quote:Op maandag 5 februari 2007 15:50 schreef Piovan het volgende:
Hallo
Test
[afbeelding]
Vinden jullie dit iets?
Extreme gaylord-lelijk-roze zie ik wel zitten, dat wordt gewoon mooiquote:Op maandag 5 februari 2007 15:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Roken is grauw
Ik stem voor Tenzij roze of paars
Ja hèquote:Op maandag 5 februari 2007 16:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Extreme gaylord-lelijk-roze zie ik wel zitten, dat wordt gewoon mooi![]()
Maar rozequote:Op maandag 5 februari 2007 16:18 schreef opgebaarde het volgende:
Piovan, ik weet dat ik kleurendoof ben maar volgens mij ben jij dat ook, dat gaylord-lelijke-roze lijkt verdomd veel op slinks geel![]()
Beidewaj, doe je netjes
We gaan hem stampen!1!!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar roze
En das ook geen hele OP
Hijs niet kleurendoof maar oost indisch doof hihi
Alles voor je kwakje, jekankerquote:Op maandag 5 februari 2007 16:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We gaan hem stampen!1!!
Of beter gezegd, jij gaat hem stampen onderwijl ik je rug dek en je aanmoedig
hoe vind je de header, net gemaaktquote:Op maandag 5 februari 2007 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
Aight bradda, ben er weer ouwe.
Wat is het punt danquote:Op maandag 5 februari 2007 16:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Hij is wel mooi gemaakt daar niet van, maar dat is het punt niet![]()
![]()
![]()
Daar heb ik atm geen tijd voor, moet ook nog werkenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat het gaylord roze is en niet de hele op
bah, ander persoonlijk voornaamwoord zoekenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben ik al, ik is dus bezet dus zoek je eigen persoonlijke voornaamwoord![]()
DR.PHIL!quote:Op maandag 5 februari 2007 17:15 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
screenshot?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:53 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom heb ik 2 reclame balken tussen die smilies in zitten als je een topic wilt maken of wilt reageren?![]()
Hoi.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
ZOMG TOPIC IS TOTALITEIT DOOD!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |