Neuh; de druk is er al af..quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
helaasch pindakaasch
QB speelt liever escape spelletjes. Kun je daar iets mee misschien, qua fantasie?
Gaat wel lukken!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dan mag je wel fokking veel zuipen wil je dat uberhaupt vol kunnen houden als maagd
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dan mag je wel fokking veel zuipen wil je dat uberhaupt vol kunnen houden als maagd
ga eens vreemd joh met je linkerhand!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Fantasie.![]()
Word tijd dat ik er echt werk van ga maken.![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
ga eens vreemd joh met je linkerhand!
sorry
Zovaak gedaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
ga eens vreemd joh met je linkerhand!
sorry
Hoi.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
en dat noemt zichzelf een sexgod.........tsss
wil ik weten hoe je dan in godsnaam een trio doet???quote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zovaak gedaan.![]()
Zelf een trio.![]()
Maar dat is 't meestal niet.![]()
'k Wl maar even zeggenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
wil ik weten hoe je dan in godsnaam een trio doet???![]()
ja doe ik ook maar nu heb ik wijn gedronken. Gaat altijd lekker met mij. Wijn. Ik wil meeeeeeeeeeeeer (gaat zoeken)quote:
Ik heb 't niet zo op wijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja doe ik ook maar nu heb ik wijn gedronken. Gaat altijd lekker met mij. Wijn. Ik wil meeeeeeeeeeeeer (gaat zoeken)
Je moet het dan ook aan de vrouwkes geven, dan heb je binnen een paar uus geheid seksquote:
Goeie vraag.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:21 schreef Tezz het volgende:
waar is Djarum eig gebleven hier. Is er nooit meer. Istie op vakantie of zo??
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kheb liever bier maar goed wijntje op z'n tijd, ach....tis te zuipen hoor! Wordt alleen nu wel een beetje misselijk. Twee flessen was misschien net iets te overdreven.quote:
Wijntje, lieve Queen_Bee?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je moet het dan ook aan de vrouwkes geven, dan heb je binnen een paar uus geheid seks
Ehm, eigenlijk is dat mijn taakquote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog af en toe de wereld besturen en zondaars naar eeuwige verdoemenissen sturen natuurlijk... T Kan niet altijd feest zijn natuurlijk...
![]()
Donders; dat was mijn moyenne van gisteravond...quote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kheb liever bier maar goed wijntje op z'n tijd, ach....tis te zuipen hoor! Wordt alleen nu wel een beetje misselijk. Twee flessen was misschien net iets te overdreven.
Jij deed toch alleen de onderwereld??quote:
heel goed broek. Ondanks de sexafleiding ben je toch nog alert!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een koelkast, ga je door voor de waterkoker?
Lees mn sigquote:Op zondag 4 februari 2007 22:23 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Jij deed toch alleen de onderwereld??![]()
Grandfinale is een tarzan!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
heel goed broek. Ondanks de sexafleiding ben je toch nog alert!
Scheer je weg nepgod. QB RULES! Je kunt altijd nog hulpsinterklaas worden !quote:Op zondag 4 februari 2007 22:23 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Jij deed toch alleen de onderwereld??![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Scheer je weg nepgod. QB RULES! Je kunt altijd nog hulpsinterklaas worden !
Welja joh, waarom ook nietquote:Op zondag 4 februari 2007 22:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lieve Queen_Bee, wil jij een paar vodka's van Broekie?
Pff.. Die van mij is beter!quote:
shit . Als ik nu ja zeg heb ik die tarzan niet nodig. Als ik nu nee zeg wel, maar dat is dan wel het verkeerde antwoord natuurlijk.quote:
Heiden!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Scheer je weg nepgod. QB RULES! Je kunt altijd nog hulpsinterklaas worden !
Je heb gewonnen, als extra mag je ook neuken!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
shit . Als ik nu ja zeg heb ik die tarzan niet nodig. Als ik nu nee zeg wel, maar dat is dan wel het verkeerde antwoord natuurlijk.
Wacht ff.
Mijn antwoord is:
neuken: geslachtsgemeenschap tussen twee mensen, al dan niet van het zelfde geslacht met een orgasme tot gevolg.
En?
Ik ben God, ik pwn je er zo uit, hahaquote:Op zondag 4 februari 2007 22:30 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Pff.. Die van mij is beter!
(ik maak ze!)
het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een hulpsinterklaas.quote:
joepie feest polonaise door de kamer!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je heb gewonnen, als extra mag je ook neuken!![]()
'k Lig dubbelquote:Op zondag 4 februari 2007 22:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een hulpsinterklaas.
Hihihihi.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
joepie feest polonaise door de kamer!
Nog een fles wijn open trekken, kleren uit en gaan met die banaan tarzan broek!
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
en ik doe niet mee want dn moet ik kotsen denk ik
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik ga m'n gitaar nog even mishandelen.![]()
Doei lieve Fok! vriendinnen en vriendjes!![]()
![]()
Zal me best doen, wil je dat ik aan jouw denk?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
trusten voor straks (en handjes boven de dekens he ruk ze)
oe ja geilquote:Op zondag 4 februari 2007 22:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zal me best doen, wil je dat ik aan jouw denk?![]()
Doe 'k zo vaak, Sebasserquote:Op zondag 4 februari 2007 22:47 schreef Sebasser het volgende:
Kan je trouwens ook praten over andere dingen dan seks Q_B?
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik door mn laatste seksuele ervaring licht gekneusde ribben heb?
Het bed zakte echt doorquote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
vertel. Was het wild en hard (aaaaaahhh), zakte het bed door, deed ie je pijn, zaten de handboeken te strak, had je spierpijn ?
oe da's klote voor je. Je hebt die gast toch wel direct de deur uitgezet he!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het bed zakte echt doorMaar niet door geweldige seks ofzo
Was echt slechtste ooit
Was zijn huis, jaaaa zn moeder kwam ook nog binnenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
oe da's klote voor je. Je hebt die gast toch wel direct de deur uitgezet he!
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het bed zakte echt doorMaar niet door geweldige seks ofzo
Was echt slechtste ooit
whaaat?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Was zijn huis, jaaaa zn moeder kwam ook nog binnenEn beetje ver weg dus hij moest me de volgende dag nog terug brngen
Das echt mega kut. Heb je een keer sex, is het ook nog eens slecht sex, het bed zakt door, je ribben zijn gekneusd EN ook nog oog in oog met mama.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Was zijn huis, jaaaa zn moeder kwam ook nog binnenEn beetje ver weg dus hij moest me de volgende dag nog terug brngen
Hij is veel groter dan ik dus ging me verbergenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
whaaat?
Zijn moeder?!
En, moest je je verstoppen onder het bed?
nu?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Das echt mega kut. Heb je een keer sex, is het ook nog eens slecht sex, het bed zakt door, je ribben zijn gekneusd EN ook nog oog in oog met mama.
Tjeezus wat een kutavond moet dat geweest zijn.
sorry als je nu down bent
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij is veel groter dan ik dus ging me verbergenTegen wie praat je? Niemand rot op. Wie is daar bij je NIEMAND ROT NOU OP
Even later, *LAWAAI* Bed op de grond
Nee hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 22:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Das echt mega kut. Heb je een keer sex, is het ook nog eens slecht sex, het bed zakt door, je ribben zijn gekneusd EN ook nog oog in oog met mama.
Tjeezus wat een kutavond moet dat geweest zijn.
sorry als je nu down bent
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij is veel groter dan ik dus ging me verbergenTegen wie praat je? Niemand rot op. Wie is daar bij je NIEMAND ROT NOU OP
Even later, *LAWAAI* Bed op de grond
Dat krijg je ervan als je mensen gaat aanranden tegen hun wilquote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee hoorMn ribben doen alleen pijn, kedeng, vuist er tegen aan
daarna een knie
Nee ik was bezig met hard lachenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem voor lul hebt gezet bij zijn moeder?
Als straf voor de slechte seks..
wat een kluns zeg.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee hoorMn ribben doen alleen pijn, kedeng, vuist er tegen aan
daarna een knie
Ja, geef ze een test ofzo.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
wat een kluns zeg.
Zoek een nieuwe uit in de kroeg, maar dan een betere!
soms welquote:
oh sebasser, vind de ultieme test uit en je bent binnen jongen!quote:
ik kan ook een raampje intikken, dan ben ik ook binnen.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh sebasser, vind de ultieme test uit en je bent binnen jongen!
helemaal niequote:Op zondag 4 februari 2007 23:12 schreef Sebasser het volgende:
fipo
ja je verdient er alleen zo weinig mee he. Tenzij het een raampje van een bank is of zo.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik kan ook een raampje intikken, dan ben ik ook binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |