Maar wie weet wordt het alleen nog maar leuker. . .ik hoop dat je gewoon weer terugkomt.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is ook mijn laatste post. Het was heel erg leuk de afgelopen maanden. Ik heb veel lol gehad en de sfeer hier was overwegend geweldig. Maar nu is het voorbij, helaas. Misschien tot BB7... wie weet...
Bye bye zwaai zwaai
Ik ben dit weekend pas weer begonnen met kijkenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. De redactie heeft toch zo goed gekeken?? Snap er niks van.
Ik kijk ook niet meer.![]()
Ja, maar de redactie kan het niet meer rechtvaardigen als Huub zelf zegt dat hij wel geschopt heeft.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. De redactie heeft toch zo goed gekeken?? Snap er niks van.
Ik kijk ook niet meer.![]()
Eeeek als je het zo schrijft is het helemaal dramatisch!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Nena, Nathanael en Huub weg en Amanda terug![]()
Voor wie kijk jij nog?quote:
Eensquote:Op zondag 4 februari 2007 21:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar de redactie kan het niet meer rechtvaardigen als Huub zelf zegt dat hij wel geschopt heeft.
Als NL besluit een rechtzaak te beginnen, zijn ze wel de sjaak.
Huub weet gewoon niet wanneer hij zijn smoel moet houden.
En zoals ik vanaf dag 1 gezegd, deze 2 heren zijn elkaars valkuil.
Ik bid dat er een lekkere, normale vent in komt :")quote:Op zondag 4 februari 2007 21:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Voor wie kijk jij nog?
Ik weet 't ff niet meer eigenlijk, een goede soap moet ook een positieve verhaallijn hebben en die kan ik ff niet verzinnen met de overgebleven mensen....
en minstens evenveel "zwaai hier iemand uit" topicsquote:Op zondag 4 februari 2007 21:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
er zijn vandaag al 13 (!!!!!!!!!!!!!) COSsen doorheen gegaan
En die gniffel van jou niet?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:33 schreef sjak het volgende:
Gniffel, wat een grappige reacties hier. Net zo primair als de reacties van die lui in de kooi.
Ja, ik vind het alleen jammer dat die amanda niet mee geschopt heeft.........quote:
welkom trashquote:Op zondag 4 februari 2007 21:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Klein kindje die Huub....ik geniet dat hij eruit moet!
Op dag 1 wás Nathanael er niet eens...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar de redactie kan het niet meer rechtvaardigen als Huub zelf zegt dat hij wel geschopt heeft.
NL heeft nooit een zaak want onomstreden heeft hij fysiek geweld gebruikt, dus moet er zowiezo uit en krijgt geen 10.000 euro.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk het nietquote:Op zondag 4 februari 2007 21:37 schreef ruby het volgende:
Misschien is het wel een grap van de redactie. Om Huub wat af te schrikken....
Brian lag eigelijk echt de woorden bij Huub in de mond.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:38 schreef Justhenk het volgende:
Eigenlijk is het de schuld van Brian, WANT hij is nerd, EN hij ging zeiken, en Huub gaf en gewoon gelijk enzeauw...
Nah, Sylvia ligt er niet uit aan het uit van de maand.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Neentje weg, Huub, morgen Ilona en aan het eind van de maand Sylvia. Nou, ik kijk de krant er af en toe dan wel op na om te weten wie er gewonnen heeft denk ik. Ik kan er geen lol meer in vinden.
Daar heb je ook weer gelijk in. Jammer genoegquote:Op zondag 4 februari 2007 21:33 schreef Day het volgende:
Als ie maar niet komt "zingen" dan vind ik alles best.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft Ali B aan de telefoon gehad, met het honkballen.
Ali B kijkt vaak naar DGK.
iddquote:Op zondag 4 februari 2007 21:39 schreef gomi het volgende:
huub was zo dronken dat hij t niet eens meer weet en door t gelul denkt hij ook dat hij iets gedaan heeft.
drank maar dus idd meer kapot dan je lief is
Huub bevestigde dat net toch ookquote:Op zondag 4 februari 2007 21:37 schreef Missy_1974 het volgende:
nee jongens huub was te eerlijk, en NL liegt over zijn wurging, wat een gelul
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft Ali B aan de telefoon gehad, met het honkballen.
Ali B kijkt vaak naar DGK.
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:40 schreef mr2004 het volgende:
Netjes gesproken Nathanel. Blijft toch een oprechte kerel.
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:40 schreef mr2004 het volgende:
Netjes gesproken Nathanel. Blijft toch een oprechte kerel.
Tot het einde toe houd hij het volquote:Op zondag 4 februari 2007 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
Advies van Nathanael aan Huub: Probeer iets aan je agressie te doen.![]()
nee is NIET waar.Huub weet het zelf niet eens meer..was te bezopenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub bevestigde dat net toch ook...dus was wel degelijk meer dan bij de schouder pakken waar hier veel over gesproken werd. Hij verklaarde zelf dat hij bij de nek greep, z'n hoofd tegen de muur drukte om hem vervolgens een knal te verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |