Zien jullie ergens een tikkende klok op LCD zoals bij NL?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb geen beeld meer... waar heb je het over?
Ja, dát lijkt me nou ook wel 's leuk! Mensen die 's 'n beetje redelijk en intelligent reageren (al vraag ik me af of die mensen in 'n programma als de gouden kooi gaan zitten) maar dat moet interessant worden met Natasia. Iemand die haar gewoon 's recht in haar gezicht zegt dat ze vervelend is.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:28 schreef Schanulleke het volgende:
Ik krijg echt niks mee van de streams. Is die exit van Huub nou definitief?
Ik hoop dat er twee koningen voor terugkomen die Natasia en Brian wel weten aan te pakken! Mensen met een beetje intellect en stijl, net als Sylvia net zegt te willen.
Tot ziens Avonne.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:28 schreef avonne het volgende:
Dit is mijn laatste post.
Het drankverbod is terecht omdat het Huubs geheugen heeft aangetast
Een exit is onterecht.
dag mensjes van me
ik ook hoor, komen gewoon weer 2 nieuwe binnenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:28 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Zal toch niet.........ik blijf ook hoor.........![]()
Het was onvermijdelijkquote:
Dat denk ik dus ook. De redactie heeft toch zo goed gekeken?? Snap er niks van.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij heeft zich woorden in de mond laten leggen door de rest omdat hij zelf niet meer weet wat er gebeurd is....
Ah gelukkig ik dacht alquote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ik ook hoor, komen gewoon weer 2 nieuwe binnen![]()
Ik ber er iig klaar mee. Het interesseert me geen bal of Tien dat erg vind, IK vind dit geen leuk programma meer om naar te kijken. Met mij, zijn er nog een paar, zo te lezen. Ik zap even door naar een betere zender.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:27 schreef n1ek het volgende:
Terecht dat beide eruit zijn. En al die zogenaamde afhakers kijken binnen no time weer
ze verzinnen wel weer een en ander. Wat overdreven met je "dag tien". Jullie zijn niet de enige die kijken. En niet alles verkoopt..
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
hier was overwegend geweldig. Maar nu is het voorbij, helaas. Misschien tot BB7... wie weet...
Bye bye zwaai zwaai
quote:
Precies, 3 nieuwe bewoners. Ook leuk.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:27 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Welnee...............Er komen nu 2 nieuwe........en 1 voor ilona.................nieuwe ronden nieuwe kansen.............![]()
Tot snelquote:Op zondag 4 februari 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot ziens Avonne.
Dit is ook mijn laatste post. Het was heel erg leuk de afgelopen maanden. Ik heb veel lol gehad en de sfeer hier was overwegend geweldig. Maar nu is het voorbij, helaas. Misschien tot BB7... wie weet...
Bye bye zwaai zwaai
Ik ookquote:
Precies!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef Prospera het volgende:
Hey Huub, welkom op FOK!
Ik blijf ook kijken hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah gelukkig ik dacht alStraks helemaal alleen
hij komt zijn fans nog wel bedanken...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef Prospera het volgende:
Hey Huub, welkom op FOK!
Zo is het ookquote:Op zondag 4 februari 2007 21:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ook
Nu heb ik 5x per week een half uur tv beter de besteden en toch wat dagen minder aan de streams te besteden. En nu de kijkcijfers als een baksteen gaan kelderen is het programma bijzonder rap van de buis.
Nena, Nathanael en Huub weg en Amanda terugquote:Op zondag 4 februari 2007 21:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik blijf ook kijken hoor.
Maar ik vind het verdomd jammer dat Huub weg gaat.
Als er maar wel interessante personen inkomen. En dan bedoel ik geen Amanda types.
die komt vanzelf wel weer, hij zou eerst helemaal geen DGK kijkenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Moet er nog een Scanman-kom-terug topic komen?
Inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef KonnieKipke het volgende:
Huub kan alweer lachen! Goeie gast..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |