Bee het volgende:
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:32 schreef Queen_Bee het volgende:
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:50 schreef Piovan het volgende:
Hallo
Test
[afbeelding]
Vinden jullie dit iets?
Extreme gaylord-lelijk-roze zie ik wel zitten, dat wordt gewoon mooiquote:Op maandag 5 februari 2007 15:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Roken is grauw
Ik stem voor Tenzij roze of paars
Ja hèquote:Op maandag 5 februari 2007 16:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Extreme gaylord-lelijk-roze zie ik wel zitten, dat wordt gewoon mooi![]()
Maar rozequote:Op maandag 5 februari 2007 16:18 schreef opgebaarde het volgende:
Piovan, ik weet dat ik kleurendoof ben maar volgens mij ben jij dat ook, dat gaylord-lelijke-roze lijkt verdomd veel op slinks geel![]()
Beidewaj, doe je netjes
We gaan hem stampen!1!!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar roze
En das ook geen hele OP
Hijs niet kleurendoof maar oost indisch doof hihi
Alles voor je kwakje, jekankerquote:Op maandag 5 februari 2007 16:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We gaan hem stampen!1!!
Of beter gezegd, jij gaat hem stampen onderwijl ik je rug dek en je aanmoedig
hoe vind je de header, net gemaaktquote:Op maandag 5 februari 2007 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
Aight bradda, ben er weer ouwe.
Wat is het punt danquote:Op maandag 5 februari 2007 16:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Hij is wel mooi gemaakt daar niet van, maar dat is het punt niet![]()
![]()
![]()
Daar heb ik atm geen tijd voor, moet ook nog werkenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat het gaylord roze is en niet de hele op
bah, ander persoonlijk voornaamwoord zoekenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben ik al, ik is dus bezet dus zoek je eigen persoonlijke voornaamwoord![]()
DR.PHIL!quote:Op maandag 5 februari 2007 17:15 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
screenshot?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:53 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom heb ik 2 reclame balken tussen die smilies in zitten als je een topic wilt maken of wilt reageren?![]()
Hoi.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
ZOMG TOPIC IS TOTALITEIT DOOD!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |