OMG, die ga ik kopenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:28 schreef Gezondaar het volgende:
[afbeelding]
Kwam ik tegen op weg naar huis![]()
![]()
![]()
En hij blijkt ook nog maar net een paar dagen uit te zijn![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wheheh idd inderdaad
sorry fir3fly
Al is het alleen maar vanwege de HB herinneringenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:36 schreef PeRi het volgende:
Ik zou best nog eens Vuurzee willen hebben. Als ie keicheap wordt. Ooit.
Hihiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hoerenjong! En dan hoef ik de edithistory niet eens te gebruiken.
Ik vond er nooit wat aanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Vrienden voor het leven is ook op DVD uit..
Ben alleen bang dat dat tegenwoordig niet echt leuk meer is..
Klopt, dat is niet leuk meer ;')quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Vrienden voor het leven is ook op DVD uit..
Ben alleen bang dat dat tegenwoordig niet echt leuk meer is..
Ik ook nietquote:
......quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Sterren dansen op het ijs op DVD..
.
Whehe. Ik zie mijn ouders er nog wel voor aan om dat ding aan te schaffenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:45 schreef alwaysthebest het volgende:
.
Omgquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:45 schreef alwaysthebest het volgende:
.
Dat seizoen was zo vet!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Omg
Wanneer is Lingo, seizoen 1 op DVD te krijgen?
Ik heb niks meer te leren.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je hebt liever de Neuken doe je zo DVD?
Ik wacht liever op een belspelcomplicatieDVD.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Omg
Wanneer is Lingo, seizoen 1 op DVD te krijgen?
Wie was ook alweer die actrice die de gouden bal speelde? Die was geilquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:50 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat seizoen was zo vet!![]()
Robert ten Brink zo helemaal onbezonnen nog enzo, en meteen al briljant acteerwerk op alle fronten![]()
Al vind ik wel dat de verhaallijn pas echt interessant wordt als zeZes Letterwoorden Lingo
introduceren. OMFG, dan begint het pas echt asses te kicken!
![]()
Jammer dat je het uitlegtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Ja dat is expres fout geschreven, grapje enzo..
Die kun je al gewoon downloaden hoor geylelinkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik wacht liever op een belspelcomplicatieDVD..
Ja dat is expres fout geschreven, grapje enzo..
Je bedoelt die golden globe winnares van toen? (hihi golden globe, gouden balquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:53 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wie was ook alweer die actrice die de gouden bal speelde? Die was geil![]()
Die TT alleen alquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
Prachtig R&P topic:
ik heb het weer verknalt......
Die heeft een banquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:09 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Heee vieze flikker
Waar is die vatsige homo?
U riep?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:09 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Heee vieze flikker
Waar is die vatsige homo?
welke niet?!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:18 schreef Giechel_Ho het volgende:
Graag jullie roddels:
welke BN'ers gebruiken drugs?
Noem nou eerst maar eens de BN'ers waarvan je het niet verwacht, maar waar de roddels bewijzen dat ze toch 70% van hun inkomen afstaan aan Schele Ariequote:
OMG, ik ben vet hot met mijn dvdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:22 schreef babette21 het volgende:
oh en in DWDD volgens miji ook aandacht voor FA, want daar isJennifer de Jong
te gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |