Inderdaad YESS een medestanderquote:Op zondag 4 februari 2007 21:27 schreef mr2004 het volgende:
Die Nathanel is nog een vredensgesprek aan het voeren ook met Huubje.
Die aardige man is tenminste volwassen.
Leuk ook voor al de juichende loosers hier.
Ja leuk voor je als je dat vind!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:27 schreef mr2004 het volgende:
Die Nathanel is nog een vredensgesprek aan het voeren ook met Huubje.
Die aardige man is tenminste volwassen.
Leuk ook voor al de juichende loosers hier.
dat filmpje bestaat nietquote:Op zondag 4 februari 2007 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wie kan mij een filmpje laten zien van dat keelgrijpen?
een lekkere meid zou wel welkom zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 21:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En wie weet zijn dat wel hele boeiende bewoners die ervoor in de plaats komen
huub heeft wel geschopt, zacht maar hij deed het wel kijk het filmpje op rapidshare maar je hoort het zelfs.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:27 schreef partyyboyy het volgende:
Huub heeft hem helemaal niet geschopt. Kijk de beelden dan!
Hij weet het zelf niet eens meer
Zien jullie ergens een tikkende klok op LCD zoals bij NL?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb geen beeld meer... waar heb je het over?
Ja, dát lijkt me nou ook wel 's leuk! Mensen die 's 'n beetje redelijk en intelligent reageren (al vraag ik me af of die mensen in 'n programma als de gouden kooi gaan zitten) maar dat moet interessant worden met Natasia. Iemand die haar gewoon 's recht in haar gezicht zegt dat ze vervelend is.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:28 schreef Schanulleke het volgende:
Ik krijg echt niks mee van de streams. Is die exit van Huub nou definitief?
Ik hoop dat er twee koningen voor terugkomen die Natasia en Brian wel weten aan te pakken! Mensen met een beetje intellect en stijl, net als Sylvia net zegt te willen.
Tot ziens Avonne.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:28 schreef avonne het volgende:
Dit is mijn laatste post.
Het drankverbod is terecht omdat het Huubs geheugen heeft aangetast
Een exit is onterecht.
dag mensjes van me
ik ook hoor, komen gewoon weer 2 nieuwe binnenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:28 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Zal toch niet.........ik blijf ook hoor.........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |