Precies, 3 nieuwe bewoners. Ook leuk.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:27 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Welnee...............Er komen nu 2 nieuwe........en 1 voor ilona.................nieuwe ronden nieuwe kansen.............![]()
Tot snelquote:Op zondag 4 februari 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot ziens Avonne.
Dit is ook mijn laatste post. Het was heel erg leuk de afgelopen maanden. Ik heb veel lol gehad en de sfeer hier was overwegend geweldig. Maar nu is het voorbij, helaas. Misschien tot BB7... wie weet...
Bye bye zwaai zwaai
Ik ookquote:
Precies!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef Prospera het volgende:
Hey Huub, welkom op FOK!
Ik blijf ook kijken hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah gelukkig ik dacht alStraks helemaal alleen
hij komt zijn fans nog wel bedanken...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef Prospera het volgende:
Hey Huub, welkom op FOK!
Zo is het ookquote:Op zondag 4 februari 2007 21:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ook
Nu heb ik 5x per week een half uur tv beter de besteden en toch wat dagen minder aan de streams te besteden. En nu de kijkcijfers als een baksteen gaan kelderen is het programma bijzonder rap van de buis.
Nena, Nathanael en Huub weg en Amanda terugquote:Op zondag 4 februari 2007 21:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik blijf ook kijken hoor.
Maar ik vind het verdomd jammer dat Huub weg gaat.
Als er maar wel interessante personen inkomen. En dan bedoel ik geen Amanda types.
die komt vanzelf wel weer, hij zou eerst helemaal geen DGK kijkenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Moet er nog een Scanman-kom-terug topic komen?
Inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef KonnieKipke het volgende:
Huub kan alweer lachen! Goeie gast..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |